نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک هم یکی از لوازم های آرایشی است که استفاده از آن بسیار جذاب و رحت است و با خرید پنکک و استفاده از آن میتوانیم عمیق ترین نواقص و گودی های صورت را کاور کنیم.

پنکک ماهیتی پودری دارد و میتواند به راحتی جای جوش و آکنه روی صورت را که به صورت گودی است پر کنید و کاور رضایت بخشی داشته باشید و باعث میشود آرایش شما بهتر به صورتتان بشیند و شما را زیباتر نشان دهد.

علاوه بر این پنکک می تواند با مات کردن آرایش صورتتان طبیعی و نچرال جلوه دهد.

اما برای اینکه بتوانید بیشترین میزان تاثیرگذاری را از پنکک انتظار داشته باشید باید نکاتی را در خرید پنکک رعایت کنید.

در این مقاله روبی سان قصد دارد برای خرید پنکک مناسب برای پوشاندن گودی های صورتتان به شما کمک کند. پس با ما همراه باشید تا با این وسیله جادویی آشنا شوید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند حتی از کرم پودر هم استفاده نکنند و پنکک را روی صورتشان بزنند.

در خرید پنکک کمی دقت کنید تا نوع اصل و مرغوب را انتخاب کنید. اگر پنکک اصل باشد می تواند به چهره شما پوشش مخملی دهد. هنگام خرید پنکک اگر دیدید که پنکک سفت و سخت مانند سنگ باشد مطمئن باشید که پنککی که در دست دارید یک نمونه پنکک فیک و تقلبی است.

نوعی از پنکک وجود دارد که برای پوست های چرب بسیار مناسب است و بر پایه آب است. خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید پنکک به دنبال پنکک آکوا هستند تا بتوانند با کمک آن هم پوشش مناسبی را برای پوست ایجاد نمایند و میزان چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند.

پوست در طول روز چند بار چربی تولید میکند. این میزان در پوست های چرب بسیار بیشتر است. حالا اگر شما هم با این پوست چرب از مواد آرایشی نامناسب استفاده کنید چربی موجود در پوست موجب بروز جوش و آکنه می شود. بعد از چند بار استفاده خانم ها به این نتیجه میرسند کنه پوستشان به آن نوع پنکک حساسیت دارد.

پنکک ماهیت خشکی دارد و برای پوست های چرب گزینه خوبی است اما خانم هایی که پوست خشک دارند برای خرید پنکک کمی بیشتر دقت کنند.

خانم هایی که پوست خشک دارند باید قبل از استفاده از پنکک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. با کمک کرم مرطوب کننده می توانید خشکی پوست را برطرف کنید و آن را آماده جذب پنکک می کند.

پنکک مناسب

شما قطعا اولین معیاری که در هنگام خرید پنکک دارید کاور بالای آن میباشد. خب برای برآورده شدن این خواسته شما تنها یک راه وجود دارد و آن هم خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان است.

همچنین کیفیت پنکک مورد استفاده شما بسیار مهم و تاثیرگذار است به دلیل اینکه پنکک به طور مستقیم با پوست شما در تماس است و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد باعث بروز مشکلات پوستی برای شما میشو.

پس پیشنهاد من به شما در خرید پنکک این است که با مراجعه به فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان با خرید مطمئن داشته باشید.



:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

استفاده از کرم پودر برای کاور تیرگی ها و لک های پوست صورت این روز ها بسیار مرسوم شده است. وجود انواع مختلف کرم پودر ها در رنگ ها و مارک های مختلف و مناسب برای هر پوستی هم این موضوع را فراگیر تر کرده است.

با اینکه استفاده از کرم پودر بسیار مرسوم است اما افراد زیادی هستند که نحوه درست کرم پودر زدن را بلد نیستند یا کرم پودر مناسب با پوست صورتشان را انتخاب نمیکنند. این موضوع به جای اینکه زیبایی را به صورت فرد بیاورد باعث میشوذ که از زیبایی فرد بکاهد و حتی او را پیرتر نشان دهد. 

ما در این مقاله سعی داریم به شما نحوه صحیح انتخاب و زدن کرم پودر را آموزش دهیم.

کرم پودر

نوع پوست خود را در هنگام انتخاب کرم پودر در نظر بگیرید

نوع پوست یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب کرم پودر است. توجه داشته باشید که همه کرم پودر ها برای هر پوستی مناسب نمیباشد و هر کرم پودر مخصوص به پوست خاصی میباشد. در ادامه چند نمونه از پوست های مختلف و کرم پودر های مناسب برای آن ها را معرفی میکنیم.

