نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به دوستان و اطرافیان خود نگاه کنید احتمالا افراد زیادی را می شناسید که برای عمل زیبایی بینی اقدام کرده اند و تحت این جراحی قرار گرفته اند. اگر در گذشته تنها افراد مشهور، ثروتمندان و سلبریتی ها توان انجام عمل زیبایی بینی را داشتند اما امروزه جراحی بینی به حدی فراگیر و در دسترس است که کشور ایران از این حیث رتبه اول را در کشور های جهان دارد. این آمار خیره کننده جدای از در دسترس بودن جراحی بینی نشان دهنده آن است که افراد به زیبایی خود و به خصوص زیبایی بینی خود اهمیت زیادی می دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع عمل زیبایی بینی با رینوپلاستی آشنا کنیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

نتیجه عمل زیبایی بینی

انواع عمل زیبایی بینی

  • عمل زیبایی بینی طبیعی

همان طور که از نام آن مشخص است در این نوع عمل، بینی از نظر ظاهری تغییر زیادی نمی کند و حالت طبیعی خود را حفظ می کند. پزشک عیوب، قوس ها و مشکلات  بینی را رفع می کند اما ساختار و فرم بینی به همان صورت اولیه است به همین دلیل در بیشتر مواقع افراد دیگر متوجه جراحی بینی شما نمی شوند.

عمل زیبایی بینی طبیعی

امروزه بیشتر آقایان و نیمی از خانم هایی که برای جراحی بینی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند مایل به رینوپلاستی طبیعی هستند.

  • عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی

در این نوع عمل، بینی کمی از فرم طبیعی خودش فاصله می گیرد و پزشک مشکلات بینی را برطرف می کند. این نوع از جراحی بینی هم هنوز طرفداران خاص خود را دارد.

تفاوت قبل و بعد عمل زیبایی بینی

  • عمل زیبایی بینی فانتزی

در جراحی زیبایی بینی فانتزی دیگر کاملا مشخص است بینی عمل شده است. نوک این بینی ها کاملا سربالاست و در اصطلاح به آن بینی خوکی می گویند. قوس پشت بینی از حالت عادی بیشتر است، سوراخ های ببینی بزرگ و خود بینی بسیار کوچک است.

مزایای عمل زیبایی بینی

یکی از معایبی که عمل زیبایی بینی فانتزی دارد این است که چون پزشک ساختار بینی را تا حد زیادی تغییر می دهد در نتیجه مشکلات تنفسی و عصبی زیادی برای بیمار به وجود خواهد آمد. شاید به همین دلایل باشد که امروزه دیگر افراد زیادی خواهان انجام رینوپلاستی فانتزی نیستند.

تاثیر عمل زیبایی بینی

هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه جراحی بینی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله سابقه و رزومه پزشک، نوع بینی ( استخوانی یا گوشتی بودن) ، مکان جغرافیایی کلینیک یا بیمارستان، هزینه های قبل از عمل مانند عکس و سی تی اسکن، مشاوره و غیره.

به طور متوسط هزینه عمل زیبایی بینی در سال ۹۹ از ۳ تا ۱۰ میلیون است که در کلینیک دکتر تهران بیوتی این مقدار از ۳ تا ۷ میلیون تومان متغیر است.

هزینه عمل زیبایی بینی

حرف آخر

بدون شک مهم ترین و تاثیرگذار ترین تصمیمی که بیمار می تواند درباره جراحی بینی بگیرد انتخاب پزشک مناسب است. مهم ترین نگرانی بیمار پیش از عمل نتیجه ی جراحی و شکل بینی بعد از عمل است. باید نمونه کارهای قبلی پزشک را ببینید تا میزان مهارت او را متوجه بشوید. مموعه دکتر تهران بیوتی قطعا یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تهران است. پیشنهاد می کنیم برای دیدن نمونه کارها و مقاله های بیشتر درباره عمل بینی به سایت دکتر تهران بیوتی سر بزنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در حال حاضر، یکی از مشاغل پر درآمد و پر سود در دنیای دیجیتال مارکتینگ، انجام خدمات بهینه سازی وب سایت و ارائه مشاوره سئو می باشد. از آنجایی که ارائه مشاوره های سئو باید توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه ارائه گردد، ما در این مقاله به طور مختصر اشاره خواهیم کرد که یک مشاور سئو کیست و چه وظایفی دارد. همچنین به شما آموزش خواهیم داد که اگر قصد فعالیت در این زمینه ها را دارید، از چه روش هایی باید تجارب و تخصص کافی را در این زمینه به دست آورید.

