نوشته شده توسط : shaapaarak

دامین یا دامنه یک عبارت با کاراکترهای حروف، عدد و dash (-) است که برای شناختن یک سایت نام ‌گذاری می ‌شود و از سه بخش: نام دامنه، نقطه میانی (دات) و پسوند دامنه تشکیل ‌شده است. مزایده دامنه نیز به معنی به فروش گذاشتن لینک های مختلف و فروش دامنه ها است.

به‌عنوان‌ مثال nam.ir یک دامنه است که اسم آن nam و پسوند آن ir و دات بخش میانی بین نام و پسوند است.

باید در نظر داشته باشید دامنه یک اسم اختصاصی است و وقتی برای یک سایت در نظر گرفته‌ شده و به ثبت رسیده باشد برای دیگران قابل ‌استفاده  نیست. توجه داشته باشید که اگر اسم دامنه با محتوا و کارایی سایت شما هماهنگ و هم‌خوانی داشته باشد یک امتیاز خوب برای جذب کاربران سایت شماست. 

معمولا انتخاب اسم دامنه بر اساس دو بخش زیر است:

عامیانه: مانند اکثر اسم ‌هایی است که دیده می‌ شوند و فقط هدف عنوان برند و اسم سایت است.

نام شخصی: گاهی اوقات افراد با توجه به حرفه و توانایی‌ هایی که دارند سایتی برای خود می‌ سازند و اسم دامین اسم شخصی آن‌ها است.

مزایده دامنه

مراحل چرخه، توضیحی درباره پروسه ثبت‌ تا حذف دامنه است. در تمام این دنیا این چرخه ثابت است اما جزئیات آن وابسته به صلاح‌دید شرکت ‌های خدمات ثبت است.

  1. ثبت (registration): روش ثبت‌ وابسته به شرکتی است که دامین خود را در آن ثبت می‌ کنید. معمولاً از 1 تا 10 سال می ‌توانید دامنه خود را ثبت کرده و هزینه مورد نظر را واریز کنید.

  2. انقضا (Expired): تاریخی که مدت ‌زمان ثبت شما به اتمام می ‌رسد و باید دوباره دامنه را تمدید کنید. معمولاً 30 تا 45 روز فرصت دارید تا با قیمت عادی دامین خودتان را تمدید کنید.

  3. باز خرید (Redemption): وقتی دامین شما در این حالت قرار می ‌گیرد جریمه به شما تعلق می ‌گیرد و 30 روز فرصت دارید تا با قیمت 5 برابر آن را تمدید کنید.

  4. دوره حذف (Pending delete): وقتی دامین شما در این حالت قرار بگیرد فرصتی برای تمدید ندارید و طبق صلاح ‌دید شرکت موردنظر، دامنه شما به مزایده گذاشته می‌شود و در اختیار دیگران قرار می ‌گیرد.

  5. آزاد (Available): وقتی دامنه شما در این حالت قرار بگیرد به این منظور است که دامین شما حذف ‌شده و دیگر سایت شما دیده نمی‌ شود.

مزایده دامنه در نام

افرادی وجود دارند که با شناسایی دامنه‌های مناسب و یا تحت نام برندهای خاص اقدام به ثبت و یا شرکت در مزایده دامنه می‌ نمایند، به این امید که در آینده یک مشتری به آنها نیاز داشته باشد و با قیمت بالاتری آنها را خریداری نماید. چنین افرادی عموما صفحه‌ای را در دامنه بارگذاری می ‌کنند که اشاره به فروشی بودن دامنه خواهد داشت و شما از طریق اطلاعات تماس درج شده می‌ توانید اقدام به مذاکره و مزایده دامنه نمایید.

در برخی از مواقع ممکن است دامنه‌ای توسط افراد به ثبت برسند اما به هر دلیلی به آن نیاز نداشته باشند و یا به صورت کلی از آن استفاده نکنند. در چنین مواقعی شما می توانید از طریق اطلاعات تماس درج شده در whois دامنه اقدام به بررسی مالکیت دامنه نموده و اطلاعات مربوطه را استخراج نمایید. در نهایت با مکاتبه و مذاکره می‌توانید دامنه را در اختیار بگیرید.

سایت تخصصی و آموزشی نام اطلاعات و مشاوره لازم برای انتخاب دامنه و شرکت در مزایده دامنه را در اختیار شما قرار میدهد.

 



:: برچسب‌ها: مزایده دامنه , خرید دامنه , نام ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

جراحی بینی گوشتی و استخوانی معمولا برای زیبایی یا رفع مشکلاتی مانند پولیپ، انحراف، قوز، بزرگی بیش از حد و... انجام می شود. اما قبل از انجام جراحی بینی گوشتی یا استخوانی لازم است نکات مهمی را بدانید تا با رعایت آنها، به موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل بینی نزدیک نر شوید. بینی نقش اساسی در زیبایی و تناسب چهره دارد. محل قرارگیری بینی در مرکز صورت است و بیشتر از سایر اجزای صورت دیده می شود. به همین دلیل با وجود مشکلات کوچک یا بزرگ می تواند روی زیبایی سایر بخش ها نیز تاثیرگذار باشد.

