نوشته شده توسط : shaapaarak

قفل‌ هوشمند  به علت دارا بودن امنیت بالا و امکانات بی‌نظیر همچون بوجود آوردن فضایی لوکس و مدرن در آپارتمان ها ،دارای سیستم و سنسور آتش سوزی و ضد سرقت و دزدی، دارای سیستم کنترل از راه دور و ضد هک است ،همچنین امکان نصب آسان قفل الکترونیکی یوکا آن را در میان همه قفل ها خاص کرده است،که محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف مردم پیدا کرده است.

بسیاری از مدیران شرکت ها،طلافروشی ها و مدیران هتل ها ،بانک ها و... ترجیح می‌دهند با استفاده از قفل‌های دیجیتال و هوشمند یوکا ،امنیت دفتر مدیریت و محل کار ،امنیت اتاق مسافران و مهمانان،امنیت سرمایه ی مردم را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های کارتی دیجیتال استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد.

 

اما  کاربرد  قفل هوشمند  فقط برای اماکن عمومی و اداری نیست. بسیاری از منازل و آپارتمان های مسکونی امروزه ، به قفل دیجیتال و هوشمند یوکا مجهزمی‌شوند تا علاوه بر امنیت و آرامش اهالی خانه ، از امکانات بی‌شمار قفل‌ هوشمند بهره‌مند شوند.

 

گزینه‌های متفاوتی که قفل‌های هوشمند  برای باز شدن درب به کاربران ارائه می‌دهند، طراحی زیبا، امنیت بالا، امکانات مدیریت ورود و خروج به منزل حتی از راه دور، سهولت دسترسی برای همه اعضا، قفل شدن خودکار در و مدیریت هوشمندانه ی  خانه ،از امکانات جذابی هستند که هر کسی را برای داشتن این قفل‌های دیجیتال  ترغیب می‌کند.

 

قابلیت های دیگر قفل های هوشمند: 

 

  • تشخیص چهره، تشخیص کف دست

  • امکان ورود ساده از طریق اسکن با تلفن همراه

  • اسکن اثر انگشت، کارت، انواع تگ و کلید مکانیکی

  • گذاشتن انواع رمز پترن، رمز یک بار مصرف، رمز خیالی و حتی الگوهای هندسی 

 

 

انواع قفل های یوکا در طرح های متنوع و شیک 

 

  • قفل دیجیتال لئو مکس ( Leo Max)

  • قفل دیجیتال لئو کلاسیک ( Leo Classic)

  • قفل دیجیتال مارس ( Mars )

  • قفل دیجیتال لئو پرو ( Leo Pro )

  • قفل دیجیتال مایا ( Maia)

  • قفل دیجیتال گلس پرو( Glass Pro )

  • قفل دیجیتال لیرا ( Lyra )

 

به کدام دلیل این روزها باید روی درب آپارتمان ها ی خود قفل های دیجیتال نصب کنیم؟

 

امروزه متاسفانه با افزایش تورم و شرایط  بد اقتصادی کشور باید بیشتر از گذشته به مراقبت از منازل و محل کارمان توجه کنیم ، برای این اندیشه ما به شما قفل های هوشمند و دیجیتال یوکا محصول شرکت کارن را معرفی میکنیم که خیلی از مشکلات شما را حل میکند،از جمله :

کاربری آسان : شاید برای شما هم بارها پیش آمده است که فراموش کرده باشید که هنگام خروج از خانه کلید هایتان را بردارید و یا اینکه کلیدها را پشت درب خانه جا گذاشته باشید و درب را ببندید .در این حالت مجبور بودید ساعت ها وقت صرف کنید و هزینه زیادی متحمل شوید و از یک کلید ساز کمک بگیرید تا بتوانید درب آپارتمان شما را باز کنید. اما امروزه  با حضور دستگیره دیجیتال یوکا دیگر لازم نیست از کلیدهای پر دردسر برای باز کردن قفل ها استفاده کنید بلکه به کمک اثر انگشت ، تشخیص چهره یا حتی از راه دور و به کمک گوشی موبایل خود می توانید درب منزل یا محل کار خودتان را به راحتی باز کنید .

 

امنیت بالا : علاوه بر حذف کلیدها و راه های دسترسی آسان ، بالا بودن امنیت یکی از مزایای اصلی دستگیره های هوشمند یوکا می باشد. 

زیبایی و لوکس بودن : در گذشته مجبور بودیم برای حفظ امنیت بیشتر آپارتمان یا محل کارمان از نرده های آهنی یا از قفل و بست های زیاد استفاده کنیم که مشخصا باعث زشت شدن ورودی های آپارتمان هایمان می شد.اما قفل هوشمند  در طرح های زیبا و شیک باعث مدرن شدن آپارتمان ها میشود.

 در فروشگاه آنلاین کارن شما می توانید انواع قفل  دیجیتال و هوشمند،انواع دستگیره دیجیتالی و الکترونیکی وغیره را با قیمت و نوع کاربردشان،در هر سلیقه ای می توانید  مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

خرید تتر در این روزها بسیار مرسوم و پرطرفدار است. با توجه به دسترسی دشوار به حساب های دلاری استفاده از ارز های دیجیتال بسیار راحت تر است. به همین دلیل اکثر مردم به دنبال چگونگی خرید تتر هستند.

با توجه به همین نکته دانستن نحوه خرید تتر بسیار مهم است. تترلند در این مقاله بطور کامل تمام راهنمایی های لازم برای خرید تتر را در اختیار شما قرار داده است پس با ما همراه باشید. 

خرید تتر

خرید تتر از صرافی های دیجیتال به چه صورت است؟

مراحلی که برای خرید تتر در سایت هی آنلاین باید طی کنید معمولا شامل، پیدار کردن وب سایت معتبر، نصب کیف پول، احراز هویت و خرید تتر می باشد که در ادامه به توضیح مختصری درباره آن ها میپدازیم :

انتخاب یک صرافی معتبر

باتوجه به این که خرید شما قرار است از طریق فضای اینترنت انجام شود و همانطور که میدانیم در این بستر باید احتیاط بیشتری به خرج داد اولین کار انتخاب یک وب سایت معتبر مانند تترلند میباشد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

نصب کیف پول

ارز دیجیتا هم برای نگهداری مانند ارزهای فیزیکی نیاز به یک کیف پول دارند. این نوع کیف پول ها انواع مختلفی دارند که میتواند بر روی سیستم عامل های گوناگون نصب شوند. این کیف پول ها هم مانند حساب های بانکی مرسوم قابلبت دریافت، ذخیره و ارسال دارند.

احراز هویت

برای جلوگیری از کلاهبرداری نیاز است که هویت شما در صرافی ها تائید شود تا مطمئن شوند که شما یک شخص حقیقی هستید پس بعد از ثبت نامه اولیه از شما مدارک شناسایی مانند کارت ملی، کارت بانکی و... میخواهند.

خرید تتر

در این مرحله شما با شارژ کردن حساب خود میتوانید اقدام به خرید تتر از طریق صرافی خود کنید.

شما میتوانید ارز ها خود را در کیف پولی که سایت فروشنده به شما داده است ذخیره کنید یا آن ها را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید، که در این جا پیشنهاد ما به شما انتقال آن ها به کیف پول شخصی خود میباشد.

 

تتر چیست

خرید تتر از چه روش هایی امکان پذیر است؟

ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی که ارزش خود را در طول زمان حفظ میکند، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری میباشد. برای خرید تتر روش های مختلفی وجود دارد و همانطور که میدانید ارز های دیجیتال فیزیکی نمیباشند پس برای خرید و فروش آن ها نیاز به بستر وب وجود دارد.

در این مقاله ما به نحوه خرید تتر از طریق صرافی های دیجیتال میپردازیم به دلیل اینکه این روش مطمئن ترین و آسان ترین روش میباشد. و شما میتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. سایت هایی مانند تترلند درگاه های ایمنی برای مشتریان خود فراهم کرده اند که میتواننند از طریق کارت های بانکی خود به ساده ترین روش و در کمترین زمان به خرید تتر بپردازند.

اما برای خرید تتر خود از این سایت ها نیاز به طی کردن مسیری دارید که در ادامه به آن میپردازیم.

 

صرافی دیجیتال

جمع بندی

 در نهایت لازم است بدانید که اقدام به خرید تتر بوسیله یک صرافی معتبر مانند تترلند بسیار کار آسان و مطمئنی میباشد و شما میتوانید با خیالی آسوده به سرمایه گذاری برای خود بپردازید.

