نوشته شده توسط : shaapaarak

حتما تا به حال بارها کلمه جرایم اقتصادی به گوشتان خورده است. جرایم اقتصادی از جمله جرایمی است که تاثیر زیادی در نظام اقتصادی دارد. با توجه به همین مسئله در این موارد نیاز به وکیل جرایم اقتصادی بسیار احساس می شود.

اما شاید با خود بگویید جرایم اقتصادی چیست و چرا نیازمند به وکیل جرایم اقتصادی می باشیم؟ در همین راستا شهرداد در این مقاله قصد دارد به بررسی جرایم اقتصادی و وظایف وکیل جرایم اقتصادی بپردازد. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل جرایم اقتصادی

جرایم اقتصادی و مالی چه تفاوتی دارند؟

جرایم اقتصادی و جرایم مالی باهم تفاوت بسیاری دارند . جرایم مالی مواردی را شامل می شود که در اموال دولت تصرف دارد که شامل سرمایه عمومی و خصوصی است. اما جرایم اقتصادی مواردی را شامل می شود که به سیستم اقتصادی صدمه وارد می کند و باعث می شود به نظام پولی کشور صدمه وارد شود.

جرایم اقتصادی شامل چه مواردی می شود؟

  • انجام نشدن تعهدات بانک ها در پرداخت به موقع سپرده هایی که از طرف مردم واگذاری شده است.

  • جرایمی که در ارتباط با فرار مالیاتی و هماهنگی افراد با ممیزهای مالیاتی است.

  • تقلب در معاملات بورسی کشور

  • تقلب در پخش کردن ارزهای دولتی با اسناد جعلی

  • معامله کردن ارز بدون داشتن مجوز از بانک مرکزی

  • گرفتن وام های کلان از بانک ها با مدارک جعلی

  • پولشویی

  • اختلاس

  • ارتشا

  • فرارمالیاتی

  • قاچاق ارز و کالا

این موارد چند مورد از موارد جرایم اقتصادی بود که برای حل چنین پرونده هایی نیاز است که به سراغ یک وکیل جرایم اقتصادی برویم.

وکیل جرایم اقتصادی کیست؟

به فردی که در حوزه جرایم پولی فعالیت می کند، وکیل جرایم اقتصادی می گویند. وکیل جرایم اقتصادی باید تخصص و دانش کافی در زمینه تمامی قوانین متعدد و پیچیده بانکی کشور داشته باشد. قوانینی تحت عنوان قانون پولی و بانکی کشور، قانون مبارزه با پولشویی، قانون عملیات بانکی بدون بهره و از این دست قوانین از جمله قوانینی هستند که یک وکیل جرایم اقتصادی باید در آن تبحر کافی داشته باشد.

مراحل طرح شکایت برای جرایم اقتصادی

برای طرح شکایت در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی باید مراحل ذیل را طی کنید.

  • ثبت نام کردن در سامانه ابلاغ الکترونیک یا ثنا

  • بررسی کردن سابقه پرونده در سیستم قضایی پرونده

  • مراجعه کردن به سرپرست دادسرا برای ارجاع دادن شکایت

  • مراجعه کردن به سیستم برای ثبت کردن پرونده و تحویل دادن آن به شعبه

وکیل جرایم اقتصادی در شهرداد

چه پرونده هایی نیازمند به وکیل جرایم اقتصادی است؟

جرایمی که نیازمند به وکیل متخصص در زمینه جرایم اقتصادی است می توان به پولشویی، اختلاس در بورس، قاچاق ارز، جرایم مالیاتی، دست به یکی کردن برای فرار مالیاتی با ممیز های مالیاتی اشاره کرد. همچنین برای جرم هایی مانند جعل سند و مدارک مالی، خرید و فروش ارز بدون مجوز، جا به جا نمودن سرمایه بانک ها و از این دست موارد به وکیل متخصص در امور جرایم اقتصادی نیاز داریم.