مشاور سئو سایت

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو شخصی است که به شما تمام مشاوره های لازم را در زمینه بهینه سازی وب سایت، خواهد داد. برای مثال، به شما آموزش خواهد داد که از طریقی ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و باعث نمایش سایتتان در رتبه های برتر شوید.

برای پیدا کردن افرادی که با عنوان مشاور سئو مشغول به فعالیت هستند، می توانید از هر یک از روش های زیر کمک بگیرید:

  • دریافت مشاوره و راهنمایی از پشتیبانان وب سایت هایی که در زمینه خدمات سئو فعالیت دارند.

  • مراجعه به مراکز و شرکت هایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند.

  • پرس و جو و دریافت راهنمایی از افرادی که قبلا خدمات سئو و بهینه سازی را بر روی وب سایت خود انجام داده اند.

حال سوال اصلی اینجاست که یک مشاور سئو در اصل چه وظایفی دارد؟

یا اصلا از یک مشاور سئو چه درخواست هایی می توانیم داشته باشیم؟ برای توضیح هر یک از موارد بالا بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنید.

وظایف مشاور سئو:

مشاوران سئو در واقع افرادی متخصص و با تجربه در زمینه سئو می باشند که با بررسی عوامل تاثی گذار بر روی سایت شما، میزان بازدید آن را بالا می برند. علاوه بر این موارد، از وظابف یک مشاور سئو، می توان به بررسی وب سایت رقیب ها نیز اشاره کرد. این بررسی و تحلیل ها باید بر اساس الگوریتم های خاص و همچنین با استفاده از ابزار های پیشرفته انجام شد. زیرا مشاور سئو با این کار می تواند علل موفقیت آن ها را تشخیص داده و همان ها را در وب سایت شما نیز استفاده کند.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، مشاور سئو یک وظیفه دیگر نیز دارد که بسیار اساسی بوده و حتی میتوان در صدر وظایف وی قرار دارد. این مورد که همان بررسی کردن اعتبار وب سایت شما از نظر سئو با استفاده از ابزارهایی همچون GTmetrix می باشد، برای افزایش ارزش سایت بسیار حیاتی بوده می توانید در بالا بردن ترافیک نیز بسیار سهیم باشد. از این رو یک مشاور سئو به این مسئله توجه زیادی دارد.

مشاور سئو

چگونه به یک مشاور سئو تبدیل شویم:

در انتها به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت مشغول به کار شوید. برای این کار، شما باید ابتدا از طریق دوره های مختلفی که بر گذار می شود، چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری آموزش های لازم را دریافت نمایید. سپس آموزش های دریافت شده را در پروژه های مختلف به کار ببرید تا تجربه خود را در این زمینه گسترش دهید. در نهایت هم باید علوم خود را در زمنیه سئو سایت به روز نگه دارید تا همیشه در این زمینه مشتریان خود را به صورت دائم حفظ کنید و در مرکز توجه متقاضیان قرار بگیرید.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور سئو می باشید می توانید به وب سایت حسن آبادی مراجعه نموده و از اطلاعات مفید آن در این زمینه بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور سئو , مشاور سئو سایت , مشاوره سئو , مشاوره سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

همیشه از تلویزیون و بعضا از مادران شنیده ایم که می گویند، اول ایمنی بعد کار! ولی تا چه حد به این شعار پایبند هستیم و آن را به کار می گیریم؟ آیا می دانیم که عدم استفاده از هر کدام این تجهیزات ایمنی چه صدماتی می تواند داشته باشد؟ مثلا ممکن است فردی بگوید که کفش ایمنی سنگین است و پوشیدن آن من را زودتر خسته می کند. در پاسخ به وی باید بگوییم که اولا احتمال بسیار زیاد کفش کار مناسبی را به پا نکرده ای و باید در انتخاب خود تجدید نظر کنی و ثانیا آن را در ادامه ی متن در بخش مشخصات کفش ایمنی توضیح خواهیم. در مورد کلاه ایمنی نیز به همین صورت است و گرما یا سنگین بودن افراد را هر چند سلامتی خود را دوست داشته باشند، از خرید کلاه ایمنی منصرف می کند.