 



:: برچسب‌ها: خرید تتر , خرید تتر از تترلند , تترلند , تتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از مشهور ترین پودر سنگ های کشور سنگ جوشقان است که مصارف بسیاری دارد. 

سنگ جوشقان دارای کیفیت بسیار بالایی است به همین دلیل هم بسیار معروف است و مقدار بسیاری از آن برای صادرات از کشور خارج می شود. یکی از محصولاتی که از سنگ جوشقان به دست می آید سنگ نمره جوشقان است. سنگ نمره سنگ های دانه بندی شده ای هستند که در نمره های یک تا پنج دسته بندی شده و به فروش می رسند. 

قیمت سنگ نمره جوشقان

سنگ نمره چگونه تولید می شود؟

ابتدا سنگ ها در قطعات بسیار بزرگ از معادن استخراج شده و به کارخانه منتقل می شوند سپس با دستگاه های سنگ کوب سنگ ها خرد شده و به قطعات کوچک تر تقسیم می شوند. سپس این کار در چند مرحله انجام می شود تا سنگ ها همگی به اندازه مورد نظر برسند. با سرند کردن خرده سنگ ها به چند دانه بندی مختلف تقسیم شده و هر کدام با یک نمره شماره گذاری می شوند. به این ترتیب سنگ نمره یک تا نمره پنج به دست می آید. همچنین سنگ ها در سایز خشخاشی و شکری نیز به دست می آیند. آخرین مرحله نیز پودر سنگ است که بیشترین مقدار خرد شدن مربوط به پودر سنگ است.

کاربردهای سنگ نمره جوشقان چیست؟

سنگ نمره جوشقان بیشتر در مصارف زینتی و نمای ساختمان کاربرد دارد. البته کاربرد هر نمره سنگ متفاوت است. 

سنگ نمره پنج جوشقان

این اندازه از سنگ بزرگترین اندازه سنگ دانه بندی شده است. سنگ نمره پنج در محوطه سازی، تزیین آکواریوم و استخر، باغچه، باغ تالار و ویلا و هر گونه دکوراسیون می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. 

سنگ نمره چهار جوشقان

سنگ نمره چهار اندکی از نمره پنج دانه بندی کوچک تری دارد اما مصارف آن تقریبا همان نمره پنج است. 

سنگ نمره سه جوشقان

سنگ های دانه بندی کوچک تر در ساخت موزاییک واش بتن و نمای برجسته و نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ نمره ها در رنگ های مختلف ساخته شده و در داخل موزاییک و نما به کار می روند.

سنگ نمره دو جوشقان

سنگ نمره دو نیز مانند نمره سه در واش بتن و موزاییک و کف سازی به کار می رود.

سنگ نمره یک جوشقان

سنگ نمره یک برای تغذیه مرغ مادر و نمای چکشی استفاده می شود. 

مصارف سنگ نمره جوشقان

نتیجه گیری

سنگ نمره کاربرد بسیاری در نماسازی و تزیینات دارد. سنگ نمره جوشقان به خصوص به خاطر رنگ خاصی که دارد نمای زیبایی به ساختمان هایی که در آن استفاده می شود می دهد. نماهای مختلفی مانند واش بتن، نمای چکشی و نما شسته با استفاده از سنگ نمره ساخته می شود. سنگ نمره جوشقان به تنهایی به رنگ کرمی است ولی می توان رنگ بندی های مختلفی از آن به دست آورد. سنگ نمره به صورت فله ای در تناژهای مختلف یا به صورت کیسه ای و در کیسه های 40 و 50 کیلویی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ و سنگ نمره جوشقان به بهترین کیفیت می توانید به سایت پودرسازان مراجعه کنید. شرکت پودر سازان با سال ها تجربه و به دلیل قرار گیری در مرکز کشور از موقعیت خوبی برای ارسال به سراسر کشور برخوردار است.





:: برچسب‌ها: سنگ نمره جوشقان , پودرسازان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

همانطور که از اسم آن پیداست چشمی برای دیدن افراد پشت درب استفاده میشود. چشمی های دیجیتال که امروزه جایگزین چشمی های معمولی شده اند با تکنولوژی که دارند به صاحب خانه این امکان را میدهد تا افراد پشت درب را با وضوح بیشتری ببیند و حتی در صورت نیاز امکان عکس برداری از شخص پشت درب را نیز دارد.

 

در واقع این چشمی ها به صورت یک دوربین مدار بسته هستند. که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. در بازار انواع مختلفی از چشمی دیجیتال وجود دارد. که شما با توجه به کاربرد و بودجه خود میتوانید دست به انتخاب بزنید اما داشتن کمی اطلاعات اولیه در این زمینه هم خوب است.

باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی این روز ها همه چیز به سمت هوشمند شدن حرکت میکند حتی چشمی درب ها هم ازین قاعده مستثنی نمانده است. چشمی دیجیتال یک نوع چشمی است که با توجه به تکنولوژی پیشرفته آن فواید و قابلیت های زیادی نسبت به چشمی های معمولی و قدیمی دارد.

همانطور که میدانید پیشرفت تکنولوژی باعث شده زندگی همه ما روز به روز آسان تر شود. اما شاید با خود بگویید دیگر به چشمی دیجیتال چه نیازی است. پس با کارن در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چشمی دیجیتال چیست و چه فوایدی داری.

 

انواع چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال مدل DB-43HD : این نوع از چشمی دیجیتال یک شارژر و دو باطری دارد. نمایشگر آن بسیار با کیفیت و دارای سنسور حرکتی است. قابلیت نشان دادن تصویر با وضوح بالا در تاریکی را به دلیل داشتن چراغ های ال ای دی دارد. زاویه لنز آن 120 درجه است و فیلم و عکس را به صورت خودکار ذخیره سازی میکند.

  • چشمی دیجیتال مدل Ismarteye : این چشمی پر فروش ترین مدل در بازار است به دلیل اینکه میتواند به سیم کارت متصل شود و با مراجعه کننده تماس بگیرد. دارای سنسور حرکتی و حرارتی است و در شب هم تصویر را با وضوح بالا نشان میدهد.

  • چشمی دیجیتال EXITEC : این چشمی دارای سنسور حرکتی، مادون قرمز، منو فارسی، و حافظه جانبی میباشد.

 

مزایای چشمی دیجیتال :

  1. کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی های ساده بیشتر است و وضوح تصویر آن ها بالا تر است.

  2. قابلیت  عکسبرداری  دارد.

  3. قابلیت اتصال به تلفن همراه و نشان دادن عکس شخصی که به درب منزل آمده را دارد.

  4. دارای ضمانت است

  5. امکان دید خیلی باز تر است نسبت به چشمی های معمولی

  6. قابلیت زوم کردن دارد

  7. نیاز به برق و سیم کشی ندارد

  8. به دلیل داشتن مادون قرمز دارای دید در شب است

  9. براحتی میتوان آن را شارژ کرد

  10. دارای ظاهری زیبا است

جمع بندی

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم. چشمی دیجیتال یک قفل امنیتی خیلی مفید برای محافظت از منزل شما است که شما میتوانید با خرید و نصب آن بر روی درب منزل یا محل کارتان به راحتی رفت آمد ها را کنترل کنید. البته خرید یک چشمی دیجیتال باکیفیت نیاز به جستجوی فراوان دارد و فروشگاه کارن به شما این اطمینان را میدهد که با خرید یک چشمی دیجیتال با کیفیت میتوانید امنیت خانه هایتان را تضمین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

هر شرکت و سازمانی بنا به اهداف خود ممکن است تمام پرسنل خود را مجاب به پوشیدن لباس کار کند. این اهداف عبارتند از نظم و ترتیب، اهداف تبلیغاتی، معرفی شرکت یا سازمان، مشخص نمودن پرسنل زده های مختلف، متحدالشکل بودن تمام پرسنل، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، حفظ سلامت کارکنان سازمان و اهداف شخصی کارفرما.

به همین دلیل وجود سایت ها و فروشگاه هایی که اقدام به فروش عمده لباس کار می کنند بسیار لازم و ضروری می باشد. به دلیل اینکه شرکت ها می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می کنند برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند تا بتوانند همه پرسنل خود را با یک لباس کار هماهنگ کنند.

در این مقاله با یونکس همراه باشید تا به شما ویژگی های یک لباس کار خوب و مرغوب را معرفی کنیم.