جمع بندی

در همین راستا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین مشاوره با یک وکیل جرایم اقتصادی متخصص می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: وکیل جرایم اقتصادی , وکیل جرایم اقتصادی در شهرداد , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از نمونه درب هایی که امروزه کاربرد فراوان دارد کرکره برقی است. شما برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. از کرکره برقی در درب پارکینگ و مجتمع های تجاری استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که کاربردهای کرکره برقی بسیار زیاد و متنوع است، برای مثال از آن ها به عنوان درب پنجره ها نیز استفاده می شود. دلیل محبوبیت این درب ها نحوه باز و بسته شدن آن است که بوسیله ریموت باز و بسته می شود.

با توجه به همین مسئله متین هوشمند در این مقاله قصد دارد شما را با چند نکته که برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید بپردازد. پس اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارید در ادامه با این مقاله همراه باشید.

کرکره برقی با قیمت مناسب

موتور کرکره برقی

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید نوع موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کرکره برقی است. برای انتخاب نوع موتور کرکره برقی باید به وزن، عرض، تعداد دفعات باز بسته شدن کرکره برقی توجه کرد.

کرکره برقی دارای سه نوع موتور است که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

  • موتور سانترال

  • موتور ساید

  • موتور توبلار

موتور سانترال چیست؟

 از این نوع موتور برای درب هایی با وزن متوسط استفاده می شود. به دلیل اینکه این موتورها در مرکز کرکره برقی قرار می گیرند نام آن ها موتور سانترال است. حرکت این نوع موتورها بسیار سریع و روان است و تنها موتوری است که می توان آنها را بر روی کرکره برقی های قدیمی نصب کرد.

موتور سانترال توانایی جا به جا کردن درب هایی با وزن 150 تا 500 کیلوگرم را دارد.

موتور ساید چیست؟

این نوع از موتور در سمت راست یا چپ کرکره برقی قرار می گیرد به همین دلیل نام این موتور، موتور ساید است. از این موتور برای ساخت کرکره برقی هایی که تردد از آن ها زیاد است و دارای ورودی عریض و ارتفاع زیاد است استفاده می شود.

کرکره برقی متین هوشمند

موتور توبلار چیست؟

این نوع موتورها در دو نوع سبک و سنگین صنعتی وجود دارند. از نوع سبک این موتور برای کرکره برقی هایی استفاده می شود که تیغه های آن کم عرض و در مکان هایی با تردد بالا استفاده می شود. نوع صنعتی و سنگین آن نیز برای مواردی که تیغه های کرکره برقی عریض بوده و تردد در آنها بالا است استفاده می شود.

از دیگر مزایای استفاده از این نوع موتور می توان به مناسب بودن برای مکان های کوچک، زیبایی ظاهر و جذابیت ظاهری آن، اشغال کردن فضای کمتری نسبت به دیگر نمونه های آن اشاره نمود. همچنین شما برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب می توانید به سراغ کرکره برقی که دارای این نمونه از موتور است بروید.

جمع بندی

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در ارتباط با خرید کرکره برقی با قیمت مناسب شما می توانید برای تهیه بهترین و باکیفیت ترین کرکره برقی موجود در بازار به سایت فروشگاهی شهرداد مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کرکره برقی با قیمت مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و دانش کسب رتبه بندی بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند Google است. از آنجا که جستجو یکی از اصلی ترین راه هایی است که افراد به کمک آن مطالب را به صورت آنلاین کشف می کنند ، رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می تواند منجر به افزایش بازدید به یک وب سایت شود. با کسب خدمات سئو سایت می توانید در کسب و کارتان پیشرفت کنید.

در گوگل و سایر موتورهای جستجو ، صفحه نتایج غالباً دارای تبلیغات پولی در بالای صفحه و به دنبال آن نتایج عادی یا آنچه بازاریابان جستجو "نتایج جستجوی ارگانیک" می نامند ، می باشد. از ترافیکی که از طریق سئو استفاده می شود غالباً به عنوان "ترافیک جستجوی ارگانیک" یاد می شود تا از ترافیکی که از طریق جستجوی پولی حاصل می شود متمایز شود. جستجوی پولی غالباً به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شود.