اگر پوستی کدر دارید حتما از کرم پودر استفاده کنید اگر پوستی کدر و دارای جوش و همینطور لک‌های به جا مانده از جوش دارید، ابتدا ضد آفتاب فاقد چربی خود را بزنید، در مرحله بعد از یک كرم‌ پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کنید و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد مخصوص پنکک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، تا از براقی صورتتان بکاهید. پوستی که براق است آرایش شما را مصنوعی جلوه می دهد.

کسانی که پوست براق و شفافی دارند پوست چربی دارند و گاهی هم جوش‌های ریزی در آن دیده می‌شود توصیه می شود بعد از زدن کرم ضد آفتاب مخصوص پوست از کرم پودر استفاده نکنند و پنکک را جایگزین نمایند. پنکک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوش‌ها دارد و هم این مدل صورت ها را  جوان ‌تر نشان می دهد. یک نکته بسیار مهم این است که پنکک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را  باید کمی آن ها را مات کرد.

چگونه کرم پودر بزنیم

خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید كرم پودر حتما به نوشته روی محصول آن دقت کنید كه روی آن کلمه  free oil نوشته شده باشد.در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می کند.

آماده سازی پوست قبل از زدن کرم پودر

اول از همه باید با یک کرم یا لوسیون مرطوب‌ کننده کار را شروع کنید.  اگر پوست چرب یا حتی معمولیدارید حتما از مرطوب‌ کننده بدون چربی استفاده کنید. مرطوب‌ کننده باعث می‌شود کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد. این کار برای خانم هایی که پوست خشک دارند یک کار ضروری است.

هر منطقه‌ای از پوست که کمی تیره ‌است به خصوص زیر چشم‌ها باید با کانسیلر پوشانده‌ شود نه کرم پودر، با برس کوچک و ظریفی دقیقا زیر پلک پایین را با حرکت به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر باید یک درجه روشن‌تر از کرم‌پودر باشد. مگر آنکه بخواهید از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.

به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های بینی مقداری كرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر رنگ در مرکز صورت است به همین دلیل باید در این منطقه بیشترین پوشش را ایجاد کنید، تمرکز بیشتر را روی این قسمت بگذارید، با انگشت کرم را با کمی فشار روی پوست بمالید.

اگر دوست داشته‌باشید می‌توانید یک پودر برنزه انتخاب کنید، در اطراف استخوان‌های صورت یعنی خط فک، خط رویش موها و شقیقه‌ها بیشتر تمرکز کنید، چون این مناطق برجسته‌اند و آفتاب بیشتری می‌خورند باید نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌تر باشند.

آماده سازی پوست برا کرم پودر

وسط پیشانی و بینی به دلیل داشتن چربی بیشتر کمی براق‌تر هستند.  به همین دلیل برای گرفتن این براقی باید از یک پودر مات استفاده کنید، با یک برس بزرگ بینی، پیشانی و چانه را با پودر بپوشانید. برای اینک ار می توانید از کرم پودر، پودری یا پنکک استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید کرم پودری که استفاده میکنید باید با کیفیت و مرغوب باشد تا به سلامتی پوست شما آسیب نرساند. پس حتما از فروشگاه های معتبر کرم پودر خود را خریداری کنید. روبی سان یک فروشگاه آرایشی معتبر میباشد که کرم پودر های مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب را برای خریداری شما عزیزان قرار داده است.





:: برچسب‌ها: کرم پور , روبی سان , خرید کرم پودر , کرم پودر روبی سان , خرید کرم پودر از روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

همه ی ما قبل خرید هر کالایی به هزینه آن توجه می کنیماین قضیه درباره همه کالاها و خدماتی که در روز دریافت می کنیم صادق است. عمل زیبایی بینی نیز شامل این مورد می شود. هزینه عمل زیبایی بینی یکی از اولین معیارهایی است که هر داوطلب عمل زیبایی بینی ابتدای تصمیم گیری برای انجام این عمل به آن فکر می کند. البته این معیار هرگز نباید تنها معیار و مهم ترین آن ها باشد.