کفش کار

مشخصات کفش ایمنی مناسب چیست؟ 

برای تولید کفش ایمنی مناسب استفاده از چرم طبیعی بارزترین انتخاب است. فرمول کف کفش های ایمنی توسط شیمی دانان به گونه ای انتخاب شده که مولکول های درشت آن و ساختار تکراری اش یک پیوند قوی را ایجاد کنند. آستری زیره کفش ایمنی با تماس مستقیم با پای شما عرق آن را جذب می کند. خطرات کارها می توانند بسیار متنوع باشند مثلا اگر با مواد داغ و مذاب، اجسام تیز و برنده، کارخانه های بزرگ صنعتی، تراشکاری و حتی کابینت سازی نیاز به کفش ایمنی دارند. همانطور که لباس آشپزی سفید برای آشپزها نشان رعایت بهداشت بود، کفش کار سفید هم برای افراد حاضر در کارخانه های غذایی تولید و عرضه می شود. اگر سایز و جنس را درست انتخاب کنید، از مشکلات بعدی در امان هستید.

کفش ایمنی

یک کار وجود دارد که اهمیت وجود کفش ایمنی حین انجام آن و همچنین نوع کفش کار که انتخاب می شود، بسیار بالاست. برقکارهای که با جریان قوی الکتریسیته سر و کار دارند؛ لازم است این افراد از کفش ایمنی مخصوص که نارسانا هست، استفاده کنند. این زیره ی عایق جلوی تشکیل مدار را می گیرد و جان فرد را نجات می دهد.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی چه اثراتی دارد؟

همیشه قرار نیست چیزی از بالا روی سر شما سقوط کند؛ گاهی ممکن است به یک جسم ثابت که دید خوبی از آن ندارید، برخورد کنید و سر حساس ترین عضو بدن شماست. داشتن کلاه ایمنی همچنین مانع این می شود که موی شما در قطعات چرخان صنعتی گیر بیفتد. اگر جریان الکتریکی به کلاه ایمنی وارد شود، دفع شده و خطری شما را تهدید نمی کند. متداول ترین کلاه ایمنی، مدل زرد رنگ آن است. در تمام محیط هایی که پروژه عمرانی در دست اجراست، می توانید این کلاه ایمنی را مشاهده کنید. اگر بعد از خواندن این مطالب قصد خرید کفش ایمنی یا کلاه کار را داشتید، درنگ نکنید و با خرید اینترنتی از وب سایت یونکس ایمنی خود را ارتقا دهید.

 



:: برچسب‌ها: کفش ایمنی , کفش کار , کلاه ایمنی , تجهیزات ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

چرا برای انواع تبلیغات هزینه می کنید؟ چه مقدار از هزینه های که تا به حال انجام داده اید، نتیجه بخش بوده اند؟ آیا از تمام روش ها استفاده کرده اید؟ خرید رپورتاژ آگهی را به عنوان یک روش بازاریابی آزموده اید؟ از بین تلویزیون و بسترهای برخط کدامیک برای مطرح کردن بیزینس شما مناسب تر هستند؟ در این مقاله می خواهیم با بررسی خرید رپورتاژ آگهی به عنوان اقدامی در راستای بازاریابی آنلاین، رپورتاژ خبری را با سایر آگهی ها قیاس کرده و جداسازی کنیم.

خرید رپورتاژ آگهی ایسنا

مقایسه خرید رپورتاژ آگهی با تبلیغ تلویزیونی

چه موقعی استفاده از رسانه ی صوتی و تصویری کاملی مثل TV احتیاج شماست؟ برای هر کسب و کاری می شود از این نوع آگهی ها استفاده کرد؟ تبلیغات تلویزیونی بسیار گران قیمت هستند؛ وقتی قرار است با خرید رپورتاژ آگهی مقایسه شوند باید بدانید که قیمت خرید رپورتاژ آگهی نهایتا به 5 میلیون تومان در سال 99 برسد ولی یک آگهی 20 ثانیه ای تلویزیونی از شبکه افق هم تقریبا ده برابر این هزینه بر روی دست شما می گذارد.

