نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به نوع پوشش افراد در شغل های مختلف نگاهی بیندازیم خواهیم دید که هر شغل با دیگری، شرایط متفاوتی دارد. نوع لباس و کفش کار در محیط کار بسیار حائز اهمیت است که در صورت بی توجهی به این موضوع عواقب بسیار بدی می تواند داشته باشد. همانطور که می دانید پا قلب دوم انسان می باشد. علت این نام گذاری، اهمیت بالای این عضو است. حال تصور کنید اگر از کفش کار نامناسب در محیط که استفاده شود چه آسیب هایی خواهد داشت.

از آنجایی پاها در طول روز بیش از 10 ساعت ممکن است درون کفش باشند، پس نمی توان از اهمیت کفش کار غافل شد. از همین رو هنگام انتخاب و خرید کفش ایمنی لازم است به موارد مهمی توجه داشته باشید که در ادامه خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

خرید کفش کار

بخش های مهم کفش کار

.رویه کفش، زیر کفش، دوخت کفش، جنس آن، آستر، طراحی داخلی کفش

ویژگی های کفش کار استاندارد

  • حفاظت در برابر برق

کارگرانی که در اداره برق یا مکان هایی که با الکتریسیته سروکار دارند کار می کنند باید کفش کاری بپوشند که پنجه و کف پایشان را در برابر جریان برق حفاظت کند.کفش فولادی بهترین گزینه است چون از فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده و داغ به پنجه پا جلوگیری می کند. در مورد بالا اشاره کردیم که چرم دوام زیادی دارد اما این تنها مزیت کفش ایمنی چرمی نیست؛ کفش چرم می تواند جریان برق را تخریب کند و از صدمات شدید کارگران جلوگیری نماید.

کفش ایمنی کار

  • مقاومت در برابر سقوط اجسام سنگین

به جرات می توان گفت مهم ترین خصوصیت کفش کار این است که در برابر لغزش و سقوط اجسام سنگین از پا محافظت کند. کارگران همیشه در معرض خطر سقوط اجسام و وسایل از ارتفاع هستند. کفش کار استاندارد بر اساس میزان قدرت استاتیکی که می توانند تحمل کنند به سه دسته ۳۰، ۵۰ و ۷۰ تقسیم می شود. فش فولادی با بیشترین مقاومت در برابر سقوط اجسام سنگین و نوک تیز از نوع ۷۰ آن است قسمت پنجه پا یک کفش ایمنی استاندارد از جنس فولاد ساخته می شود. کفش های فولادی باید تحمل حداقل ۲۰۰ ژول انرژی را داشته باشند.

  • رعایت موارد بهداشتی

مواد ته کفش باید در برابر دمای هوا و آب کاملا مقاوم باشند. کسانی که در مناطق سردسیر کار می کنند باید کفشی بپوشند که پای آنها را در برابر سرما حفظ کند وگرنه ممکن است صاحب کفش دچار یخ زدگی بشود. کفش ایمنی باید قوس، انعطاف پذیری بالا، پشتیبانی پایه، پاشنه پا و جذب پاشنه پا را فراهم کند.

  • حفاظت در برابر سوختگی

آتش سوزی از اتفاقاتی است که در هر محل کاری ممکن است رخ بدهد. کفش ایمنی استاندارد آنقدر با دوام و با کیفیت است که از سوختگی های فلزات، مواد شیمیایی و سوختگی های تند می تواند در امان باشد.

کفش کار اصل

  • جنس چرمی

کفش کار استاندارد باید بسیار با کیفیت باشد تا طول عمر آن زیاد شود. بیشتر کفش های ایمنی از چرم و پوست بوفالو درست می شوند چون چرم مقاومت بالا و طول عمر زیادی دارد و دیرتر فرسوده می شوند.

  • راحتی

کارگران بیشتر زمان خود را در حال کار هستند و طبیعی است پای آنها باید در کفش احساس راحتی بکند. علاوه بر این کفش کار باید طوری طراحی شده باشد که به راحتی و سریع از پا در بیاید و به پا برود همچنین بندهای کفش های کتانی نباید مشکلی برای کارگر ایجاد کنند.