مقدار این هزینه بین جراحان مختلف و در جاهای متفاوت یکسان نیست. این مبلغ از شهری به شهر دیگر و در یک شهر از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. این ملاک جغرافیایی به دلیل اختلاف قیمت واحدهای تجاری در مناطق مختلف است. بین جراح های با تجربه و تخصص متفاوت نیز این هزینه مختلف است. هر مقدار یک جراح تجربه بیشتری داشته باشد هزینه بیشتری نیز برای کار خودش دریافت می کند.

جزییات هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه عمل زیبایی بینی شامل موارد متعددی است و فقط مختص هزینه جراحی و دستمزد جراح نیست.

1.     هزینه قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

هزینه عمل زیبایی بینی

2.     دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل زیبایی بینی متفاوت است. در ادامه به طور مفصل به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی می پردازیم.

3.     هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

چه عواملی در هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر دارند؟

1.     میزان سابقه، تجربه و تحصیلات پزشک

شما چقدر اطمینان میکنید که یک پزشک تازه کار بینی شما را عمل کند؟ قطعا شک و تردید زیادی دارید چون احتمال اینکه پزشک متخصص خطا بکند اصلا کم نیست. هرچقدر سابقه و تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه عمل بینی هم بیشتر خواهد شد چون این پزشکان، با دقت بینی را عمل میکنند و به واسطه سال ها تجربه میتوانند مشکلاتی که سر عمل پیش می آیند را پیش بینی و حل بکنند.

درباره تحصیلات هم که باید بگوییم پزشکان فوق تخصص معمولا بیشتر از پزشکان متخصص پول میگیرند.

2.     موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان

این موضوع فقط درباره مطب صدق نمیکند. مطب هایی که در قسمت های بالای شهر هستند ویزیت و هزینه عمل زیبایی بینی گران تری دارند. البته این را بگوییم که هزینه عمل زیبایی بینی در مطب و کلینیک با بیمارستان تفاوت زیادی دارد.

عمل زیبایی بینی

3.     نوع بینی، گوشتی، استخوانی یا ترمیمی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارند، بسیار سخت تر از عمل زیبایی بینی استخوانی است. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

آیا بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل می کند؟

بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل نمیکند اما بعضی از شرکت های بیمه در شرایطی که عیب و نقص های بینی باعث مشکلات تنفسی در بیمار بشوند هزینه جراحی بینی را پرداخت میکنند. مواردی نظیر شکستگی استخوان بینی، تنگ شدن دهلیز بینی و مخروط بینی که بزرگ شده باشد از دسته مواردی هستند که بیمه هزینه عمل آنها را پرداخت میکنند.

 

چه هزینه ای برای عمل بینی معقول است؟

بین جراحان مختلف، افرادی که تجربه بیشتر و تخصص بالاتری دارند هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند. با پرداخت هزینه بیشتر می توانید از خدمات جراحان حرفه ای تری بهره ببرید. البته لزوما هر کس هزینه بیشتری دریافت می کند تخصص بالاتری از جراحی که هزینه کمتر دریافت می کند ندارد اما این رابطه به طور معمول برقرار است. بازه ای که می توان برای هزینه عمل زیبایی بینی در سال 99 در نظر گرفت، چیزی بین 5 تا 35 میلیون تومان است. البته هزینه نباید مهمترین ملاک شما باشد و باید با توجه به بودجه ای که دارید، یک فرد مطمئن و دارای تخصص را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

هرچقدر که ازدواج و شروع زندگی شیرین است، جدایی و طلاق می تواند غم انگیز باشد. جدایی معمولا دو حالت دارد:

زمانی که زن و مرد، هر دو قصد جدایی دارند که در این حالت می توانند طلاق توافقی بگیرند.

زمانی که یکی از بین زن و مرد مخالف جدایی و دیگری موافق طلاق و جدایی است که در این حالت باید دادخواست طلاق داده و سپس مراحل آن طی شود.

طلاق توافقی

در شرع و فقه حق طلاق به عهده مرد است و او حتی برخلاف میل همسرش می تواند زوجه را طلاق دهد مگر آنکه زوجه حق طلاق داشته باشد و این شرط در عقدنامه صراحتا ذکر شده باشد. دادخواست طلاق معمولا از طرف خانم ها انجام می شود و یکی از رایج ترین پرونده های قضایی است. 