ما در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که در انتخاب مدل، برای جراحی بینی گوشتی و استخوانی باید بدانید را بیان کنیم. شما با دانستن این نکات می توانید انتخاب درستی داشته باشید و قدم مهمی در جهت زیبایی چهره خود بردارید. پس با ما همراه باشید.

انواع مدل های عمل بینی

جراحی بینی دارای مدل های سیاری است که افراد با توجه به نوع بینی خود، مدل مدنظر خود را انتخاب و جراحی می کنند. اما برای انتخاب هر یک از این مدل ها لازم است مواردی را درنطر بگیرید تا در ادامه دچار مشکلاتی مانند برگشتن بینی به حالت اولیه نشوید.

جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

مناسب ترین مدل جراحی بینی برای بینی های نوع گوشتی، مدل بینی طبیعی است که اگر توسط جراح متخصص و باتجربه ای انجام شود، احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

اما بینی های استخوانی از آنجا که دارای غضروفی سفت و پوستی نازک هستند گزینه های انتخاب بیشتری برای انجام جراحی بینی دارند. از جمله مدل های مناسب برای جراحی بینی استخوانی، مدل عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. 

مدل های جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی را به دلیل دارا بودن غضروف نرم، پوست ضخیم، تعداد بالای غدد چربی روی پوست و... نمی توان بیش از یک حد استانداردی کوچک کرد. به همین دلیل افرادی که بینی آنها از نوع گوشتی می باشد، مجاز به انتخاب مدل هایی مثل مدل عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... نیستند زیرا در این مدل ها بینی تا حد زیادی کوچک می شوند. در صورتی که این نوع بینی ها در جراحی بینی گوشتی بیش از حد کوچک شوند به احتمال زیاد پس از مدتی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت که در این مواقع مجبورید جراحی بینی ترمیمی انجام دهید که هزینه آن به مراتب بالاتر است.

برای داشتن یک عمل بینی بی نقص و موفقیت آمیز باید موارد بسیاری ا درنظر بگیرید که انتخاب مدل مناسب یکی از آنهاست. از دیگر نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی
  • انتخاب جراح و کلینیک خوب
  • مشاهده و بررسی نمونه کارهای پزشک
  • تحقیق درباره میزان رضایت مشتریان قبلی
  • و...

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی پیشنهاد می کنم به کلینیک دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید که یکی از بهترین و باسابقه ترین مجموعه های فعال در تهران به شمار می رود.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کاسه نمد در واقع ابزار و وسیله ای برای جدا کردن دو قطعه متحرک یا ثابت از یکدیگر است. به این وسیله در اصطلاح آب بند نیز گفته می شود. از وظایف کاسه نمد می توان به جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و نشت روغن اشاره نمود.

جنس کاسه نمد ها از ترکیب موادی هم چون پلاستیک و فلزات می باشد.

در هنگام خرید کاسه نمد باید به چند مورد توجه کنید:

عوامل اصلی در انتخاب صحیح یک کاسه نمد دما، فشار، میزان آب بندی و سرعت گردش شفت است. علاوه بر این چند عامل، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

میزان قدرت تحمل و سختی شفت، هم تازی محور شافت و حفره، روان کننده یا سیال مورد استفاده، جنس و نوع کاسه نمد از این دسته موارد می باشد.

انواع کاسه نمد:

به طور کلی فهرست کردن انواع کاسه نمد ها با توجه به گستردگی جنس، طرح و اندازه آن ها کار بسیار دشواری می باشد. اما می توان کاسه نمد ها را به طور کلی در دو گروه قرار می گیرد.

گروه اول به جنس و متریال آن اشاره دارد که خود دارای نقسیم بندی های زیادی می باشد. برخی از این متریال ها عبارتند از:

نیتریل یکی از متداول ترین متریال های موجود برای ساخت کاسه نمد است. کاسه نمد هایی که در ساختار خود دارای این متریال می باشد، در دما های منفی 40درجه فارنهایت تا  275 درجه فارنهایت کارایی بسیار خوبی دارند.

متریال دیگر از جنس وایتون است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. گستره دمایی زیادی دارند و مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن های نفتی، روغن های معدنی، اسید های قوی و رقیق و باز های ضعیف نشان می دهد. این ویژگی ها کاسه نمد وایتون را بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار داده است.