کلام آخر

همانطور که دیدید برای خرید کفش کار مناسب باید فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی یونکس با داشتن بیشترین تنوع محصولات ایمنی بهترین انتخاب برای شما در این روزهای کرونایی می باشد.

 



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

برای همه ما پیش آمده که در یک موقعیت دعاوی یا حقوقی قرار داشته باشیم و یا اینکه سوالی حقوقی داشته باشیم. در چنین موقعیتی باید به یک متخصص که از تمام قوانین،‌ماده ها، تبصره ها و پیچ و خم های قانون مطلع است مراجعه کرد. به چنین متخصصی وکیل می گویند. دیگر نیازی نیست که برای برطرف کردن مشکل یا سوالات خود به دفتر یک وکیل یا یک موسسه حقوقی مراجعه کنید، کافیست از وکیل آنلاین کمک بگیرید.

وکیل آنلاین

چرا وکیل آنلاین؟

دنیا، دنیای ارتباطات است. با وسایل ارتباط جمعی مانند ایمیل، واتس آپ، تلگرام و غیره انسان ها بیشتر، ساده تر و سریع تر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. فناوری این قابلیت را برای ما فراهم کرده تا با هزینه ای کم و خیلی سریع تر بتوانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم، پس چرا از این راه در گرفتن وکیل استفاده نکنیم؟ علاوه بر آن شما هر زمان که بخواهید و در هر کجا که باشید می توانید با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعضی از موسسات حقوقی مانند شهرداد وکلای بسیار ماهر و با تجربه دارند که در هر زمینه ای مانند حقوق کیفری، حقوق قضایی، حقوق خانواده، ارث و غیره دارای دانش و تجربه کافی هستند. به دلیل وسیع و گسترده بودن قانون مدنی بعضی از وکلای پایه یک دادگستری در یک حوضه خاص فعالیت می کنند. مشکل یا سوال شما در هر زمینه ای که باشد وکیل آنلاین همان حوزه به شما پاسخ کامل و جامعی می دهد.

وکیل آنلاین محاسن زیر را دارد:

  • هزینه کمتر

  • رفت و آمد کمتر

  • سرعت بالاتر در انجام کارها

  • ارائه مستندات

  • صحبت با وکیلی که در مورد مشکل ما تخصص کافی دارد

  • دسترسی ۲۴ ساعته و همه روزه

خدمات وکیل آنلاین

 

نحوه کار با وکیل آنلاین به چه صورت است؟

اول از همه شما باید یک موسسه حقوقی معتبر مانند شهرداد پیدا کنید. مهمترین خصوصیتی که یک وکیل آنلاین باید داشته باشد مورد اعتماد بودن و صداقت کاری اوست. بعد از تحقیق، بررسی و در نهایت انتخاب یک موسسه حقوقی خوب می توانید از طریق تلفن، ایمیل، واتس آپ، تلگرام و ابزارهای دیگری که آنها در اختیار شما قرار می دهند با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعد از این که مسئله حقوقی یا دعاوی خود را به او توضیح دادید اگر نیاز به مدارک و مستندات بیشتر بود، وکیل انلاین از شما مدارک بیشتری می خواهد و شما می توانید تصویر این مدارک را برای او ارسال کنید.  

بهترین وکیل آنلاین

همان طور که پیشتر اشاره کردیم علاوه بر داشتن دانش و تخصص کافی، وکیل آنلاین باید مورد اعتماد، صادق و امانت دار باشد. موسسه حقوقی شهرداد از وکلای بسیار ماهر و کارکشته تشکیل شده که از نظر سلامت اخلاقی هم هرگز به موکل خود خیانت نمی کنند. همچنین شهرداد یک نرم افزار حقوقی دارد که بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماده و قانون را به صورت کاملا دسته بندی شده و مرتب در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید به صورت کاملا رایگان این نرم افزار را دانلود کنید و از وکلای آنلاین شهرداد برای مشکلات خود کمک بگیرید.