رپورتاژ آگهی

 زمانی باید به سمت تبلیغات تلویزیونی برویم که بیشتر قصدمان برندسازی است. وقتی مثلا نام نادی با کلوچه پیوند خورده لازم نیست بازهم مبلغ زیادی هزینه کند که مردم نامش را بشناسند. به جای آن وقتی یک محصول جدید ارائه داده با استفاده از هزینه ای که قبلا صرف برندسازی کرده، محصول نو را مطرح می کند و دیگر حتی نیازی به خرید رپورتاژ آگهی هم ندارد. 

اما زمانی که شما یک استارتاپ با بودجه ی اندک هستید، چرا باید زیر بار همچین هزینه ای گزافی بروید. آنچه شما نیاز دارید خرید رپورتاژ آگهی یا اجرای یک کمپین رپورتاژ آگهی است. شما با یک محتوای مناسب در سایت های خبرگزاری و معتبر به مردم معرفی می شوید. مثلا شما یک سرویس تاکسی آنلاین دارید با خرید رپورتاژ آگهی یک صفحه به شما می دهند تا در آن راجع به مزایای تاکسی آنلاین صحبت کنید و به قانع کردن مشتری برای استفاده از این سرویس بپردازید.

خرید رپورتاژ آگهی

 این که شما تا چه حد می توانید موفق شوید و مردم روی لینکی که در صفحه به سایت شما وجود دارد، کلیک کنند یا خیر خیلی مشخص نیست و به توانایی محتوای شما بستگی دارد. اما بدون شک آن کلمه ای که به صفحه ی مربوطه روی سایت شما پیوند خورده است می تواند باعث پیشرفت رتبه ی شما در نتایج جستجو باشد. 

چه طور می توان رپورتاژ آگهی خرید؟

برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید مستقیما به دنبال راه ارتباطی با خبرگزاری های مربوطه باشید و از آنها قیمت رپرتاژ را جویا شوید؛ در صورتی که نمی خواهید یا موفق نشده اید که چنین کاری را پیش ببرید می توانید از طریق سایت ایران رپورتاژ به آدرس iranreportaj.com اقدام کرده و از آنها یک لیست قیمت رپورتاژ خبری بگیرید. خرید رپورتاژ آگهی با کمک مجموعه ی ایران رپورتاژ علاوه بر آسان تر بودن به صرفه تر هم هست، به خصوص اینکه به تعداد بیشتری رپورتاژ خبری نیاز داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: خرید رپورتاژ آگهی , رپورتاژ آگهی , قیمت رپورتاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

 

بازار قفل های دیجیتال روز به روز نسبت به قبل داغ تر می گردد و این موضوع ارتباط مستقیمی با آگاهی بیشتر افراد نسبت به این نسل از قفل دارد. در این بازار رقابتی نیز شرکت ها بر سر قیمت قفل دیجیتال مناسب با یکدیگر رقابت می کنند.

اما شرکت سامسونگ حدودا چند سال است که وارد عرصه تولید قفل های دیجیتال گردیده است و در این زمینه قفل های با کیفیتی نیز تولید است. انواع قفل سامسونگ با طراحی های زیبا و به روز تولید می شود که قابلیت های منحصر به فردی در خود دارد که نمونه آن را در هیچ کدام از قفل های دیجیتال دیگر موجود در بازار نخواهید دید.

در این مقاله ما به بررسی قفل سامسونگ و قیمت قفل دیجیتال سامسونگ خواهیم پرداخت تا شما کاربران محترم وبلاگ اطلاعات مفیدی درباره قفل دیجیتال داشته باشید.

پس با ما همراه باشید.

قفل سامسونگ چیست؟قفل سامسونگ مدل روز

شاید اگر درباره قفل دیجیتال اطلاع نداشته باشید، برایتان سوال شود که شرکت سامسونگ چه زمانی وارد این بازار گردیده است. سامسونگ همزمان با پیشرفت تکنولوژی و همراه با نیاز بازار مبنی بر ارائه قفل هایی با امنیت بیشتر وارد این بازار گردید که دستاورد آن تولید قفل سامسونگ گردید. قفل دیجیتال سامسونگ دارای قابلیت های فراوانی است که به صورت زیر است:

  1. سیستم امنیتی دوبل: قفل سامسونگ دارای یک سیستم امنیتی به روز به نام سیستم امنیتی دوبل می باشد. در این سیستم امنیتی، برای باز کردن درب، شما نیاز دارید که علاوه بر وارد کردن اثر انگشت، رمز خود را وارد کنید تا درب باز گردد. لازم به ذکر است که درب به هیچ وجه با یکی از این روش ها باز نمی گردد.