فروش عمده لباس کار

درهنگامخریدازفروشگاههایفروشعمدهلباسکاربهچهنکاتیبایدتوجهکرد؟

موارد زیر در انتخاب یک لباس کار با کیفیت و مناسب بسیار اهمیت دارند:

  • جنس پارچه

  • وزن پارچه

  • رنگ پارچه

  • دوخت پارچه

  • شرایط آب و هوایی و اقلیمی

  • مسائل امنیتی و سلامتی

خرید لباس کار2.jpg

 

بهترینجنسلباسکار

جنس پارچه یونیفرم کار به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی پارچه یونیفرم کار می تواند از الیاف طبیعی خالص باشد یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هردو. هر چقدر درصد پنبه داخل الیاف بیشتر باشد آن پارچه به الیاف طبیعی نزدیک تر است. هر لباس کاری با توجه نوع کار، یونیفرم آن هم فرق می کند؛ مثلا مشخص است که لباس کار یک کارگر معدن با لباس کار یک گارسون رستوران متفاوت است. ما در ادامه سه نوع از کاربردی ترین پارچه های لباس کار را به شما معرفی می کنیم.

 

  • پارچه ترگال ساده بهترین و مناسب ترین پارچه برای یونیفرم های مدرسه، اداری، رستوران ها، لباس کار مردانه در شرکت ها و فروشگاه ها است.  کالیته این پارچه می تواند به رنگ های مختلف درآورده شود. البته به دلیل نرخ مواد اولیه در رنگرزی پارچه هایی که به رنگ های تیره هستند نسبت به پارچه های روشن گران قیمت تر هستند.

 

  • پارچه ترگال کجراه با الیاف طبیعی که دارد می تواند شخص استفاده کننده را بسیار گرم نگه دارد. علاوه بر آن به دلیل ضخامت بالای آن مقاومت کششی آن بیشتر از پارچه ترگال ساده است. این پارچه به خاطر ویژگی های مفیدی که دارد به پارچه لباس کار مشهور است

جمعبندی

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که لباس کار چیزی که کارمندان شما قصد دارند هروز و به مدت طولانی از آن استفاده کنند. به همین علت جنس لباس کار بسیار مهم و قابل توجه است. در هنگام خرید لباس کار به فروشگاه هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش لباس کار با کیفیت و مرغوب می کنند.

یونکس یکی از فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار است که بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لباس کار برای کارمندان خود کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده لباس کار , فروش عمده لباس کار باکیفیت , لباس کار , یونکس , لباس کار مرغوب , فروش لباس کار یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

با قفل چشمی دیجیتال نگاهتان را به پشت درب گسترده تر کنید!

 

   

 

چشمی دیجیتال، یک چشم و گوش اضافه مورد نیاز برای محافظت از منزل شماست. شما همیشه متوجه خواهید شد که چه کسی پشت درب منزل شما بوده است. (حتی زمانی که در خانه نیستید) وجود یک چشمی، الزامی برای یک خانه امن است.

 

اگر می خواهید برای منزل خود یک نگهبان ۲۴ ساعته داشته باشید بدون این که لازم باشد نگران چیزی باشید چشمی دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه است. همه ما نگرانی های گاه و بی گاه و بی دلیل و با دلیل را از جهت امنیت منزل مان تجربه کرده ایم. مخصوصا زمانی که برای مدت طولانی در منزل نیستیم و نمی توانیم به خانه سر بزنیم یا اگر ناچاریم فرزندان یا سالمندان خود را در خانه تنها بگذاریم و نگران امنیت آنها هستیم.

همه این دلایل باعث می شود که لازم داشته باشیم که دائما محل زندگی یا کار خود را زیر نظر داشته باشیم و از تردد های غیر عادی و مشکوک پشت درب هایمان  آگاه باشیم. پس چه چیز می تواند بهتر از این باشد که یک نگهبان دائمی تمام تردد ها را به اطلاع ما برساندو خیال ما را راحت کند.

چگونه با قفل چشمی دیجیتال امنیت منزلمان از راه دور کنترل کنیم ؟

با استفاده از چشمی دیجیتال میتوانید از طریق وای فای منزل خود با اپلیکیشنی که روی گوشی همراه شما نصب میشود، و هر لحظه از طریق ارتباط گوشی با چشمی دیجیتال از هر نقطه ای از کره زمین که دارای اینترنت باشید ،می توانید درب منزل خود را چک و کنترل کنید.

 

چشمی دیجیتال روی چه درب های قابلیت نصب شدن دارد؟

چشمی دیجیتال بیشتر روی درب های  هوشمند و ضد سرقت نصب میشود اما دلیل  نمیشود که شما  نمی توانید  با یک درب معمولی از منزل خود محافظت کنید چون چشمی دیجیتال قابلیت نصب روی همه نوع درب را دارا می باشد.

قفل های چشمی دیجیتال نیز دقیقا در همان قسمتی که چشمی های قدیمی روی درب نصب می شدند،نصب میشود در نتیجه شما به راحتی می توانید چشمی های قدیمی را بردارید ،به جای آن قفل چشمی دیجیتال رو نصب کنید.به همین راحتی و دیگر نیازی به سوراخ کردن مجدد درب منزل شما نیست.

 

چند نکته قابل توجه راجع به چشمی دیجیتال 

 

  1. چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد.

  2. پس از نصب چشمی دیجیتال، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت ،با چشمی دیجیتال فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت درب است  را در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند .

  3. سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند.

  4. می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید.

  5. امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است.

  6. حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال ، شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن با خبر می‌کند.

 

نکته ی آخر!

 

قابل توجه شما که به امنیت منزل و یا محل کار خود اهمیت میدهید و یا در هنگام مسافرت نگران امنیت منزل خودتان هستید ما به شما قفل های چشمی دیجیتال را پیشنهاد میکنیم ،شما به راحتی  می توانید با نصب چشمی دیجیتال بر روی درب مورد نظرتان از هر مکانی  که بخواهید می توانید با گوشی هوشمند همراهتان امنیت منزل و یا محل کارتان را بررسی کنید .

شرکت کارن انواع چشمی دیجیتال با دوربین های پیشرفته و دیجیتال را به شما عرضه می کند تا دیگر شما دغدغه ای نداشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

این روز ها بازار خرید تتر در ایران بسیار همه گیر شده است و همه به دنبال این هستند که بدانند تتر چیست و چگونه میتوان تتر خریداری کرد؟

ارزها دیجیتال زیادی هستند که در ایران خرید و فروش میشود مانند بیت کوین،تتریوم، کاردانو و... که هرکدام از این ها با قیمت های متفاوتی در بازارهای جهانی ارز خرید و فروش میشوند. اما دلیل محبوبیت و همه گیر شدن خرید تتر در بین این ارزها چه می باشد؟

 تتر یک ارز پایدار دیجیتال می باشد که قیمت آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

تتر یک ارز قانونی یا ابزار مالی نیست. مالکیت این رمزپایه مبنای هیچگونه حقوق قراردادی، ادعاهای حقوقی یا ضمانت خسارت نیست. تتر یک بانک نیست. Token USDT جریمه قانونی نیست و تحت پوشش بیمه سپرده نمی باشد، بنابراین تلاش برای دور زدن کنترل های سنتی دولتی و نظارتی بسیار مکرر است. تتر در کشورها و مکانهایی که رمزنگاری را تنظیم نمی کنند کار نمی کند. معاملات از نظر انطباق موسسه مالی بسیار نامنظم است.

 علاوه بر قیمت تتر به دلار، یه یورو و یوان هم محاسبه می شود که:

قیمت تتر به یورو: 0.8244

قیمت تتر به یوان: 6.5463

 

قیمت تتر

تتر چه ویژگی هایی دارد؟

تتر بیشتر از اینکه یک سکه رمزنگاری شده باشد، خدماتی است که به کاربران امکان می دهد از ارزهای فیات مانند ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

مزیت دیگر این است که ارز های تتر در بلاکچین بیت کوین وجود دارد که کمی توسعه یافته و آزمایش شده است، به جای اینکه سیستم عامل های جدید شانس خود را امتحان کنند.

این واقعیت که به ارزهای واقعی متصل است به معنای بی ثبات بودن یا محافظت در برابر نوسانات نیست. همچنین کاربران می توانند با استفاده از بلاکچین بیت کوین با بالاترین امنیت دلار معاملات دلاری انجام دهند و سرعت تراکنش ها سریع است.

 

به عنوان یک مزیت برای یک سرویس جوان در نوع خود، این پروژه در حال حاضر توسط Poloniex ،Ambisafe ، Space Shift و سایر شرکای بین المللی پشتیبانی می شود، که برای افرادی که به سرمایه گذاری و تجارت ارز های دیجیتال می پردازند کمی امیدوار کننده است. به قول گفتنی مقداری گوشت وجود دارد!