:: برچسب‌ها: وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

خانم ها ممکن است به هر دلیلی مانند نداشتن زمان، آلودگی هوا، داشتن بچه کوچک و غیره نتوانند به آرایشگاه بروند. این روزها که بیماری کرونا در ایران و در تمام نقاط جهان منتشر شده است دیگر خانم ها مثل قبل به آرایشگاه ها نمی روند. پس چاره چیست؟ با خدمات آرایشی در منزل بانیکس دیگر هر خانمی میتواند آرایشگر خودش باشد. 

خداوند همه انسان ها را زیبا و جذاب آفریده و میل به زیبایی را در ذات تمام انسان ها نهاده است. ما به طور طبیعی عاشق زیبایی هستیم و دوست داریم همیشه و در هر زمانی زیبا و آراسته باشیم. جذابیت نه تنها اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد بلکه به تثبیت موقعیت اجتماعی او نیز کمک می کند. اما زیبا و جذاب بودن فقط در گرو رفتن به آرایشگاه است؟

 

آرایشگاه آنلاین

با خدمات آرایشی در منزل بانیکس آرایشگاه را به خانه تان می آورید. متخصصان آرایشی در مجموعه بانیکس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و می توانند خدمات آرایشی در منزل را به نحو احسن با قیمتی مناسب برای شما انجام دهند

 دیگر نیازی نیست برای ابرو برداشتن به آرایشگاه بروید. این شرکت آرایشی معتبر تمام خدمات زیبایی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پیج های عروس را برای شما عزیزان انجام می دهد.

.جهت ثبت سفارش خدمات آرایشی در منزل می توانید به سایت بانیکس مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آرایشگر آنلاین , خدمات آرایشی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

خداوند همه انسان ها را زیبا و جذاب آفریده و میل به زیبایی را در ذات تمام انسان ها نهاده است. ما به طور طبیعی عاشق زیبایی هستیم و دوست داریم همیشه و در هر زمانی زیبا و آراسته باشیم. جذابیت نه تنها اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد بلکه به تثبیت موقعیت اجتماعی او نیز کمک می کند. اما زیبا و جذاب بودن فقط در گرو رفتن به آرایشگاه است؟

 خانم ها ممکن است به هر دلیلی مانند نداشتن زمان، آلودگی هوا، داشتن بچه کوچک و غیره نتوانند به آرایشگاه بروند. این روزها که بیماری کرونا در ایران و در تمام نقاط جهان منتشر شده است دیگر خانم ها مثل قبل به آرایشگاه ها نمی روند. پس چاره چیست؟ با خدمات آرایشی در منزل بانیکس دیگر هر خانمی میتواند آرایشگر خودش باشد. 

خدمات آرایشی در منزل

خدمات آرایشی در منزل

با خدمات آرایشی در منزل بانیکس آرایشگاه را به خانه تان می آورید. دیگر نیازی نیست برای ابرو برداشتن به آرایشگاه بروید. این شرکت آرایشی معتبر تمام خدمات زیبایی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پیج های عروس را برای شما عزیزان انجام می دهد.

متخصصان آرایشی در مجموعه بانیکس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و می توانند خدمات آرایشی در منزل را به نحو احسن با قیمتی مناسب برای شما انجام دهند. جهت ثبت سفارش خدمات آرایشی در منزل می توانید به سایت مای بانیکس مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی در منزل , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

گاهی ما از فرم و شکل بعضی از اجزای بدنمان خوشمان نمی آید و مایل به تغییر آنها هستیم. بینی یکی از اعضای صورت است که به راحتی با جراحی بینی می توان شکل آن را تغییر داد. علت اینکه تعداد عمل بینی در جهان و به خصوص در ایران بسیار زیاد است این است که بینی در مرکز صورت قرار دارد و نقش کلیدی در زیبایی چهره دارد. ما قصد داریم در این مقاله درباره پایه و اساس جراحی بینی با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی

جراحی بینی با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک وجود دارد: تکنیک باز و بسته.