  2. آلارم ضد هشدار: هنگامی که سارقان برای باز کردن درب اقدام می کنند، در صورتی که یک یا چند بار رمز را اشتباه وارد کنند، آلارم قفل فعال می گردد که این بسیار ویژگی مناسبی برای افزایش امنیت است.

  3. تابع تصادفی و خیالی: این ویژگی در حال حاضر در محصولات قفل سامسونگ منحصر به فرد است. برای جلوگیری از ماندن رد اثر انگشت و مشاهده رمز توسط افراد دیگر، هر دفعه جایگاه اعداد در پنل قفل سامسونگ تغییر می کند. البته باید این نکته را ذکر کرد که قیمت قفل دیجیتال این دسته از قفل ها، گرانتر است.

قیمت قفل دیجیتال تابع چه مواردی است؟

قیمت قفل دیجیتال یال

اولین معیاری که بر قیمت قفل دیجیتال تاثیرگذار است، امکاناتی است که در قفل دیجیتال قرار داده شده است. این امکانات شامل روش های دسترسی مختلف، طراحی زیباتر و… می باشد. از جمله موارد دیگر که بر قیمت قفل دیجیتال موثر برند سازنده آن می باشد. برای مثال برند سامسونگ قفل های دیجیتال گرانتری نسبت به سایر برندها دارد.بعد از شرکت سامسونگ، قفل دیجیتال یال می باشد که به نسبت به سامسونگ، قیمت های بهتری ارائه می کند.

 

نتیجه گیری

اگر قصد خرید قفل دیجیتال را دارید، برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال و مشاوره درباره بهترین قفل دیجیتال مناسب شما می توانید به وب سایت digitaldoorlock.ir مراجعه کنید.  

 



:: برچسب‌ها: قیمت قفل دیجیتال ، قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

افراد مختلفی ممکن است به قصد انجام جراحی بینی به جراح مراجعه کنند. اما بینی هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و مشکلات متفاوتی را با خود دارد. بنابراین جراحی بینی افراد مختلف نیز با یکدیگر فرق دارد و روش های متفاوتی را می طلبد. این فرم های مختلف بینی خوشبختانه قابل دسته بندی هستند. شاید شما هم اصطلاح بینی گوشتی و استخوانی را شنیده باشید. این دو اصطلاح برای فرم های مختلف بینی ها به کار می روند. بینی های گوشتی و استخوانی هر کدام ویژگی های مختلفی دارند و عمل بینی گوشتی و بینی استخوانی نیز با روش های مختلفی انجام می شود.

ویژگی بینی های گوشتی و استخوانی

بینی گوشتی

بینی گوشتی پرتکرار ترین عارضه ای است که بین افرادی که قصد عمل بینی دارند دیده می شود. ویژگی مشترک بینی های گوشتی، پوست ضخیم و چربی است که روی بینی را می پوشاند. چربی بینی به علت وجود غدد چربی متعدد و فعال است که به طور مداوم از خود چربی ترشح می کنند. در جراحی بینی گوشتی گاهی لازم می شود که بخشی از این غدد چربی برداشته شوند. ویژگی دیگر بینی های گوشتی بزرگی پره های بینی و نوک بینی نسبت به کل بینی و بافت ضعیف غضروفی است.

نتیجه عمل بینی گوشتی

بینی استخوانی

بینی استخوانی بر خلاف بینی گوشتی پوستی نازک دارد و غدد چربی زیر پوست کمتر فعال هستند. مشکل رایج بینی استخوانی داشتن قوز روی پل بینی یا انحراف تیغه بینی است. به طور معمول در بینی های استخوانی تناسب لازم بین پره های بینی و نوک بینی با کل بینی وجود دارد و این نواحی نیازی به تغییر ندارند.