خدمات سئو سایت

مزایای سئو

بهینه سازی موتور جستجو بخش کلیدی بازاریابی آنلاین است زیرا جستجو یکی از اصلی ترین راه های جستجوی کاربران در وب است. در سال 2014 ، بیش از 2.5 تریلیون جستجو در سراسر جهان در سراسر موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo ، Baidu و Yandex انجام شده است. برای اکثر وب سایت ها ، ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود (معروف به ترافیک "طبیعی" یا "ارگانیک") قسمت عمده ای از کل بازدید آنها را تشکیل می دهد.

نتایج جستجو در یک لیست مرتب شده ارائه می شود ، و هرچه یک سایت بالاتر از آن لیست بتواند بازدید کند ، بازدید سایت بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال ، برای یک جستجوی معمول جستجو ، نتیجه شماره یک 40-60 of از کل بازدید برای آن پرسش را دریافت می کند ، با تعداد دو و سه نتیجه ترافیک قابل توجهی. فقط 2-3٪ از جستجوگران فراتر از صفحه اول نتایج جستجو کلیک می کنند. بنابراین ، حتی یک پیشرفت کوچک در رتبه بندی موتورهای جستجو می تواند منجر به بازدید بیشتر وب سایت و به طور بالقوه برای یک وب سایت شود.

به همین دلیل ، بسیاری از مشاغل و صاحبان وب سایت سعی می کنند نتایج جستجو را دستکاری کنند تا سایت آنها بالاتر از رقبای خود در صفحه نتایج جستجو (SERP) ظاهر شود. اینجاست که SEO وارد می شود.

خدمات سئو سایت

نحوه بهینه سازی موتور جستجو

موتورهای جستجو مانند Google از الگوریتم یا مجموعه ای از قوانین برای تعیین صفحات نمایش داده شده برای هرگونه پرسش استفاده می کنند. این الگوریتم ها بسیار پیچیده تکامل یافته اند و صدها یا حتی هزاران عامل مختلف رتبه بندی را برای تعیین رتبه بندی SERP های آنها در نظر می گیرند. با این وجود ، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت سایت و نحوه رتبه بندی آن ارزیابی می کنند:

پیوندها - پیوندها از وب سایت های دیگر نقش اساسی در تعیین رتبه بندی یک سایت در Google و سایر موتورهای جستجو دارند. به همین دلیل ، پیوند می تواند به عنوان رأی با کیفیت از وب سایت های دیگر تلقی شود ، زیرا صاحبان وب سایت بعید است به سایر سایت های بی کیفیت پیوند دهند. سایتهایی که از بسیاری از سایتهای دیگر پیوند می گیرند از نظر موتورهای جستجو از اعتبار (به نام "PageRank" در Google) برخوردار می شوند ، خصوصاً اگر سایتهایی که به آنها لینک می دهند معتبر هستند.

 

محتوا - موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به پیوندها نگاه می کنند ، محتوای یک صفحه وب را نیز تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین کنند که آیا برای هر گونه جستجوی خاص مرتبط است. بخش عمده ای از SEO در ایجاد محتوایی است که به سمت کلمات کلیدی مورد نظر کاربران موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است.

ساختار صفحه - سومین م componentلفه اصلی SEO ، ساختار صفحه است. از آنجا که صفحات وب با HTML نوشته شده اند ، نحوه ساختار کد HTML می تواند بر توانایی موتور جستجو در ارزیابی یک صفحه تأثیر بگذارد. درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان ، URL و سرصفحه های صفحه و اطمینان از خزنده بودن سایت ، اقداماتی است که دارندگان سایت می توانند برای بهبود سئو سایت خود انجام دهند.

خدمات سئو سایت

فرآیند بهینه سازی موتور جستجو شامل بهینه سازی هر یک از این م componentsلفه های اصلی الگوریتم های موتور جستجو به منظور رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو است.

تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

درک نحوه کار موتورهای جستجو تنها اولین مرحله از روند بهبود رتبه بندی جستجوی سایت است. در واقع بهبود رتبه سایت شامل استفاده از تکنیک های مختلف SEO برای بهینه سازی سایت برای جستجو است:

تحقیقات کلمات کلیدی - تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو سایت است و شامل بررسی این است که سایت در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کند ، رقبا برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و کلمات کلیدی دیگر مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزی هستند. شناسایی اصطلاحاتی که جستجوگران در جستجوی Google و سایر موتورهای جستجو به کار می برند ، هدایت می کند که چه محتوای موجود را می توان بهینه کرد و چه محتوای جدیدی را می توان ایجاد کرد.

بازاریابی محتوا - پس از شناسایی کلمات کلیدی بالقوه ، بازاریابی محتوا وارد عمل می شود. این می تواند به روزرسانی محتوای موجود یا ایجاد محتوای کاملاً جدیدی از محتوا باشد. از آنجا که گوگل و سایر موتورهای جستجو به محتوای با کیفیت بالا اهمیت می دهند ، مهم است که تحقیق کنید چه محتوایی از قبل موجود است و یک محتوای جذاب ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد و شانس بالایی در نتایج موتور جستجو داشته باشد . محتوای خوب همچنین شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی و جذب لینک دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

با پیشرفت علم و تکنیک های مورد استفاده در جراحی بینی که امروزه انجام می شود میزان عوارض عمل بینی به حداقل رسیده است و حتی یک جراح ماهر عوارض بعد عمل بینی را می تواند تا حد بسیار ناچیز کاهش دهد بنابراین دیگر هیچ ترسی از عمل بینی نباید وجود داشته باشد.

همانطور که میدانید بینی علاوه بر عبور هوای استنشاقی محل عبور را کاملا تمیز، گرم و مرطوب می نماید بدهی است که زمانی که این اجزای بدن در معرض عمل جراحی بینی و یا رینوپلاستی قرار گیرد با عوارضی مواجه خواهد شد که اگر این عضو توسط یک جراح ماهر و با تجربه انجام گیرد به حداقل رسیده و شاید اصلا عارضه ایی پیش نیاید. عوارض عمل بینی که معمولا عمومیت ندارد  عوارض عملکردی بینی و یا زیبایی بینی باشد.

عوارض عمل بینی

عوارض عملکردی عمل بینی چیست؟

شماره 1- تنگی حفره بینی

شماره 2- چسبندگی داخل بینی: اگر در برش ها و زخم های جراحی دقت نشود و فرد در شستشویی بینی نیز دقت نکند بینی دچار چسبندگی داخل بینی می شود.

شماره 3- باقی ماندن انحراف بینی: در اثر عدم اصلاح انحراف تیغه وسط بینی این عارضه ایجاد می شود.

شماره 4- کاهش حس بویایی: پایانه های اعصاب بویایی در قسمت فوقانی حفره داخل بینی قرار گرفته اند، این ناحیه در طی عمل زیبایی بینی معمولاً دستکاری نمی شود بنابراین احتمال آسیب دیدن حس بویایی بعد از عمل جراحی وجود ندارد مگر جراح خلاف این کار را انجام دهد که آنها ممکن است بینی فرد دارای پولیپ وسیع بوده و با دستکاری بیش از اندازه قسمت سقف بینی این حس بویایی کم یا از بین برود.و یا بینی فرد در عمل قبلی دچار مشکل شده بوده است.

شماره 5- صدمه بر مجرای اشکی: این عارضه زمانی که بیش اندازه پهنای استخوان بینی کم شود بوجود می آید و فرد دچار ریزش اشک به مدت طولانی از چشم می شود.

عوارض عمل بینی

شماره 6- تنگی دریچه خارجی  و داخلی بینی: اگر سوراخ های بینی بیش از اندازه کوچک شود هم در تنفس فرد دچار مشکل می شود در این زمان تنفس فرد مانند صدای سوت است. این عارضه در بینی با سوراخ های کوچک دیده نمی شود. معمولا جراح در صورت لزوم برای برطرف کردن عارضه بینی با سوراخ های کوچک عمل جراحی مجددی را توصیه می کند و در آن از تیغه بینی غضروفی را بر می دارد و آن را به سوراخ های بیش از حد تنگ بینی پیوند می زند.با کوچک کردن بیش از اندازه قوز پشت بینی تنگی دریچه داخلی بینی ایجاد می شود.