تفاوت این دو روش در نحوه انجام کار و آزادی عمل جراح است. در روش باز، پزشک پوست بینی را کنار میزند و غضروف و تیغه بینی را به شکلی که می خواهد تغییر میدهد اما در روش بسته پوست به مقدار بسیار کم کنار می رود و همین عامل دست و پای پزشک را می بندد. هر دو این روش ها مزایا و معایبی دارند اما معمولا پزشکان و بیماران جراحی بینی با تکنیک باز را انتخاب می کنند.

مزایا و معایب جراحی بینی

  • تنفس بهتر و رفع نواقص بینی

افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان تا حد زیادی برطرف خواهد شد؛ خصوصا اگر عمل بینی طبیعی را انجام دهید ظاهر بینی حفظ می شود و قوس های آن برطرف خواهد شد.

  • ایجاد اعتماد به نفس در فرد

  •  با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود.

مراحل جراحی بینی

معایب و خطرات آن

  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.

  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خونریزی می شویم متوجه نشوید.

  • ایجاد اختلال در تنفس

  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.

  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

  • باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن

  • ورم و درد و کبودی بعد از عمل

 

هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ چقدر است؟

هزینه عمل بینی فارغ از بحث تورم و گرانی همیشه نوسان زیادی داشته و شما احتمالا با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد. هزینه عمل بینی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • هزینه های  قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن متفاوت است. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

  • دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. بدیهی است هر چقدر سابقه کاری پزشک بیشتر باشد هزینه جراحی بینی نیز افزایش پیدا میکند.

  • هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین در صورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت شود.

عمل بینی

 

اهمیت انتخاب پزشک برای جراحی بینی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است و اگر از یک پزشک تازه کار یا متوسط کمک بگیرید، ممکن است مجبور شوید صدمات جسمی و روحی بعد از عمل را تحمل کنید. کلینیک دکتر بیوتی سالهاست در زمینه عمل بینی خدمت می کند و سوابق درخشانی دارد. می توانید برای دیدن نمونه کارها و مقاله های ما به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

سئو چیست

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید چرا موتورهای جستجو؟ مگر ما سایت خود را برای کاربران نمایش نمی دهیم؟ شاید تا به حال دقت کرده باشید که بیشتر ترافیک سایت ها از راه گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو دیگر هستند. یعنی افراد معمولا نیازهای خود را در گوگل جستجو می کنند و سپس از سایت های پیشنهادی که خود گوگل ارائه می کند برای برطرف کردن نیازهای خود استفاده می کنند. پس این خیلی مهم است که شما در مرحله اول محتوای خود را به موتورهای جستجو نمایش بدهید و به عبارتی خودتان را به آنها ثابت کنید. اگر محتوای سایت شما به اندازه ای جذاب، با کیفیت و کاربر پسند باشد ربات های موتورهای جستجو می فهمند و به سایت شما اعتبار و ارزش زیادی می دهند و در نتیجه می توانید وبسایت خود را در صدر نتایج ببینید.

سئو چیست

اهمیت سئو چیست؟

گر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

 مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

 کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است.

گاهی اوقات کسانی که با سئو آشنا نیستند، آن را به عنوان یک جانشین برای بازاریابی و تبلیغات در نظر میگیرند.

سئو چیست

تمام این نتایج عالی و جذاب با سئو سایت ممکن است. اگر از سئو استفاده نکنید هر چقدر هم که محتوای خیلی خوب و با کیفیتی نوشته باشید ممکن است هیچ وقت به جایگاهی که لیاقتش را دارید نرسید.  اکنون که دیگر می‌دانیدسئو چیست، پس بهتر است برای پیاده سازی آن روی سایت خود اقدام کنید.