طلاق توافقی چه مدت طول می کشد؟

بر اساس اصلاحیه قانون طلاق توافقی، زن یا شوهر باید وارد یک پروسه مشاوره ۴۵ روزه شوند. به این صورت که یکی از زوجین یا هر دو نفر آنها در سامانه نوبت دهی طلاق باید ثبت نام کند و پس از وارد کردن مشخصات کاربری، یکی از مراکز مشاوره زوج در شهر محل سکونتشان انتخاب کنند. جلسات مشاوره حدود ۱۰ جلسه است و اگر در پایان این جلسات، باز هم زوجین بخواهند از هم جدا شوند گواهی عدم سازش توسط این مراکز صادر می شود و آنها می توانند وارد فرآیند طلاق توافقی شوند. اما به طور کلی دادگاه ها از طلاق توافقی بیشتر از دادخواست طلاق استقبال می کنند چون دیگر مشکلات آن را ندارد و به همین دلیل معمولا کار طلاق توافقی را سریع تر راه می اندازند.

مواردی که زن و شوهر باید در طلاق توافقی بر سر آنها توافق کنند

در طلاق توافقی زوجین باید بر سر مهریه زن، حق حضانت فرزندان، نفقه فرزندان، هر چند وقت یکبار فرزندان را ببینند و غیره.

طلاق تواقی چیست

مراحل دادخواست طلاق توسط زن

  • تنظیم دادخواست طلاق و تحویل به دادگاه خانواده

  • آخرین مرحله زمانی اتفاق می افتد که باز هم زن یا شوهر از رای دادگاه تجدید نظر ناراضی هستند. در این شرایط مجددا ۲۰ روز فرصت فرجام خواهی داده خواهد شد و پرونده طلاق به دیوان عالی کشور فرستاده می شود.
  • در مرحله دوم پس از صدور حکم، چنانچه هر یک از زوجین از آن ناراضی و شاکی بودند به مدت ۲۰ روز به آنها فرصت تجدید نظر داده می شود. آنها می توانند در این مهلت ۲۰ روزه دادخواست دیگری تنظیم کنند. بدیهیست که دادخواست طلاق در دادگاه تجدید نظر بررسی خواهد شد و قاضی آن نیز نسبت به قاضی دادگاه اول با دقت تر است.

همان طور که متوجه شدید مراحل دادخواست طلاق بسیار طولانی و پیچیده است و ممکن است زن و شوهر ماه ها درگیر این پرونده باشند اما در طلاق توافقی مراحل بسیار ساده تر و سریع تر انجام می گیرد.

وکیل آنلاین طلاق

نقش وکیل در طلاق توافقی یا غیر توافقی

از آنجا که مراحل جدایی بسیار طولانی و پیچیده می باشد، مشورت با یک وکیل کاربلد می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. این روزها بیشتر مردم وکیل آنلاین را برای این اقدام انتخاب می کنند. وکیل آنلاین می تواند بدون مراجعه حضوری، مشاوره های لازم را بدهد و شما را راهنمایی نماید.

برای استفاده از خدمات وکیل آنلاین می توانید به وبسایت شهرداد مراجعه نمایید.







:: برچسب‌ها: طلاق توافقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از لذت هایی که موجب شادی و نشاط بین افراد مختلف در سراسر دنیا می شود خوردن غذاها و خوراکی های خوشمزه، سالم و باکیفیت است. زمانی که به سفر می رویم فرقی نمی کند مقصد کجاست، دوست داریم لذت سفر و طبیعت با خوردن غذاهای خوشمزه آن منطقه تکمیل شود. در سفر به کیش حتما به بهترین رستوران کیش سر بزندی.

کیش یکی از جزایر زیبا و یکی از مناطق گردشگری کشور ما می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست می باشد.

کیش علاوه بر منظره های دیدنی، دریای زیبای جنوی، ساحل زیبای مرجانی، مراکز خرید، رستوران های خوب و البته بین المللی دارد.

به دلیل وجود گردشگر از سراسر دنیا، بهترین رستوران کیش باید بتواند سلیقه غذایی افراد مختلفی را به درستی پاسخ دهد. در نتیجه بهترین رستوران کیش تبدیل به بزرگترین فودکورت منطقه خواهد شد.

بهترین رستوران کیش، فودلند کیش است. می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید.

 

بهترین رستوران کیش - فودلند کیش

دلایل اینکه فودلند کیش بهترین رستوران کیش است:

بهترین رستوران کیش باید بتواند روشهای دسترسی افراد مختلف به غذا را آسانتر نماید. یعنی شما از هر راهی که بخواهید غذای خود را سفارش دهید. این منطقی است که زمانی سفر هستید دوست نداشته باشید غذای خود را باز هم در محیط بسته نوش جان کنید. شاید دلتان بخواهد غذا را در کنار دریای جنوب میل کنید. یا به قدری خسته هستید که بخواهید غذا را روی تخت خود در هتل میل کنید.