کیف پول رسمی را می توانید در وب سایت شرکت tether.to پیدا کنید. شما همچنین می توانید یک برنامه تلفن همراه برای ذخیره USDT بارگیری کنید که امکان انتقال وجه به حساب بانکی بیمه شده یا صرافی های دیگر را برای استفاده فراهم می کند.

همچنین می توانید از Holy Transaction استفاده کنید که به شما امکان می دهد ارزهای موجود در کیف پول را به روشی مشابه کیف پول Exodus مبادله کنید اما از طریق ShapeShift عبور نمی کنید. همچنین کیف پول Tether Android وجود دارد.

قیمت تتر در ایران

 

یکی از سایت هایی که امکان خرید و فروش تتر را فراهم کرده است تترلند می باشد. این سایت، یک اپلیکیشن جهت انجام معاملات تتر را نیز دارد تا شما بتوانید به راحتی تراکنش هایتان را انجام دهید. فقط کافی می باشد مراحل احراز هویت را در این سایت انجام دهید.

جمع بندی

با توجه به توضیحات بالا خرید تتر برای سرمایه گذاری بلند مدت در ایران با توجه به نوسانات قیمت دلار و ارز های دیجیتال دیگر و همچنین تحریم ها گزینه بسیار مناسبی میباشد. و تیم تترلند برای خریدی مطمئن از ابتدای تا انتهای راه همراه شما میباشد.

 


:: برچسب‌ها: قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , تترلند , قیمت تتر در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه، بدون شک،قیمت قفل دیجیتال یکی از موضوعات مهم درباره قفل های هوشمند است،  به معنای دیگر، قیمت قفل دیجیتال به میزان کیفیت، نوع تکنولوژی و برند محصول نیز بستگی دارد و هر چه قیمت بیشتر باشد، یقیناً باید انتظار دیدن محصولی فوق‌العاده را داشته باشیم. پس وقتی ما به عنوان یک مشتری قصد خرید این نوع قفل‌ها را داریم، از خود سؤال می‌کنیم: «واقعاً چه فاکتورهایی در قیمت قفل دیجیتال تأثیر دارند؟

 

قیمت قفل دیجیتال بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله برند و نوع دسترسی یا امکانات قفل هوشمند. بالاترین کیفیت و قیمت مربوط به قفل دیجیتال یال است که ساخت اروپا و کره جنوبی می‌باشد، و در رتبه‌ی بعدی برندهای گیت من Gateman ساخت کره جنوبی و سامسونگ نیز ساخت کره جنوبی، فیلیپین و ویتنام به ترتیب کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برندهای دیگر در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که از کیفیت و یا امنیت بسیار پایین‌تری برخوردار می‌باشند. بازه‌ی قیمت قفل هوشمند از 37 دلار آمریکا تا 200 دلار آمریکا است، البته مبلغ حق گمرک و حمل نیز به هر کدام اضافه می‌گردد.

 

قیمت قفل دیجیتال

بودجه ای که شما برای خرید یک قفل دیجیتال در نظر گرفته­ اید،  فاکتور بسیار مهمی است که حتی می‌تواند فرایند خرید را کنسل کند. امروزه قفل‌های دیجیتال در طرح‌ها و با قابلیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در ساخت  آنها مواد مختلفی استفاده می‌شود. این بدین معنی است که شما با یک بازار پر رنگ و راز و پیچیده مواجه هستید و مطمئناً گزینه انتخاب بسیار بالایی رو به روی شما خواهد و شاید کمی گیج شوید.

 

نکات مهم برای خرید قفل دیجیتالی هوشمند

برای خرید قفل دیجیتال هوشمند باید به آگاهی کاملی راجع به این قفل ها داشته باشید، تا یتوانید بهترین قفل متناسب با نیاز و احتیاجات خود تهیه کنید. انواع مختلفی از قفل های دیجیتال در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند. پس باید در هنگام خرید قفل دیجیتال به نکات ریز توجه زیاد بکنید.

 

عوامل موثر در قیمت قفل دیجیتال 



  • کیفیت ساخت و متریال قفل های  دیجیتال 

  • نوع دسترسی و کاربرد قفل الکترونیکی 

  • طراحی و ظاهر مدرن  قفل دیجیتال 

  • نوع برند و گارانتی آن 

  • ویژگی‌های امنیتی آن 

  • اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی و wifi

  • کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه

  • مجهز به  قفل کودک

  • مصرف بهینه انرژی

  • دارای گارانتی 

 

 

گارانتی نیز در قیمت قفل دیجیتال بسیار تاثیرگذار است. بسیاری از شرکت‌ها برای سود بیشتر خود، از ارائه گارانتی معتبر به مشتریان خودداری می‌کنند که این موضوع باعث ارزان‌تر بودن محصولات آن‌ها می شود. ولی شما حتما هنگام خرید قفل دیجیتال، به داشتن گارانتی اصل آن دقت کنید.

موارد بالا  تنها چند ویژگی برجسته و مهم می‌باشد که در قیمت قفل دیجیتال تاثیرگذار است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و ویژگی هر یک از محصولات ما، با کارشناسان فروش شرکت کارن تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهد مدل های شیک و مدرن انواع قفل های دیجیتال به سایت کارن مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

امروزه تقریبا همه کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته است. شما تقریبا هرکاری را میتوانید به صورت آنلاین انجام دهید. رزرو آنلاین آرایشگاه هم از این قاعده مستثنی نبوده است. بله درست شنیدید شما میتوانید آرایشگاه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

شاید برای شما سئوال باشد که چگونه این کار امکان پذیر است یا چه مزایایی دارد. با مای بانیکس در این مقاله همراه باشید تا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

رزرو آنلاین ارایشگاه

اپلیکیشنی به نام مای بانیکس این جای خالی را پر کرده است البته باید بدانید این اپلیکیشن به شما فقط امکان رزرو آنلاین آرایشگاه و بعد مراجعه حضوری به سالن آرایشگاه را نمی دهد بلکه آرایشگاه را به خانه شما می آورد.جالبست نه؟!

رزرو آنلاین آرایشگاه چگونه انجام می شود؟

  • شما ابتدا اپلیکیشن  بانیکس(banix) را دانلو و نصب کنید.

         مای بانیکس

  • در قسمت انتخاب نوع خدمت، زیبایی بانوان را انتخاب کنید و لوکیشن خود را مشخص کنید.

          مزایای رزرو انلاین ارایشگاه

  • در قسمت بعدی نوع خدمتی که میخواهید به شما ارائه شود را انتخاب کنید و پس از اینکه قیمت تمام شده برای شما نمایش داده شد به صفحه بعد بروید.

  • تاریخ و زمان مورد نظر خود را مشخص کنید.

  • در صفحه بعدی آدرس خود را وارد کنید.

  • در نهایت رو دکمه ثبت بزنید.

رزرو آنلاین آرایشگاه چه مزایایی دارد ؟

زندگی امروزی ما انسان ها انقدر پرمشغله است که برای گذراندن زندگی مجبور هستیم ساعت های زیادی را سرکار باشیم و ترافیک و شلوغی هم یکی از معضلاتی است که رفت و آمد کردن راحت را برای ما مشکل می کند. 

در بین همه این مشغله ها خانم ها چه شاغل باشند و چه خانه دار هنگامی که نیاز به مراجعه به آرایشگاه پیدا می کنند پیدا کردن یک آرایشگاه با کیفیت ، رزرو کردن وقت، به دلیل محدود بودن تایم کاری آرایشگاه ها خالی کردن زمان برای رفتن به سالن آرایشی، رفت و آمد کردن در ترافیک و پیدا کردن جای پارک، انجام شدن خدمات آرایشی، اطمینان از اینکه آیا سالن آرایشگاه به اندازه کافی تمیز و ضد عفونی هست همه این ها مراجعه به آرایشگاه را برای خانم ها مشکل و زمان بر کرده است. حتی شاید بعضی از خانم ها به فکر یادگرفتن انجام برخی از کارهای آرایشگری و انجام آن در خانه خودشان بیافتند که البته انجام همه کارها در خانه امکان پذیر نیست و انجام یک سری کارها باید توسط آرایشگر انجام شود.

امکان رزرو آنلاین آرایشگاه کمک می کند تا شما در هر مکانی و زمانی که هستید خدماتی که احتیاج دارید را توسط یک آرایشگر حرفه ای با استفاده از ابزار و وسایل تمیز و ضدعفونی شده در مکان امن منزل خودتان دریافت کنید. اینگونه دیگر نیاز نیست ساعت های طولانی برای انجام کار های آرایشی خودتان صرف کنید.