برای اینکه عوارض عمل بینی را به حداقل برسانید، اولین اقدام این است که بهترین جراح بینی را برای انجام عمل بینی خود انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی 

انتخاب بهترین جراح بینی عاملی اساسی در موفقیت جراحی شما محسوب می‌ شود. شما باید وقت کافی برای یافتن پزشکی معتمد و ماهر بگذارید. جراحی بینی به منظور بهبود عملکرد یا تغییر شکل بینی انجام می‌ شود. دلایل مختلفی مانند مشکلات تنفسی، نقص ژنتیکی، ضربه و… از عواملی هستند که شخص مجبور به انجام جراحی بینی می‌ شود. همچنین عمل بینی می ‌تواند به دلایل زیبایی که باعث تغییر شکل و ظاهر بینی می ‌شود، انجام بگیرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

همانطور که می دانید پا یکی از مهم ترین اعضای بدن است و باید از آن مراقبت کنیم. به همین دلیل پوشیدن کفش کار یکی از مواردی است که همیشه در محیط های کاری توصیه می شود. اما یک کفش کار مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آیا می شود برای هر کاری از یک کفش استفاده کرد یا محیط های کاری مختلف نیازمند کفش های کار مختلف نیز هستند. زمانی که برای خرید کفش کار به مراکز فروش عمده کفش کار مراجعه می کنیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این سوالات ممکن است ذهن برخی از افراد را به خود مشغول کرده باشد. به همین دلیل یونکس در این مقاله قصد دارد شما را با مزایای پوشیدن کفش کار در محل کارتان آشنا کند. تا بدانید در هنگام مراجعه به فروشگاه های فروش عمده کفش کار باید چه کفشی را انتخاب کنید.

کفش کار

5 فایده استفاده از کفش کار

در ادامه به بررسی 5 فایده استفاده از کفش مناسب در محیط های کاری پرداخته ایم.

جلوگیری از لغزش و سقوط

لغزش های غیرقابل پیش بینی ، افتادن یا سقوط از حوادث غیرمترقبه ای است که می تواند در هر محل کار اتفاق بیفتد و سالانه تعداد زیادی تصادف داشته باشد. بسیاری از مشاغل می توانند اقداماتی مانند تدوین تدابیر دقیق خانه داری و نصب نوارهای کف ضد لغزش را برای کاهش شدید خطرات ناشی از این ناملایمات انجام دهند. با این حال ، هیچ جایگزینی برای کفش ایمنی مناسب وجود ندارد که محافظت بیشتری در برابر مسافرت ، زمین خوردن و لغزش ایجاد کند. کفش هایی که دارای کشش خوبی هستند می توانند اصطکاک را کاهش دهند و به جلوگیری از افتادن در محیط های لغزنده کمک کنند.

محافظت در برابر سوختگی

سوختگی های خطرناک ناشی از آتش سوزی های صنعتی تقریباً در هر محل کار ممکن است اتفاق بیفتد ، بنابراین سوختگی های ناشی از مواد شیمیایی و موادی مانند سیمان و غیره نیز ممکن است باشد. پوست روی پاها / دستها یا هر قسمت دیگر از بدن.

گرم نگه داشتن پا در هوای شدید

در بعضی از مناطق ، هوای سرد و خنک می تواند راه را برای آسیب هایی مانند گزش یخ زدگی و هیپوترمی باز کند و نباید این خطرات را نادیده گرفت. کارکنانی که در زمستان های سخت زمستانی خارج از خانه کار می کنند ، به همراه کارکنانی که در یک محیط یخچال کار می کنند در معرض خطر هستند. گرم و راحت نگه داشتن پاها همراه با اقدامات دیگری بسیار مناسب در محل کار است.