بهترین رستوران کیش، فودلند، روش های مختلفی مانند سفارش آنلاین غذا، غذای بیرون بر و غذای حضوری را برای شما دوستان عزیز قرار داده تا هر جور که بخواهید بتوانید غذای خود را میل نمایید.

اکثرا افرادی که به کیش سفر می کنند با بهترین دوستانشان و یا خانواده خود سفر می کنند. مسلما سلیقه غذایی همه افراد شبیه به هم نیست و یک رستوران باید بتواند در یک لحظه تنوع غذایی بالایی را برای مهمان های خود ایجاد نماید و تمام سلیقه ها را به درستی پاسخ دهد.

فست فود تازه، ترد و خوشمزه، غذاهای ایرانی و محلی، غذای دریایی و بین الملل همگی جزئی از غذاهایی است که در فودلند کیش سرو میشود. در سفارش آنباین غذا محدودیتی ندارید می توانید هر غذایی که دوست دارید سفارش دهید و آن را داغ داغ در هر مکانی که سفارش داید تحویل بگیرید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که میگوییم چرا فودلند کیش بهترین رستوران کیش است این نکته می باشد که همه افراد چه در خانه چه در سفر دوست دارند غذایی که می خورند سالم و باکیفیت عالی طبخ شده باشد.

فودلند تمام مواد اولیه غذاهای خود را به صورت روزانه و تازه تهیه می کند و توسط سرآشپزان زبردست و ماهر آن ها را طبخ می کند. ادویه های به کار رفته در غذای فودلند می تواند تجربه دلنشینی از طعم جدید غذاها برای شما ایجاد نماید.

 

بهترین رستوران کیش - فودلند کیش

بهترین رستوران کیش در کجا واقع شده است؟

در مکیش رستوران های و فودکورت های زیادی را خواهید دید که می توانید یک به یک همه را تست کنید و به بهترین رستوران کیش برسید. این تست ها را در آخرین سفر به کیش انجام داده ای و به فودلند کیش رسیده ایم. بهترین رستوران کیش در ساحل مرجانی دریای جنوب کنار دانشگاه شیراز واقع شده که می تواند پذیرای مهمانان عزیز از سراس ایران و جهان باشد.

فودلند کیش در تلاش است سفر شما به کیش را به یاد ماندنی کن. امتحانش ضرر ندارد.

بهترین رستوران کیش- فودلند کیش

 



:: برچسب‌ها: فودلند کیش , فودلند , بهترین رستوران کیش , بهترین فست فود کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

زیبایی یک ویژگی است که بین انسان ها به شکل متفاوتی دیده می شود. هر کسی به شیوه ای زیبا است. علاوه بر ان عشق به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و همه از مناظر زیبا لذت می برند و خود نیز دوست دارند زیبا جلوه کنند. به همین خاطر همه انسان ها و به طور ویژه خانم ها تمام تلاششان را می کنند تا زیبا و جذاب به نظر برسند. یکی از عوامل موثر بر زیبایی چهره انسان ها، فرم بینی آنها است. بینی گوشتی فرمی از بینی است که خیلی از افراد این فرم بینی را دارند و از آن راضی نیستند و دوست دارند با عمل بینی ان را تغییر دهند. در این مقاله می خواهیم رایج ترین سوالات درباره عمل بینی گوشتی را پاسخ بدهیم. پس اگر شما نیز به فکر عمل بینی خود هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا جواب سوالتان را بگیرید.

عمل بینی گوشتی

سوالات متداول درباره عمل بینی گوشتی

سن ایده آل برای عمل بینی گوشتی چه سنی است؟

بهترین سن جراحی بینی گوشتی برای دختران بین ۱۵ تا ۱۷ و برای پسران هم بین ۱۶ تا ۱۸ سال است یعنی سنی که بینی به بلوغ رسیده و به اندازه کافی رشد کرده است.

آیا می توان بدون عمل جراحی، بینی گوشتی را اصلاح کرد؟

مدرن ترین روش جراحی بینی، استفاده از فیلر است؛ به این صورت که  جراح در روز عمل، مقداری فیلر را آماده تزریق کرده و با استفاده از سوزن های مخصوص این ماده را به بینی تزریق می کند تا قوز و قوس های آن از بین برود. اما این روش مناسب بینی های گوشتی نیست و تنها برای بینی استخوانی به کار می رود.