رزرو آنلاین ارایشگاه مای بانیکس

متخصصان و آرایشگران حرفه ای که در مجموعه مای بانیکس حضور دارند و با رزرو آنلاین آرایشگاه به صورت تخصصی و حرفه ای خدماتی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پکیج های عروس را به طور حرفه ای برای شما انجام می دهد.

 







:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین آرایشگاه , رزرو آنلاین آرایشگاه مای بانیکس , مای بانیکس , خدمات رزرو آنلاین آرایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

امروزه به دلایل متفاوتی ؛همچون پیشرفت تکنولوژی،زیاد شدن سرقت ها و دزدی ها ،مدرن و هوشمند شدن آپارتمان ها و هوشمند شدن انواع قفل ها ، اکثر افراد سعی میکنند برای امنیت بیشتر آپارتمان های خود از این قفل های هوشمند استفاده کنند

 

قفل کارتی درب یک محصولی استاندارد است کـه روی انواع درب‌های ورودی ساختمان ها به منظور دسترسی سریع و آسان به قفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب میشود . این قفل ها از یک قطعه مغزی الکترونیکی و یک صفحه ی برد تشکیل شده که باعث می شود تنها به افرادی که دارای کارت مغناطیسی هستند و رمز آن را می دانند مجوز استفاده از آن را دارند.

 

دیگر دغدغه ای گم شدن یا جا گذاشتن دسته  کلیدها یتان را نداشته باشید چون قفل های منزل شما به راحتی با قفل کارت الکترونیکی با می شوند. در طراحی این مدل قفل ها از کلید استفاده نشده است  و به همین دلیل مشکلات مربوط به کلید، مانند گم شدن آن و شکستن و نیاز به کلید سازی و… را نخواهید داشت. 

 

سیستم‌های امنیتی متنوع  تهویه شده در این قفل های هوشمند، آرامش و امنیت و زیبایی و راحتی خیال را برای کاربران این سیستم هوشمند به ارمغان می‌آورد. از انواع قفل کارتی برای هتل‌ها و مکان‌های تجاری و مسکونی و ادارات دولتی مورد استفاده می گردد. 

 

بیشتر این قفل های کارتی دیجیتال درب با شناسایی کارت RFID باز می‌شود. با استفاده از قفل کارتی به آسانی می‌توان ورود و خروج افراد را حتی از راه دور با استفاده از آپشن بلوتوث و یا اینترنت به صورت آنلاین  از طریق موبایل تان کنترل کرده و از ورود و خروج افراد غیر مجاز و مشکوک به محل کار و یا منزل خودتان جلوگیری نمایید. قفل کارتی هوشمند یکی از آسان ترین و ساده ترین روش‌های کنترل ورود و خروج است.

با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی و ساخت و سازها ،روند ساخت  انواع قفل ها از گذشته تا کنون بطور کلی پیشرفت شگفت انگیزی داشته است ،انواع قفل های دیجیتال و هوشمند که اختراع و ساخته شده اند خیلی متنوع اند ،به عنوان مثال :قفل هوشمند اثر انگشتی، قفل هوشمند شیشه بازشو،قفل هوشمند چشمی ،دستگیره ی هوشمند و یکی از جدیدترین و ایمن ترین مدل قفل های دیجیتال ، قفل کارتی می باشد.

 

برای باز کردن قفل‌های هوشمند کارتی از انواع کارت‌های key tag، smart card ،rfid می‌توانید استفاده کنید. با خرید هر قفل کارتی دو عدد کارت  key tag به صورت پیش فرض روی قفل‌ها به شما تعلق می‌گیرد. از جمله مزایای قفل هوشمند کارتی می‌توان به سیستم رمز دوبل، سیستم حریم خصوصی و آلارم های هشدار اعلان حریق و سرقت و … اشاره کرد.

 

 

برترین مزایای قفل کارتی در مقایسه با دیگر قفل های هوشمند دیجیتال

 1- به راحتی و در عرض  چنـد  ثانیه می‌توانید کلید (کارت) گم شده را از کار بیندازید.

 

۲- درب را به صورت خودکار قفل میکند .

 

۳- کلیدهای لمسی و کارت‌های این قفل‌های الکترونیکی بسیار سبک و کوچک هستند و حمل آن‌ها مانند دسته کلیدهای حجیم و سنگین، با ناراحتی کاربر همراه نیست.

 

۴- علاوه بر 2 تا کارت الکترونیکی برای باز کردن درب ها میتوانید از اثر انگشت خود نیز استفاده کنید.

 

و مزایای بسیار دیگری که شما را به خرید قفل کارتی تشویق می‌نماید.

 

سخن آخر

 با ما همراه باشید با  فروشگاه معتبر کارن ،با واردات انواع قفل های هوشمند،دستگیره های دیجیتال، چشمی دیجیتال و… امنیت و آرامش و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده است.تا دیگر نگران گم شدن کلید هایتان و حرکت مشکوک افراد در پشت درب خود نباشید و همچنین از زیبایی و هوشمند بودن درب های خود لذت ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

 یکی از مصالح ساختمانی ارزشمند و پرکاربرد پودر سنگ است. این ماده با کوبیدن و خرد کردن سنگ های معدنی مختلف به دست می آید. پودر سنگ نه تنها در ساخت و ساز نقش مهمی دارد بلکه در صنایع مختلف دیگری نیز به کار برده می شوند. کاربردهای فراوانی که پودر سنگ دارد برای همه افراد شناخته شده نیست و تنها عده معدودی از کاربردهای آن آگاه هستند. شاید اگر بشنوید پودر سنگ در صنایعی مانند کشاورزی، غذای دام و طیور، ذوب فلزات و ضدعفونی کردن آب کاربرد دارد تعجب کنید. استخراج و تولید پودر سنگ در کشور ما در نقاطی مانند قم، جوشقان اصفهان و الیگودرز انجام می شود. در ادامه قصد داریم درباره نحوه تولید پودر سنگ و کاربردهای آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تولید پودر سنگ

نحوه تولید پودر سنگ

تولید پودر سنگ با کوبیدن و خرد کردن انواع سنگ های استخراج شده از معادن انجام می شود. از ترکیب سنگ های مختلف می توان انواع مختلفی پودر سنگ تولید کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از ویژگی های پودر سنگ، رنگ آن است. به دلیل اینکه سنگ های پر مصرفی نظیر آهک و کربنات کلسیم معمولا سفید رنگ هستند، پودر سنگ تولید شده از این کانی های معدنی هم سفید رنگ خواهد بود. بعضی از انواع پودر سنگ‌ نظیر پودر سنگ‌ آهک، پودر سنگ‌ کربنات کلسیم و پودر سنگ‌ مرمریت سفیدرنگ هستند و بنابراین تشخیص آنها از سیمان سفید ممکن است کمی دشوار باشد. قم یکی از معروفترین پودر سنگ ها را دارد که بیشتر از کربنات کلسیم، آهک و مرمریت تشکیل شده است. 

یکی دیگر از راه های تولید پودر سنگ روش طبیعی آن است. در این روش انسان دخیل نیست و سایش لایه‌های مختلف زمین‌شناختی بر روی یکدیگر باعث به دست آمدن پودر سنگ می شود. هر دو‌ی این روش‌ها دارای مکانیزم‌های ساخت متفاوتی هستند که هدف‌شان تولید پودر سنگ از سنگ ها است. پودر سنگ قم از جمله انواع پودر سنگ است که با روش صنعتی و با خرد کردن سنگ ها به دست می آید.

انواع پودر سنگ های موجود در کشور

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمانها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

تولید پودر سنگ

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشور را می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود.

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خرد و سپس کوبیده می‌شوند.

قیمت انواع پودر سنگ

پودر سنگ‌ تولید شده از سنگ های مختلف معمولا به صورت فله ای و یا کیسه ای، در کیسه های ۲۵ تا 40 کیلوگرمی با قیمت متوسط بفروش میرسد. نکته ی قابل توجه این است که باید دانه بندی پودر سنگ‌ مطلوب کاملا یک دست، ریز و آرد مانند باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و محل ارسال عموما از مراکز مهم تولیدی آن همچون الیگودرز، قم، جوشقان اصفهان و … به سراسر کشور و یا خارج کشور صادر میشود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ 15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.



:: برچسب‌ها: تولید پودر سنگ , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در بعضی موارد افراد در اثر سانحه ای مثل تصادف و یا گروهی دیگر به دلیل جراحی ناموفقی که داشته اند در بینی خود دچار دفورمیتی هایی می شوند که برای رفع این نواقص اقدام به عمل بینی ترمیمی یا ثانویه می کنند.