فروش عمده کفش کار

در برابر خستگی مقاومت کنید

خستگی می تواند یک مشکل بزرگ آزار دهنده برای کارگرانی باشد که تمام روز را می ایستند ، به ویژه روی سطوح سخت مانند بتن. عضلات پا ، پاها ، کمر و سایر قسمتهای مهم بدن می توانند خسته شوند ، به خصوص هنگامی که کارمندان از کفش مناسب استفاده نکنند. کفش های ایمنی انعکاسی یک بالشتک راحت برای مچ پا و یک پشتیبانی قوسی متعادل ایجاد می کنند که می تواند مردم را راحت تر کاهش دهد و هر گونه فشار غیر ضروری بر روی عضلات را کاهش دهد و در نتیجه کارگران خسته شوند. این جنبه به آنها کمک می کند تا نسبت به کار خود هوشیارتر باشند و به آنها امکان می دهد کارهای خود را با خیال راحت و کارآمد انجام دهند.

منجی در برابر خطرات الکتریکی

همانطور که همه ما می دانیم ، برق در محیط کار خطرات زیادی را به همراه دارد. کارگران مستعد شوک های الکتریکی احتمالی در اتصال کوتاه و غیره هستند. برای کاهش احتمال تصادف الکتریکی ، می توان از کفش های ساخته شده از چرم ، لاستیک یا سایر مواد که رساناهای بد برق هستند استفاده کرد. این اقدامات احتیاطی تهدید ناشی از سیم های برهنه ، سیم پیچ ها ، رساناهای خوب برق و غیره را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده متوجه شدید که ضرورت استفاده از کفش ایمنی مخصوص در محیط کارتان برای چیست. برای خرید کفش مناسب هم می توانید به فروشگاه یونکس که فروشگاهی معتبر در زمینه فروش عمده کفش کار است مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

هیچ انسانی نیست که به زیبایی علاقه نداشته باشد و مایل نباشد زیبا به نظر برسد. اعضای مختلف بدن انسان می توانند باعث زیبا به نظر رسیدن انسان برسند. یکی از این اعضا که زیبایی و تناسب آن می تواند باعث زیبا به نظر آمدن چهره شود، بینی است. فرم و اندازه بینی قابل تغییر است و می توان با جراحی زیبایی بینی تغییراتی روی بینی اعمال کرد که باعث زیبایی و تناسب چهره شود. عمل زیبایی بینی می تواند با تغییر شکل و اندازه بینی، جذابیت خاصی به چهره عطا کند. ولی عمل زیبایی بینی مانند هر جراحی دیگری عوارضی دارد. از جمله این عوارض می توان تحمل درد در هنگام بیرون کشیدن تامپون بینی را نام برد. راه حلی که برای جلوگیری از این درد وجود دارد، عمل بینی بدون تامپون است. در ادامه می خواهیم به ویژگی های عمل بینی بدون تامپون بپردازیم.

عمل بینی بدون تامپون

کاربرد تامپون چیست؟

تامپون ابزاری لوله مانند است که بعد از عمل زیبایی بینی درون سوراخ های بینی داوطلب قرار داده می شود. دلیل جاگذاری تامپون این است که بینی نیاز دارد ساختار خود را بعد از جراحی حفظ کند و استخوان ها سرجای خود ثابت بمانند. همچنین خونریزی بینی باید کنترل شود تا زخم ها سریع تر بهبود یابند. به همین دلایل، یک گاز استریل لوله شده یا تامپون آماده درون بینی قرار داده می شود تا این کارها را انجام دهد. فایده تامپون این است که خونریزی را کنترل می کند و از جابجایی اعضای بینی جلوگیری می کند.

اما تامپون معایب بسیاری دارد که باعث می شود اکثر افراد به روش های عمل بینی بدون تامپون تمایل داشته باشند.

معایب استفاده از تامپون چیست؟

یکی از مشکلاتی که به طور معمول برای داوطلبان عمل زیبایی بینی پیش می آید این است که مسیر تنفس بینی بعد از مدتی به خاطر خون و ترشحات بسته می شود. وقتی این ترشحات به بافت پارچه ای تامپون می چسبند باعث گرفتگی بینی می شوند. علاوه بر آن، خشک شدن خون و چسبیدن آن به دیواره بینی باعث می شود هنگام درآوردن تامپون داوطلب مقداری درد را تجربه کند.