روش دیگری هم که نیازی به جراحی ندارد، روش پلاسما است. در این روش نوین و جدید پزشک به راحتی می تواند بینی گوشتی را به بهترین شکل فرم بدهد.

روش عمل بینی گوشتی

چقدر احتمال دارد نتیجه عمل بینی گوشتی برگردد؟

تقریبا صفر، البته اگر کار را به یک پزشک مجرب بسپارید. در کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی روال انجام جراحی بینی گوشتی بر روی محکم و تقویت کردن استخوان بینی استوار است. جدیدترین متدهای عمل بینی گوشتی نشان می دهند که باید تیغه وسط بینی را تراشید و در نوک آن قرار داد تا بینی بعد از عمل به حالت سابقش برنگردد. همچنین میزان چربی که باید از بینی خارج شود بسیار حساس و دقیق باید باشد، زیرا اگر این مقدار کم و زیاد شود به سلامت داوطلب جراحی صدمات زیادی وارد خواهد شد.

عوارض عمل بینی گوشتی چیست؟

ورم، درد و کبودی از عوارض انکار ناپذیر عمل بینی است، فرقی هم نمی کند جراحی بینی گوشتی باشد یا استخوانی یا زیبایی. از عوارض دیگر عمل بینی گوشتی می توان به سوراخ شدن تیغه بینی، کاهش حس بویایی، خونریزی، کرختی پوست، افزایش تنفس دهانی، بی حس شدن بینی اشاره کرد. تمام این موارد در جلسه مشاوره توسط پشکتان به شما گفته خواهد شد و مراقبت های لازم نیز به شما یاد آوری می شود.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل جراحی به عوامل زیادی از جمله میزان تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد اما متوسط هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ را می توان بین سه و نیم میلیون تومان تا ۹ میلیون تخمین زد. البته جراحی بینی گوشتی نسبت به عمل بینی های دیگر گران تر است چون بسیار حساس تر و پیچیده تر است. برای جراحی بینی گوشتی نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. سابقه و نمونه کارهای پزشک و حسن سابقه وی را در اولویت قرار دهید.

هزینه عمل بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد؟

خیر. نه تنها بینی گوشتی بلکه هیچ نوع از بینی را نمی توان با لیزر عمل کرد، این فقط یک ادعای تبلیغاتی برای افزایش ترافیک سایت و مشتری است. علم پزشکی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که با لیزر بینی را عمل کنند. لیزر تنها برای درمان عوارض پوستی کاربرد دارد و عملکرد آن در جراحی ثابت نشده است.

حرف آخر

جراحی بینی گوشتی جزو حساسترین کیس های جراحی بینی به شمار می رود. بنابراین تنها باید به کلینیکی مراجعه کرد که تجربه کافی را در زمینه عمل این فرم از بینی ها داشته باشد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از باتجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی گوشتی در اختیار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

ارزهای دیجیتال متفاوتی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش می کنند. معروف ترین ارز دیجیتالی که همه افراد اقدام به خرید و فروش آن می کنند بیت کوین است. اما کسی از مزایا و قیمت تتر خبر دارد؟ می دانید که یکی از روش های سرمایه گذاری در ایران تتر است. پس با ما همراه باشید.

 

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و بالا پایین شدن های نوسانات ارز دیجیتال از سرمایه و پول شما محافظت می کند.

نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکا یا یک یورو است. البته که دلار تتر محبوب تر و فروش بیشتری دارد.

اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. اما قیمت دلار ثابت نیست در نتیجه قیمت تتر هم ثابت نخواهد بود. قبل از خرید تتر حتما از قیمت دلار مطمئن باشید که روی چه قیمتی قرار دارد.

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

قیمت تتر

مزیت تتر چیست

  • تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.
  • اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.
  • تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.
  • کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

با توجه به مطالبی که مطرح شد، خودتان هم می توانید تتر را بخرید و بفروشید اما به دلیل محدودیت های دسترسی و تحریم ها، شما مجبور هستید از وی پی ان استفاده کنید. اما بهتر از هر کس دیگری می دانید که اتصال از این طریق هیچ گاه سیف و ایمن نیست و پای سرمایه زیاد شما وسط است. برای انکه با خیال راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال مانند تتر کنید بهتر است به صرافی های ارز دیجیتال مانند تترلند مراجعه نمایید.






:: برچسب‌ها: قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()