عمل بینی ترمیمی

احتمالا استفاده از اصطلاح عمل بینی ترمیمی را برای گروه دوم که پس از یکبار جراحی از فرم بینی خود همچنان رضایت ندارند برای شما آَشنا تر است. در این شرایط افراد به دلایلی مثل مجرب نبودن جراح و یا احتیاط نکردن خود بیمار پس از عمل جراحی مجبور می شوند عمل بینی ترمیمی یا ثانویه انجام دهند.

در چه شرایطی اقدام به عمل ثانویه کنیم؟

  • در صورتی که به سیستم تنفسی بیمار آسیب وارد شده و هنگام تنفس اختلالاتی مثل خس خس کردن، صدا دادن بینی هنگام تنفس یا از دست دادن حس بویایی ایجاد شده است.

  •  بینی بعد از عمل اول بزرگ تر از قبل شده است. 

  •  غوز بینی بعد از عمل اول همچنان باقی مانده است.

  • در صورتی که بافت بینی بیش از حد برداشته شده و این مورد سبب شده است که دربینی فرو رفتگی ها و دفورمیتی هایی ایجاد شود.ترمیم این مورد معمولا با برداشتن غضروف از لاله گوش یا دنده بیمار انجام می شود.  

  • فرم بینی غیر طبیعی شده است.

  •  نوک بینی افتاده است.

  • سوراخ های بینی دچار عدم تقارن شده است.

  • بالا و پایین بودن پره های بینی بعد از عمل 

  •  بینی تان بیش از اندازه سربالا شد و اصطلاحا فرم خوکی گرفت.

  • در صورتی که تیغه بینی بیش از حد باریک شده است.

  •  در شرایطی که اسکار در داخل و خارج از بینی بروز پیدا کرده است. 

بعد از گذشت چه زمانی از عمل اول میتوان عمل بینی ترمیمی را انجام داد؟

عمل بینی ترمیمی

شما باید ابتدا صبر کنید و زمان دهید تا یک سال از عمل اول تان بگذرد، زیرا طی فرایند عمل پزشک جراح برای ایجاد تغییرات روی ساختار بینی پوست بینی را از اسکلت استخوانی و غضروفی جدا می کند و همین باعث می شود که یک سال طول بکشد که پوست بینی دوباره به اسکلت زیرین اتصال پیدا کند و فرایند ترمیم کامل شود.

بنابراین در این مدت بینی ورم دارد و نمی توان با قاطعیت راجع به فرم و شکل آن قضاوت کرد. پس بدون طی کردن مدت زمان یک سال هر گونه اقدامی برای انجام عمل بینی ترمیمی غیر علمی و اشتباه است و شما هم هرگز پزشک جراح خود را برای انجام عمل ثانویه تحت فشار قرار ندهید چون ممکن است مشکلات غیر قابل جبران دیگری به وجود بیاید.

پیشنهاد پزشکان برای کسانی که تصمیم به عمل ترمیمی بینی دارند چیست؟

شما باید این را در نظر داشته باشید که هر چه تعداد جراحی ها روی بینی بیمار بیشتر شود ریسک جراحی بالا تر می رود و پیچیدگی ها و عوارض جراحی برای جراح و بیمار بیشتر می شود. پس بهتر است منطقی و واقع بینانه تصمیم به عمل بگیرید و از کمال گرایی پرهیز کنید. مثلا هرگز برای اشکالات ظریفی که قابل چشم پوشی است جراح را مجبور به انجام عمل ترمیمی نکنید ولی اگر عیوب بینی تان غیر قابل چشم پوشی بود به دلیل اینکه عمل بینی ترمیمی ریسک دو چندانی دارد در انتخاب جراح خود دقت بالایی به خرج دهید برای این منظور می توانید به کلینک های معتبری مثل دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.      





 






:: برچسب‌ها: عمل , بینی , ترمیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که این روز ها بسیار محبوب و پر کاربرد شده است. دلیل آن هم کاربرد خیلی فوق العاده است که در آرایش دارد. شما برای کاور کردن نقص های صورتتان از کرم پودر استفاده میکنید اما وقت هایی هم است که کرم پودر به تنهایی پاسخگو نیست در این زمان هاست که کانسیلر به کمک شما میآید.

 کانسیلر کاور خیلی عالی و بسیار خوبی دارد. شما میتوانید به وسیله کانسیلر سیاهی زیر چشم و جای جوش و لک های نقطه ای را کاور کنید همچنین کار کردن با کانسیلر خیلی راحت تر از کرم پودر است و بسیار سبک تر است و روی پوست احساس سنگینی نمیکنید.

کانسیلر رنگ ها و مدل های مختلفی دارد که شما برای اینکه نتیجه مطلوب را از آن بگیرید باید یک کانسیلر متناسب با پوست صورتتان انتخاب کنید.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما اطلاعات کاملی درباره کانسیلر و نحوه استفاده آن در آرایش را بدهیم.

کانسیلر

انواع کانسیلر

کانسیلرهای موجود دارای مدل های کانسیلر جامد استیکی و مدادی، مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. هر نوع پوستی باید یکی از این محصولات را انتخاب و استفاده کند.

مثلا خانم هایی که پوست های خشک نوع کرمی و مایع کانسیلر می تواند پاسخ مناسبی باشد و پوشش کاملی هم میدهد.

برای پوست چرب دارند بهتر است از لوازم آرایشی استفاده کنند که چربی کمتری داشته باشد و به این وسیله چربی پوست را کنترل کند و صورت را از شر جوش و آکنه های زیاد نجات دهد. در نتیجه کانسیلر جامد و پودری می تواند گزینه های خوبی باشد.

در بین کانسیلر های موجود کانسیلر های رنگی وجود دارد که قدرت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی دارد.

مثلا اگر بخواهید با کمک کانسیلر به صورتتان شادابی و نشاط ببخشید بهتر است از کانسیلر صورتی استفاده کنید. 

این کانسیلر را زیر چشم هایتان به صورت مثلثی بکشید و با کمک پد آرایشی ان را روی صورتتان پخش کنید و تا روی گونه هایتان هم بکشید.

بهترین گزینه برای کاور کردن کبودی و سیاهی زیر چشم استفاده از کانسیلر مایع زرد رنگ است. استفاده از این نوع کانسیلر همانند رنگ صورتی است. آن را زیر چشم هایتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید.

سپس پد آغشته به کانسیلر را روی پشت پلک و نواحی اطراف چشم هایتان هم بکشید تا آرایش یکدستی داشته باشید.

کانسیلر با کیفیت

همیشه گفته می شود رنگ کانسیلر یک درجه نهایت دو درجه از کرم پودر تیره تر باشد. اما اگر بخواهید با کمک این ابزار آرایشی پف روی چشم تان را کاور کنید اصلا از کانسیلر رنگ روشن استفاده نکنید. در این حالت رنگ کانسیلر باید حتی تیره تر هم باشد.

استفاده از کانسیلری که رنگ بسایر روشن تری نسبت به کرم پودر دارد می تواند نتیجه برعکس روی آرایش تان داشته باشد و به جای اینکه لکه ها را بپوشاند آن ها را نمایان تر کند.

کاربرد کانسیلر در آرایش

کانسیلر می تواند لکه های تیره روی پوست، نواحی تیره مانند کبودی زیر چشم را بپوشاند. قدرت بالایی در کاور کردن چین و چروک های صورت دارد. اگر از این ابزار آرایشی به درستی استفاده شود میتوانید به چهره خسته و رنگ پریده خود شادابی و نشاط ببخشید.

از کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش هم استفاده می شود.

کاربرد های کانسیلر

کانسیلر را اصل بخرید تا علاوه بر زیبایی سلامت پوستتان هم حفظ شود. کانسیلرهای تقلبی که کیفیت مواد اولیه آن هم پایین است نه تنها به خوبی کاور نمی کند بلکه می تواند خودش عامل بروز لک شود.

کانسیلر یک وسیله آرایشی است که به طور مستقیم با پوست صورت در تماس است به همین دلیل استفاده از یک کانسیلر مرغوب و باکیفیت به شدت توصیه میشود. شاید ندانید اما بسیاری از لکه هایی که روی پوست وجود دارند به دلیل استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و نامرغوب است.

پس در هنگام خرید، کیفیت را به قیمت ارزان نفروشید حتما لوازم آرایشی خود را از فروشگاه های معروف آرایشی مانند روبی سان که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن هستید خریداری کنید. 







