نوشته شده توسط : shaapaarak

سئو یا به انگلیسی Seo عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو. برای درک معنای واقعی اینکه سئو چیست ، ابتدا این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت های مختلف آن را بررسی خواهیم کرد: 

شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در جهان را به خود جذب کنید، اما آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای مطلب مورد نظر هستید، در حالی که شما در واقع یک کشاورز هستید که سیب می فروشید و این میزان بازدید کیفیت ندارد. در عوض شما میخواهید بازدیدکنندگان را جذب نموده که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه میدهید علاقه مند هستند و قصد خرید سیب از شما دارند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد هدف را از طریق صفحات نتایج (SERP) کلیک کنید، بازدید بیشتر و بهتر خواهد بود. نتایج ارگانیک تبلیغات بخش بسیار قابل توجهی از SERP ها را تشکیل میدهند. ترافیک ارگانیک، ترافیکی است که مجبور به پرداخت مبلغی برای آن نیستید.

سئو چیست و نحوه کارکرد آن به چه شکل است؟

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک سوال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل، یاهو، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید به طرز جادویی با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ می دهد. می تواند به طور بالقوه به سوالات شما پاسخ دهد.

نحوه کار آن نیز به این صورت است: Google دارای یک خزنده است که اطلاعات مربوط به کلیه محتواهای موجود در فضای اینترنت را جمع آوری می کند. خزنده ها همه این دیتا ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو باز میگردانند. پس از آن این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

مطالب مفید برای پاسخ به سئو چیست

اگر در بهبود ترافیک جستجو جدی بوده و قصد دارید بدانید که سئو چیست، توصیه میکنیم راهنمای مبتدی برای جستجوگرها را بخوانید. ما سعی کرده ایم آن را تا حد امکان مختصر و آسان درک کنیم و یادگیری اصول SEO اولین قدم حیاتی در دستیابی به اهداف تجارت آنلاین شماست.

بازاریابی موتور جستجو یک زمینه بسیار جذاب است و میتواند سرگرم کننده باشد اگر گیج شدید، تسلیم نشوید. ما افراد متخصصی را در سئو اینجا به شما معرفی می کنیم که می توانند برای پیشرفت و رونق بخشیدن به کسب و کارتان شما را یاری دهند.

اگر قصد آشنایی و آموزش بیشتر در زمینه سئو و استفاده از خدمات آن را دارید، توصیه ما به شما مراجعه به سایت سئواینجا مرجع تخصصی آموزش و انجام خدمات سئو سایت است.



:: برچسب‌ها: سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()