عمل بینی بدون تامپون چگونه انجام می شود؟

در عمل بینی بدون تامپون، از وسایلی استفاده می شود که هم فواید تامپون را داشته باشند و هم معایب آن را در حد کمتری به همراه داشته باشند. از جمله این روش ها، استفاده از اسپلینت و ایروی است. ایروی وسیله ای لوله مانند از جنس سیلیکون ژله ای است که هم بینی را محکم نگه می دارد و هم مسیر تنفسی را باز نگه می دارد. همچنین درآوردن آن به اندازه تامپون درد ندارد. هزینه عمل بینی بدون تامپون چندان اختلافی با روشی که در آن تامپون مورد استفاده می گیرد ندارد. بنابراین منطقی است که روش سودمند تر و کم دردسر تر را انتخاب کنیم.

عمل بینی بدون تامپون

نتیجه گیری

عوارض متعددی برای عمل بینی وجود دارد. بسیاری از این عوارض اثر کوتاه مدتی دارند و بعد از مدتی و با رعایت مراقبت ها بهبود می یابند. ولی دردی که داوطلب جراحی در هنگام بیرون کشیدن تامپون تجربه می کند چیزی نیست که با مراقبت قابل کنترل باشد. ولی روش عمل بینی بدون تامپون روش مناسبی است که مزایای تامپون را دارد و معایب آن را نیز ندارد. هزینه آن نیز چندان تفاوتی با عمل بینی با استفاده از تامپون ندارد. پس انجام جراحی به این شیوه کاملا به صرفه است. اگر به موضوعات مرتبط با عمل زیبایی بینی علاقه مند هستید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی بدون تامپون , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

با بروز بحران کرونا، اهمیت و نقش تعیین کننده‌ی دیجیتال مارکتینگ در تجارت بیش از پیش خود را هویدا ساخت و همگان متوجه شدند که در بازار مدرن بهره‌گیری از امکانات مبتنی بر اینترنت اجتناب ناپذیر است. از مهمترین ابزارهایی که ارباب کسب و کار در بازاریابی برخط نیازمند آن هستند باید از به کارگیری متدها و مشاوره سئو نام برد. وقتی صحبت از مشاوره سئو می‌کنیم، باید به یاد داشته باشید که صرفاً اطلاع داشتن از نحوه‌ی کارکرد سیستم و یا الگوریتم‌ها نخواهد توانست افراد غیر متخصص را قادر به ارائه‌ی مشاوره سئو سایت‌های مختلف سازد. بهینه‌سازی موتور جستجو یک فرآیند پیوسته، و هماهنگ با حجم بزرگی از عملیات‌های موازی است که در تمامی پروژه‌های موفق، توسط تیمی متشکل از کارشناسان آموزش دیده انجام می‌گیرد.

مشاوره سئو

اگر وبسایت شما مدت‌هاست در صفحه‌ی اول نتایج گوگل حضور ندارد، اگر با وجود ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل شما همچنان پایین مانده و یا حتی نمی‌توانید بانس‌ریت خود را کاهش دهید؛ این‌ها همگی نشانه‌هایی هستند که شما را به سمت اخذ مشاوره سئو از متخصصین هدایت می‌کنند. 

اگر تصمیم به کمک گرفتن از یک حرفه‌ای و کسب مشاوره سئو از او را دارید را دارید، بهتر است پیش از آن به چند نکته عنایت داشته باشید.

اولین مورد، رزومه‌ای است که فرد از خود ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که مطرح‎ترین بهینه‌سازان موتورهای جستجو در سطح بین‌المللی همیشه عنوان می‌کنند که سئو یک صنعت میشه در حال دگرگونی است و حتی آن‌ها نیز دائماً در حال یادگیری بیشتر هستند. به همین علت اتخاذ مشاوره سئو از سوی یک تازه‌کار به نظر بسیار کار پر ریسکی به نظر می‌رسد.