:: برچسب‌ها: کانسیلر , کانسیلر باکیفیت , کانسیلر روبی سان , خرید کانسیلر روبی سان , روبی سان , خرید کانسیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به دنبال گزینه های مختلف سرمایه گذاری در سال 2020 - 2021 می باشید، یکی از گزینه هایی که مدام پیش می آید ارز دیجیتال است. ارزهای دیجیتال از بهترین دارایی هایی هستند که به سال 2019 بازمی گردند. این ارزهای رمزنگاری شده مزایای متعددی دارند و این باعث می شود که آنها در مقایسه با پول های فیزیکی، فرصت های سرمایه گذاری مناسبی داشته باشند. در میان این موارد رمزنگاری  USDTیا همان تتر، هیاهو زیادی در این صنعت به پا کرده است.

چرا تتر می تواند بهتر از بقیه ارزهای دیجیتال عمل کند؟

برای بیشتر مبتدیان در موضوع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، یک نگرانی وجود دارد و آن هم بی ثباتی قیمت این ارزها می باشد. بیت کوین به عنوان بهترین مثال برای نشان دادن چگونگی نوسانات شدید ارزهای دیجیتال استفاده می شود. به عنوان مثال، در ابتدای سال 2017، ارزش بیت کوین 1000 دلار بود ولی در آغاز سال 2018 قیمت آن به 20000 هزار دلار رسید و بعد در اواسط سال 2018 به 5000 هزار دلار کاهش یافت. چنین بی ثباتی بسیاری از سرمایه گذاران جدی را از بازار ارزهای رمزنگاری شده منصرف کرده است.

تتر یا USDT بسیار محبوب شده است زیرا به دنبال حل این نگرانی بزرگ با ادغام ارز رمزنگاری شده به اضافه ی فناوری بلاکچین و ارزهای فیات می باشد. ارز دیجیتال تتر در گروهی به عنوان پول های ثابت یا استیبل کوین (Stable Cion) شناخته می شوند. ارزش و قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا می باشد.

تتر تحولی جدید در صنعت سرمایه گذاری دیجیتال

هنگام خرید ارزهای دیجیتال دیگر، آسان است که در عرض چند ثانیه پول خود را از دست بدهید. این به این دلیل است که نوسانات قیمت سریع است و بازار ارز دیجیتال بی ثبات است. هدف از بوجود آوردن استیبل کوین هایی مانند تتر این است که بتواند نوسانات بازار سرمایه را کنترل کند و نتیجه  آن یک ارز رمزنگاری شده است که بهترین سرمایه را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

وقتی می خواهید تتر خریداری کنید، پولی را به شرکت Tether پرداخت می کنید. سپس شرکت وجوه شما را به ذخایر خود اضافه کرده و تتر جدیدی را برای شما ایجاد می کند. این بدان معناست که ارزش سکه های دیجیتال شما در 1 دلار آمریکا باقی مانده است.

وقتی مشتری می خواهد پول نقد خود را از تتر بازخرید کند، می تواند سکه ها تتر را در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال بفروشد. خرید این سکه رمزنگاری با استفاده از هر ارز شرکت فیات و هر ارز دیجیتال دیگر آسان است.

کلام آخر

برای خرید تتر می توانید از صرافی های دیجیتال واقع در ایران استفاده کنید که یک از آن سایت ها، سایت تترلند می باشد که امکان خرید و فروش تتر را فراهم کرده است. اگر در بازار سرمایه گذاری دیجیتال مبتدی هستید، خیلی می تواند برایتان مفید باشد که تمامی اطلاعات مربوط به ارزی که می خواهید بخرید را، بدانید. برای مثال اگر مایل به خرید تتر می باشید، باید بدانید که ریشه این ارز دیجیتال کجاست، میزان ماندگاری و ثبات، عملکرد این ارز تا کنون به چه شکلی بوده است.



:: برچسب‌ها: قیمت تتر , بهترین قیمت تتر , قیمت تتر ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

چشم ها از مهم ترین اعضاء صورت ما در هنگام برقراری ارتباط با افراد میباشد. به همین دلیل چشم های زیبا خیلی جلب توجه میکند. یکی از لوازم آرایشی که خانم ها برای زیبا تر کردن چشم های خود از آن استفاده میکنند ریمل میباشد که محبوب ترین آن ریمل حجم دهنده  است.

اما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید و استفاده از ریمل حجم دهنده با توجه به نوع چشم ها و مژه هایتان ریمل انتخاب کنید تا چشمان شما را زیبا تر و پر جذبه تر کند.

در این میان مژه های آسیب دیده به توجه بیشتری نیاز دارند. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه انتخاب ریمل حجم دهنده مناسب مژه هایتان و همچنین مژه های آسیب دیده را معرفی کنیم.

ریمل حجم دهنده

خانم هایی که دارای مژه های بی حالت و صاف  هستند، اگر کمی مژه هایشان حالت دار بود و فر داشت می توانست زیبایی آن ها را دو چندان کند. برای این کار همه خانم ها که این ویژگی را دارند باید از فرمژه استفاده کنند. در کنار استفاده از این ابزار می توانند از ابزار آرایشی با عنوان ریمل حالت دهنده هم استفاده نمایند تا حالت دهی را بیشتر کنند.

 ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا کمی مژه هایتان حالت دار شود، استفاده از ریمل حالت دهنده می تواند تاثیر حالت دهی را افزایش دهد و آن را فیکس کند. این نوع ریمل دارای رزین در مواد اولیه اش است که خاصیت فرشدن موقت به مژه ها می دهد.

خانم هایی که دارای مژه های نازک هستند و اگر در یک نمای کلی چشم هایشان را نگاه کنید متوجه کم حجم بودن مژه هایشان می شوید. این افراد باید از یک نوع ریملی استفاده کنند که کمی به مژه هایشان حجم دهد. هوشمندانه ترین انتخاب از بین مدل های مختلف، ریمل حجم دهنده است. این نوع ریمل دارای خرده مژه در مایعش است که می تواند به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم تر نشان دهد.

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند برای داشتن مژه های بلندتر علاوه بر اینکه باید از تقویت کننده های مژه استفاده نمایند تا در بلند مدت باعث بلندتر شدن مژه ها شود، می توانند از نوع ریمل خاصی استفاده نمایند که کمی به طول مژه های شان اضافه کند. در نتیجه بهترین پیشنهاد خرید ریمل به این افراد، ریمل بلند کننده است.

هر کدام از ریمل حجم دهنده، حالت دهنده و بلند کننده دارای مایع ریمل متفاوت با براش متفاوتی هستند که بتوانند تاثیرگذاری را بالا ببرند.

اما اگر خانم ها در انتخاب مدل ریمل مرتکب اشتباه شوند می توانند به مژه های خود آسیب وارد کنند.

دلیل کوتاه شدن مژه ها

استفاده از ریمل نامناسب باغ مژه ها، استفاده از مواد آرایشی که کیفیت لازم را ندارد و استاندارد نیست می تواند به مژه ها آسیب بزند. ضررهایی که یک ریمل نامناسب چشم میزند در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. به دلیلی اینکه ریمل حجم دهنده میزان بیشتری از مواد ریمل را روی چشم ها قرار می دهد و اگر استاندارد نباشد آسیب آن هم بیشتر خواهد شد.

ریمل حجم دهنده با کیفیت

ریمل حجم دهنده اگر خاصیت ضد آب هم داشته باشد میزان و شدت آسیب را بالا می برد. این آسیب در اثر استفاده بلند مدت از ریمل ایجاد می شود و شما در کوتاه مدت نتیجه آن را نمی بینید.

علاوه بر آسیب های ناحیه چشمی مانند سوزش و خارش چشم، قرمزی و التهاب چشم و حساسیت به نور از آسیب های ریمل حجم دهنده نامناسب به چشم است و ریزش مژه و کوتاهی هم آثار استفاده از ریمل حجم دهنده نامناسب است.

ریمل حجم دهنده ای وجود دارد که می تواند مژه های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند. این وسیله آرایشی دارای موم عسل است. وجود موم عسل در مواد اولیه موجب آبرسانی و تقویت مژه ها می شود. اگر بتوانید از این نوع ریمل حجم دهنده برای طولانی مدت استفاده کنید مطمئن باشید که تمام آسیبهایی که به مژه های شما وارد شده است برطرف می شود.

ریمل حجم دهنده مرغوب

در هنگام خرید ریمل مهم ترین نکته توجه به جنس و کیفیت ریمل است. استفاده از یک ریمل بی کیفیت میتواند باعث آسیب رساندن به مژه های شما شود. پس در هنگاه خرید حتما به کیفیت ریمل توجه کنید.