اتیلن پروپلین دی ان مونومر، لاستیک طبیعی و سیلیکون از دیگر متریال ها هستند که خود دارای ویژگی های بسیار زیادی اند.

کاسه نمد ها از لحاظ کاربرد دسته بندی های بسیاری دارند.

 

عوامل موثر بر قیمت کاسه نمد چیست؟

این عوامل را به صورت موردی برای شما بازگو می کنیم:

نوع و کاربرد کاسه نمد مورد استفاده ما

برند و شرکت سازنده کاسه نمد

فشار و بار شعاعی وارد شده بر کاسه نمد

میزان مقاومت و سختی شفت

قطر هوزینگ

گارانتی و خدمات پس از فروش کاسه نمد خریداری شده

فروش کاسه نمد:

خوش بختانه این روزها طیف گسترده و بسیاری از کاسه نمدها از لحاظ طرح و انداز و متریال به بازار عرضه می شود که خرید و فروش این قطعات توسط تامین کنندگان و نمایندگی ها صورت می گیرد. سه کشور عرضه کننده و نماینده فروش و صدور کاسه نمد در جهان ایالات متحده آمریکا، چین و هند می باشند که کاسه نمد های آنان از کیفیت بسیار زیادی بر خوردار و قابل استفاده می باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش کاسه نمد هستید و می خواهید از بروز ترین قیمت های آن آگاه شوید، می توانید به سایت عظیم صنعت مراجعه فرمایید و از مقالات تخصصی آن در این زمینه بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: فروش کاسه نمد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

شاید موتورهای جستجو هنوز قفل سامسونگ را به عنوان قفل صفحه ی گوشی شناسایی کنند و منجر به ناامیدی شما شوند اما این محصول نزدیک به 10 سال است که فعالیت مستقل و حرفه ای خود را تحت لیبل برند سامسونگ الکترونیک آغاز کرده و همچنان مسیر صعودی را در بازار و همچنین از نظر پیشرفته تر شدن می پیماید. تکنولوژی در این سالها مسیری را پیموده که خیلی از مشاغل از بین رفته اند و مشاغل فنی و تعمیراتی به جای آن ها رشد کرده اند. در این مطلب سعی داریم توضیح دهیم که قفل سامسونگ چه طور به عرصه امنیت ورود کرده چه مشاغلی ایجاد کرده و چه افرادی را از کار بیکار کرده یا می تواند بیکار کند. 

قفل سامسونگ

تنوع دسترسی در قفل سامسونگ

وقتی شما تصمیم می گیرید که از یک قفل دیجیتال سامسونگ استفاده کنید، ممکن است برای خود دلایل مختلفی داشته باشید؛ این دلایل شما را ترغیب می کند که مثلا یک قفل کارتی یا اثر انگشتی سامسونگ تهیه کنید. روش های دسترسی در این تولیدات کره ای متفاوت است. مثلا شما می توانید با استفاده از مدل های رمزی قفل سامسونگ فقط از یک رمز عبور 4 رقمی استفاده کنید و دیگر کارتی را برای باز کردن درب منزل همراه خود نبرید. قفل سامسونگ بلوتوثی هم طراحی شده که می تواند با استفاده از اتصال این امواج و از طریق گوشی موبایل درب را باز کند. ترکیب دوتایی و سه تایی این موارد قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

قفل سامسونگ کارتی

تاثیرات شغلی قفل سامسونگ چیست؟

وقتی شما به سمت خرید قفل دیجیتال سامسونگ می روید، اولین کسی که تحت تاثیر قرار می گیرد، شخص کلید ساز است و به جای آن یک فرصت شغلی برای نصب این قفل سامسونگ ایجاد می شود. اگر بر اثر سانحه ای قفل سامسونگ آسیب ببیند فرصت تعمیر هم به وجود می آید. کار همین جا تمام نمی شود؛ همانطور که میدانید قفل سامسونگ می تواند نقش یک نگهبان را برای منزل یا ساختمان شرکت شما ایفا کند. آتش سوزی و افزایش ناگهانی دما توسط قفل سامسونگ اطلاع رسانی می شود. این یعنی نیاز به استخدام یک نگهبان هم از بین رفته و شما نهایتا به یک دوربین مدار بسته در کنار قفل سامسونگ نیاز خواهید داشت. در این مورد آخر شغلی هم اضافه نشده که در مورد بسیاری از اختراعات بشری همین گونه است، یعنی با ساخت یک محصول تولید کننده و فروشنده می توانند سود ببرند ولی برخی افراد دیگر در سطح جامعه ممکن است، کار خود را از دست بدهند. 

قفل سامسونگ

شما می توانید برای خرید و دریافت خدمات قفل سامسونگ از وب سایت، قفل دیجیتال آریا دیدن کنید.

 



:: برچسب‌ها: قفل سامسونگ , قفل دیجیتال سامسونگ , قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()