شرکت سئو اینجا با مدیریتی مجرب و سابقه ای درخشان در زمینه سئو سایت، می تواند به کمک متخصصان جوان و پرانرژی خود به شما کمک کند تا کسب و کار آنلاین خود را قدرتمند تر پیش ببرید. برای ارتباط با شرکت سئو اینجا و دریافت خدماتی مانند مشاوره سئو می توانید به این آدرس www.seoinja.com مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

سئو چیست؟

کلمه SEO از کنار هم قرار دادن حروف اول کلمات Search Engine Optimization  گرفته شده است که در زبان فارسی به آن بهینه سازی برای موتور های جستو جو اطلاق می شود.

یادگیری و آموزش سئو سایت یکی از ضروری ترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که موجب افزایش اعتبار و بازدید وب سایت شما خواهد شد. در چند ساله اخیر بیشتر از 80 درصد بازاریابی ها به روش اینترنتی و با تکنیک های سئو انجام می گیرند.

آموزش سئو

سئو در واقع علمی است که به وسیله آن وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل در رتبه های بالا قرار بگیرد و افزایش ترافیک داشته باشد. سئو شامل استراتژی های بسیار متنوع و جذابی می باشد که محتاج تمرین فراوان و در نتیجه تسلط پیدا کردن بر بهینه سازی سایت با روش های سئو داخلی و سئو خارجی می باشد.

چرا آموزش سئو برای همه کسب و کار ها مفید می باشد؟

نکته اول آن است که سئو سایت ارزان نیست. با توجه به رقابت بالایی که در فضای دیجیتال مارکتینگ ها وجود دارد، معمولا کسب جایگاه با استفاده از کلمات کلیدی مناسب بسیار دشوار می باشد. در نتیجه نرخ خدمات سئو سایت روز به روز در حال افزایش است. و می توان گفت پیدا کردن یک مشاور سئو کار آزموده و خبره کار چندان آسانی نیست البته به این نکته نیز باید اشاره نمود که هنگام انتخاب متخصص سئو بررسی کردن سطح تخصص و کارایی او بسیار دشوار می باشد.

در آموزش سئو می توانید به تنهایی، یاد بگیرید که چگونه با ابزار موجود، سایت رقبای خود را بررسی کنید و مسائل و راه حل هایی راکه باعث شده تا وب سایت آن ها بسیار موفق شود را بیابید.

نکات آموزش سئو

آموزش سئو چند گام دارد؟

آموزش سئو به صورت مبتدی: برای وارد شدن به هر حوضه تخصصی می بایست زمینه ای را در مورد آن حرفه کسب نماییم. سئو نیز از این قاعده پیروی می کند و برای آن که سردرگم نشوید، در ابتدا باید با اصطلاحات مهمی مانند سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه آشنا شوید.

آموزش سئو به صورت پیشرفته: بهترین و پرکاربردترین راه برای یادگیری و آموزش سئو استفاده از کتاب های تخصصی می باشد. البته قابل ذکر است که برخی از سایت های برنامه نویسی و طراحی وب نیز به آموزش سئو پرداخته اند.

یکی از معایب آموزش سئو از طریق سایت ها این است که شما نمی توانید مسائل را به صورت دسته بندی شده دریافت نمایید.

آموزش سئو به چند طریق انجام می گیرد؟

مطالعه مقاله ها و کتاب ها به شما کمک می کند تا درکی عمیق تر از مفاهیم سئو داشته باشید. 

یکی دیگر از اقدامات بسیار مفید در زمینه آموزش سئو، شرکت در دوره های حضوری و تخصصی می باشد. دوره های حضوری سئو به شما این امکان را می دهند که تمامی مطالبی را که از قبل آموخته اید به صورت طبقه بندی شده در آورید و از آن ها به درستی استفاده نمایید. 

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش سئو هستید، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه نموده و از مقالات مفید آن در این زمینه بهره مند شوید.

وب سایت سئو اینجا یکی از بزرگترین و بروزترین وب سایت های ایرانی می باشد که در زمینه دیجیتال مارکتینگ، به خصوص آموزش سئو فعالیت می کند.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , سئو , سئو اینجا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()