همچنین میتوانید به مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان یک ریمل اصل و باکیفیت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: ریمل حجم دهنده , ریمل حجم دهنده روبی سان , خرید ریمل حجم دهنده روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک یک وسیله آرایشی است که جنس آن پودری طور میباشد. بین خانم ها این سوال همیشه مطرح است که آیا خرید پنکک و استفاده از آن در آرایش واجب است یا خیر؟ پنکک همیشه در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار میگیرد و برای مات کردن یا فیکس کردن آرایش از آن استفاد میشود.

این روزا لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند.

اما پنکک از لوازم آرایشی است که از قدیم بوده است و مورد استفاده قرار میگرفته. 

پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

در این مقاله سعی کرده ایم مواردی را مطرح کنیم تا با کمک آن بتوانید در خرید پنکک مناسب خودتان موفق باشید و از محصولی که می خرید احساس رضایت کنید.

بهترین پنکک برای صورت شما میتواند با فرد دیگری متفاوت باشد. در نتیجه برای خرید پنکک موارد زیر را رعایت کنید تا مناسبترین پنکک برای پوست تان را خریداری کنید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

در خرید پنکک سعی کنید رنگ آن را در تنالیته پوستتان انتخاب کنید تا هم کاور بهتری داشته باشد و هم به شما آرایش نچرالی بدهد. برای اینکه با کمک این ابزار آرایشی کمی برنز شوید از یک درجه تیره تر از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید. و برای اینکه با پنکک کمی صورت روشن تری داشته باشید از پنککی استفاده کنید که یک درجه از نرمال شما روشن تر باشد.

خانم هایی که پوست خشک دارند یا پنکک نخرند یا قبل از زدن پنکک صورت شان را با کرم های مرطوب کننده و آبرسان خوب ماساژ دهند تا خشکی برطرف شود. در غیر این صورت خرید پنکک مصادف با صدمه دیدن پوستتان خواهد شد. خشک بودن پنکک باعث خشک تر شدن پوست و ایجاد چین و چروک های بیشتر می شود. اما خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند با خیال راحت خرید پنکک را انجام دهند و از این محصول آرایشی استفاده کنند. 

در خرید پنکک دقت کنید که درجه پوشانندگی بالایی داشته باشد تا بتواند لکها و جای جوشهای شما را از بین ببرد. در واقع پنککی که خریداری می کنید باید از مرحله تست پوشانندگی پنکک سربلند بیرون آید.

یکی از نکاتی که باید در زمان خرید پنکک دقت کنید نوع پوست شما است. پنکک را متناسب با چربی پوستتان خریداری کنید. در تولید و طراحی پنکک میزان چربی و رطوبت کنترل می شود. در نتیجه باید آن را متناسب با این ویژگی ها انتخاب کنید. 

در واقع پنکک ابزاری است که میتواند به سلامت پوست های چرب کمک کند. قرار گرفتن پنکک روی پوست چرب باعث می شود که چربی تولید شده توسط پوست کنترل شود و از بروز جوش و آکنه های بیشتر روی پوست جلوگیری شود.

اگر پنکک را از برندهای معتبر خریداری کنید روی پوست صورتتان بهتر می نشیند و آرایش شما را بهتر جلوه میدهد. 

استفاده از پنکک به خانمهایی که دارای پوست چرب هستند بیشتر توصیه میشود چرا که چربی پوست را متعادل میکند و در ماندگاری کرم پودر هم تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از مواردی که هنگام خرید پنکک باید مورد توجه قرار بگیرد پد آن است. پد مناسب میتواند با ایجاد لایه نازکی از پنکک روی صورت پوشانندگی کاملی به پوست تان دهد.

در خرید پنکک به جنس آن دقت کنید. پنکک اصل باید بسیار نرم، مخملی باشد و بتواند روی صورت یک لایه آرایش ابریشمی ایجاد نماید. اگر هنگام خرید پنکک با نمونه ای مواجه شدید که مواد درون پالت سفت، زمخت و سنگی است بدانید که این پنکک کیفیت لازم را ندارد و پوشش کاملی را نیز روی پوستتان ایجاد نخواهد کرد.

اگر در خرید پنکک کوتاهی کنید و دقت لازم را به کار نبرید می تواند روی پوست شما لکه و کک و مک اضافه ایجاد نماید.

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.





:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

ریمل وسیله ارایشی است که به چشم های شما زیبایی خاصی میدهد شما بدون آرایش کردن و فقط با زدن یک ریمل میتوانید زیبایی زیادی را به چشم های خود بیاورید. امام آیا هر ریملی برای هر چشم یا مژه ای مناسب میباشد؟

هر فردی چشم ها و مژه های مخصوص به خود را دارد. یکی مژه های بلند دارد یکی مژه های کم پشت دارد برای هر کدام از این افراد یک ریمل موجود است که باید از آن استفاده کند.

مثلا خانمی که مژه های نازک و کم حجم دارد باید از ریمل حجم دهنده استفاده کند. 

اما اگر خانمی مژه نازک و کم حجم و کوتاه داشته باشد باز هم می تواند از ریمل حجم دهنده استفاده کند؟

پس هر خانمی باید تاثیری که آن ریمل روی مژه هایش میگذارد را بشناسد اما نکته ای که پیش میآید این است که آیا کسی که احتیاج دارد روی مژه هایش دوکار انجام شود باید از یک ریمل دوکاره استفاده کند یا دو ریمل جداگانه با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

ریمل

در قدیم زمانی که محصول دوکاره وجود نداشت خانم ها برای این که بتوانند دو تاثیر را روی مژه های خود بر جای بگذارند از دو نوع ریمل مختلف استفاده می کردند. مثلا یک بار مژه های خود را با ریمل بلند کننده آرایش می کردند و کمی صبر می کردند تا آرایش بار اول خشک شود سپس مدل دیگر ریمل که حجم دهنده بود را روی آن می زدند.

این کار نیازمند این بود که شما هزینه بیشتری برای خرید دو ریمل متفاوت کنید و اینکه هنگام آرایش وقت زیادی را از شما می گرفت. چون بین زمانی که شما باید هر دو محصول را استفاده می کردید باید کمی صبر می کردید.

با وجود دلایل بالا ورود این گونه ابزارهای آرایشی که توانایی این را داشتند که دو تاثیر را روی مژه ها قرار دهد با استقبال گسترده و قابل توجهی روبرو شد.

همانطور که گفتیم این نوع ریمل های آرایشی  می توانند دو تاثیر را به صورت همزمان روی مژه های شما پیاده کنند. برای این کار باید در مایع خمیری ریمل و هم براش آن تغییراتی اعمال شود که این محصول آرایشی بتواند دو تاثیر را روی مژه قرار دهد.

ریملی که قرار است روی مژه ها تاثیر حالت دهی داشته باشد باید درون مایع آن کمی رزین داشته باشد تا بتواند خاصیت فر شدن موقت را به مژه  هایتان دهد و برس آن نیز کمی منحنی شکل باشد تا بتواند مژه هایتان را فر کند.

از طرفی ریملی که قرار است حجم دهنده باشد دارای برس درشت با موی چه های ریز فراوانی و خرده مژه های زیاد درون مایع خود است تا بتواند مایع زیادی روی مژه ها قرار دهد و این خورده مژه ها به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم نشان دهد.

بنابراین ریمل دوکاره ای که قرار است هر دو کار یعنی حجم دهد و حالت دهد را به صورت یک باره انجام دهد باید ویژگی های هر دو را در خود داشته باشد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مخصوص خانم هایی است که مژه های نازک و کوتاهی دارند.

بنابراین ریمل حجم دهنده و حالت دهنده مناسب بانوانی است که مژه های نازک و بدون حالت دارند و می توانند با کمک این محصول خواسته خود را برطرف کنند.

ریمل باکیفیت

محصول بلند کننده و حالت دهنده مخصوص خانمی است که مژه های کوتاه و صافی دارد.

اما اگر شما نیاز دارید که ریمل مژه های شما را بلند کند، حالت دهد و پرپشت کند نیاز به نوع دیگری از ریمل دارید که بتوانید تمام ویژگی ها را روی چشم شما پیاده کند. برای این کار نیاز به یک ریمل سه کاره خواهید داشت.

برای خرید ریمل حتما به سراغ فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان بروید چون سلامت مژه ها و چشم های شما خیلی مهم تر از زیبایی آن ها است. اگر کیفیت ریمل مورد استفاده شما خوب نباشد باعث میشود که چشم های شما صدمه جدی ببینند.

پس با خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی با خیال راحت اقدام به خرید ریمل مورد نیاز خود کنید.






:: برچسب‌ها: ریمل , ریمل روبی سان , خرید ریمل روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()