روش عمل بینی گوشتی چیست؟

روش های جراحی بینی همیشه ثابت نبوده اند و مداوم در حال تغییر و به روز شدن هستند. اگر بخواهیم روش های جراحی بینی را بر اساس تکنیک به کار رفته دسته بندی کنیم، دو دسته ی باز و بسته برای روش های جراحی بینی وجود دارد. در روش باز، با ایجاد برشی در زیر ناحیه نوک بینی، پوست بینی به کلی برداشته می شود و جراح به بافت بینی و زیر پوست دسترسی پیدا می کند. در روش بسته اما بر خلاف روش باز پوست بینی دست نمی خورد و تمام تغییرات از داخل بینی و با ایجاد برش های کوچک انجام می شود. به طور واضح روش بسته آزادی عمل کمتری به جراح می دهد و برای عمل هایی که نیاز به تغییرات گسترده دارد مناسب نیست.

عمل بینی گوشتی شکلی پیچیده و دشوار از جراحی بینی است. همانطور که گفته شد گاهی اوقات نیز نیاز است که جراح روی پوست بینی تغییراتی را اعمال کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که عمل بینی گوشتی با استفاده از تکنیک بسته امکان پذیر نیست و روش باز متد ایده آل برای بینی های گوشتی است.

روش عمل بینی گوشتی

متدهای جراحی همیشه در حال ارتقا و بهبود بوده اند. عمل بینی گوشتی از مواردی بوده که در مورد روش آن تردید وجود داشته است. در حال حاضر روش تایید شده ی عمل بینی گوشتی به این صورت است که با انجام برش های لازم برای جراحی باز پوست بینی برداشته می شود. سپس بخش هایی که نیاز به کوچک شدن دارند با تراش دهی یا بخیه زدن بافت ها کوچک می شوند. سپس بخش های ضعیف غضروف بینی با پیوند زدن تکه های غضروفی که از دیگر بخش های بدن برداشته شده اند تقویت می شود. به این صورت دیگر بینی گوشتی بعد از جراحی دفرمه نمی شود و حالت خود را حفظ می کند.

نمی توان گفت که روش های کنونی بهترین روش ممکن هستند و دیگر روشی بهتر نخواهد آمد. تنها می توانیم بگوییم این روش ها اکنون پذیرفته هستند و بسیاری از افراد با این روش ها جراحی می شوند و نتیجه مطلوب خود را می گیرند.

اگر جراحی با روش های موجود توسط افراد متخصص انجام شود قطعا بهترین نتیجه از عمل کسب خواهد شد.



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

 

یکی از اعضای حساس و زیبای انسان، صورت انسان است. صورت و چهره ما شمال اجزایی مانند چشم، ابرو، بینی و دندان است.

دندان علاوه بر آنکه وظایف مهم تر دیگری نیز دارد، زیبایی منحصر به فردی به صورت انسان می بخشد و باعث جذاب تر شدن آن می گردد. 

حال اگر دندان های شما مرتب و سفید نیز باشد، به شدت دیگران تحت تاثیر جذابیت شما قرار خواهند گرفت. برای همین موضوع شما باید به سلامتی و زیبایی دندان خود اهمیت دهید و از آن ها مراقبت کنید. 

یک پیشنهاد خوب برای افرادی که زیاد به سلامت دندان خود اهمیت نمی دهند، نصب نرم افزار اندروید دندانپزشکی است.

شما با یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی می توانید از سلامت دندان های خود آگاهی پیدا کنید و حتی با دندانپزشک خود صحبت کنید. البته نرم افزار اندروید دندانپزشکی انواع مختلف فراوانی دارد که ما در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار اندروید دندانپزشکی برای کاربر

یک سری از نرم افزارهای اندروید دندانپزشکی مناسب کاربر هستند. این به معنی این است که مخاطب این برنامه ها افرادی هستند که در پی سلامتی دندان خود هستند. در این گونه از نرم افزارها اخبار سلامتی دندان و روش هایی برای اینکه از دندان های خود محافظت کنید، وجود دارد. علاوه بر آن شما می توانید از خدمات مشاوره آنلاین لذت ببرید.

 در کنار آن می توان در قسمت تاریخ آن، نوبت دندانپزشکی خود را ثبت کنید تا نرم افزار اندروید دندانپزشکی مد نظر در آن زمان به شما اطلاع دهد.