دومین مورد، دادن قول‌ها و تضمین‌های غیر عقلانی از سوی پیمان‌کاران بهینه‌سازی موتور جستجو است که باید برای شما به مانند یک نشان خطر به چشم بیایند. همان طور که بالاتر گفتیم، سئو مانند بقیه‌ی بخش‌های دنیای اینترنت همواره در حال تغییر و تحول است. از سوی دیگر تنها کسی که از خدمات مشاوره سئو استفاده می‌کنید شما نیستید و دیگر رقبای شما در اینترنت نیز همواره در حال به چالش کشیدن وبسایت شما هستند. تمام این مسائل در کنار یک دیگر موجب می‌شوند تا قول کسب رتبه‌ی یک و حتی گاهی، صفحه‎ی اول به صورت تضمینی به صورت نوعی رندی در مذاکره به نظر آید.

مشاوره سئو

مورد سومین قابل اشاره، اعتمادی است که شما به طرف مقابل خود در صورت عقد قرارداد مشاوره سئو و اجرای آن دارید. همان طور که می‌دانید، قسمت مهمی از بهینه‌سازی‎های موتور جستجو مربوط به بخش آن-پیج وبسایت است. به همین علت کارشناسان سئو به بهینه‌سازی محتوایی و تکنیکال سایت نیز دست خواهند زد. اشتباهاتی که ممکن است در این بخش مرتکب شوند موجب ایجاد خسارات جدی به وبسایت و جایگاهی خواهد شد که گوگل برای شما در نظر می‌گیرد.

 



:: برچسب‌ها: مشاوره سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

وکیل آنلاین رایگان به فردی گفته می شود که از طرف شخصه اعم از حقوقی یا حقیقی به سبب عقد وکالت برای انجام کاری مامور می شود. همچنین قبل از بیان مزایای وکیل آنلاین، معنی وکالت را بیان می کنیم. مفهوم وکالت به صورت لغوی عوض کردن یا واگذار کردن می باشد. وکالت عقدی است که به سبب آن یکی از طرفین طرف بـقیـه را برای انجام امری وکیل خود می نماید. وکالت یکـی از عقدهای خیلی بیشتری است که نیز اکنون در صفحه های مجازی و صحنه های اجتماعی و اقتصادی و بانکها و غیره بهره گیری می شود.

وکیل آنلاین رایگان

وکیل آنلاین رایگان چیست؟ 

امروزه با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و فضای مجازی دیگر مانند قدیم نیست که حتما برای پیگیری کارهای خدماتی حتما باید در محل خاصی حضور یابد در حالی که با وجود اینترنت یکسری خدمات مانند خدمات حقوقی که به آسانی دریافت کرد ، مانند اینکه یک چک باید چه شرایطی داشته باشد و یا مراحل پیگیری یک موضوع حقوقی چگونه است.

 با توجه به این مسائل باز هم حضور یک وکیل در یک شرکت و یا حضور موکل پیش وکیل اجتناب ناپذیر است و این موضوع از دو جهت نشات می گیرد از یک جهت اینکه بعضی مسائل حقوقی حتما باید توسط یک وکیل انجام شود و یا حتما باید حضورا با یک وکیل مشاوره شد و خدمات گرفت ماند اینکه مدارکی وجود دارد و این مدارک حتما باید به رویت یک وکیل مجرب برسد تا بتواند به خوبی از موکل در دادگاه دفاع کند و یا بتواند صحت و سقم مدارک ابرازی را در دادگاه بررسی کند.

وکیل آنلاین رایگان

بطور کلی شما می توانید برای مشاوره از خدمات وکیل آنلاین رایگان بهرمند شوید اما توصیه می شود پس از کسب مشاوره و تصمیم گیری برای انجام کاری حقوقی، از یک وکیل خبره در زمینه مورد نظر کمک بگیرید.

اپلیکیشن حقوقی

هزاره سوم، هزاره تحولات شگرف دانش بشری به ویژه در حوزه فناوری دیجیتال است. با رشد و توسعه اینترنت بخش عمده ی فعالیت های اقتصادی تنها در صفحه نمایشگر موبایل کاربران صورت می گیرد. سایر بخش های باقی مانده نیز برای ادامه حیات خود ناگزیر به ورود در این عرصه خواهند بود. همچنین اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در اپلیکیشن شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قانونی، تبصره‌ ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیـاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است.

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()