علاوه بر آن می توانید برای خود آلارم مسواک زدن تعیین کنید تا در طول روز به شما اطلاع دهد که چه زمانی باید مسواک بزند.

حتی در برخی موارد دیده شده است که با راه اندازی انجمن و گروه های سلامتی، افراد با هم تعامل دارند و به بحث و گفت و گو با هم می پردازند.

برای نصب این گونه برنامه ها می توانید به مارکت های معتبری مانند گوگل پلی و بازار مراجعه کرده و برنامه خود را نصب کنید. ضمنا همه برنامه ها به صورت Free نیستند و شما باید برای بعضی این برنامه ها هزینه پرداخت کنید.

 

دندان هایی زیباتر با نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی برای دندانپزشکان

این گونه از نرم افزارها بیشتر جنبه مدیریت دارند. در این گونه از نرم افزار اندروید دندانپزشکی، دندانپزشکان محترم می توانند کارهایی از قبیل نوبت دهی، پرونده سازی برای بیماران خود، آگاهی از بخش حسابداری کلینیک و مبالغ پرداختی توسط بیماران را به دست بیاورند. در این بین نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد که برای اطلاع از آن تنها کافی است نرم افزار اندروید دندانپزشکی را در گوگل سرچ کنید تا با انبوهی از این نرم افزارها مواجه شوید. یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه، نرم افزار لبخند است. البته باید ذکر کرد که این نرم افزار تمام امکانات نسخه دسکتاپ برنامه را داراست و به صورت تحت وب بالا می آید. یعنی اینکه برای استفاده از نرم افزار باید از یکی از مرورگرهای اندروید استفاده کنید.

 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. اگر تجربه استفاده از نرم افزار اندروید دندانپزشکی را دارید، با ما در میان بگذارید.





:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

برای دریافت هر کالا و خدماتی باید هزینه ای پرداخت و هیچ چیزی بدون هزینه به دست نمی آید. بنابراین خیلی اوقات اولین چیزی که هنگام خرید یک کالا به آن دقت می کنیم قیمت آن است. در مورد جراحی بینی نیز به همین صورت است. هزینه عمل بینی اولین معیاری است که موقع تصمیم گیری و انتخاب کلینیک یا جراح به آن توجه می شود. ولی آیا معیار قرار دادن هزینه برای موضوعی مانند عمل بینی تصمیم درستی است؟ عمل بینی عملی کم خطر است ولی به شرطی که توسط فرد متخصص انجام شود. امروزه برخی افراد نامتخصص با دریافت هزینه اندک اقدام به انجام عمل بینی می کنند و جان مراجعین خود را به خطر می اندازند.

هزینه عمل بینی گر چه یک نرخ متداول و مرسوم دارد اما تابع متغیرهای مختلفی است و در عمل نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

هزینه عمل بینی متاثر از چه عواملی است؟

تجربه و تخصص پزشک

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی دریافت کند. از این رو جراحان معروفی که تجربه ی بیشتری دارند معمولا مبلغ بیشتری برای هزینه عمل بینی دریافت می کنند.

هزینه عمل بینی

فرم بینی

عامل مهم دیگر که در مقدار هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در حقیقت حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است.

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیش تر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

موقعیت جغرافیایی کلینیک جراحی بینی

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

هزینه های مازاد بر عمل بینی اصلی

هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید تنها برای یک مرتبه عمل جراحی است. گاهی اوقات پیش می آید که بعد از عمل جراحی فرد به عمل دیگری به عنوان جراحی ثانویه یا ترمیمی نیاز پیدا می کند. این اتفاق به دلایل مختلفی رخ می دهد. ممکن است خود فرد از نتیجه عمل رضایت نداشته باشد یا اینکه عمل موفقیت آمیز نباشد. در هر صورت اگر نیاز به عمل ثانویه پیدا کنید، لازم است هزینه ای معادل یا بیشتر از هزینه عمل بینی اصلی پرداخت کنید. اگر عمل توسط فرد باتجربه انجام شود و جراح اطلاع کامل از شرایط داوطلب عمل داشته باشد معمولا به جراحی ثانویه نیاز پیدا نمی شود و هزینه عمل بینی مضاعف نمی شود.



:: برچسب‌ها: هزینه عمل بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()