نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از مهم ترین وسیله هایی که افراد می توانند از طریق آن اقدام به مطالبه حق و حقوق قانونی خود کنند اظهارنامه است. همه مردم میتوانند قبل از مراجعه به مراجع قضایی و اقدام از طریق آن ها، با نگارش اظهارنامه و ارسال آن برای شخص مقابل ادعای مطالبه حق و حقوق قانونی خود را کنند.

با توجه به قانون آیین دادرسی مدنی افراد می توانند در مواقعی که حق شان به گونه ای پایمال شده است. قبل تنظیم کردن دادخواست خود و تسلیم آن به دادگاه، با نگارش اظهارنامه و فرستادن آن برای فرد مقابل مشکل خود را بدون مراجعه به دادگاه و مسائل حقوقی بعد از به صورت کاملا ساده حل کند.

ه همین دلیل هر فردی باید بداند که چگونه اقدام به نگارش اظهارنامه خود با توجه به موازین قانونی متناسب با آن کند. تا بتواند حقوق از دست رفته خود را به دست آورد و همچنین دچار مشکلات بیشتری نشود. پس با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه تنظیم اظهارنامه با کمک اپلیکیشن قوانین و مقررات را آموزش دهیم.

نگارش اظهارنامه

نگارش اظهارنامه چگونه است؟

پیش تر برای تنظیم اظهار نامه باید این کار را از طریق اوراقی که مراجع قضایی در اختیار مردم قرار می دانند انجام می دادید. فرد با مراجعه به مراجع قضایی و دریافت فرم مربوطه اقدام به تکمیل آن می کرد و سپس اظهارنامه را به مخاطب خود ارسال می کرد.

در تنظیم اظهارنامه های حقوقی نکات مهم حقوقی وجود دارند که باید از آنها اطلاع داشته باشید و اظهارنامه خود را با توجه به آن ها تنظیم کنیم. در غیراینصورت با دم توجه به این نکات اظهارنامه ما ممکن است باعث پیچیده تر شدن اوضاع و شرایط از نظر قانونی شود. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

نکاتی که باید در تنظیم اظهارنامه رعایت کنید

در اظهارنامه به هیچ وجه نباید مخاطب خود را تهدید کنید. به دلیل اینکه هرگونه تهدید می تواند جرم محسوب شود و طرف مقابل اقدام به طرح دعوی کیفری علیه ما کند. به جای تهدید می توانید در اظهارنامه خود اظهار کنید که در صورت عدم پاسخ به خواسته شما هرگونه اقدام قانونی که لازم باشد را انجام می دهید این دیگر تهدید به حساب نمی آید.

در مواردی که ارسال اظهارنامه برای فرد مقابل باعث شود که آگاهی اش از اقدام قانونی ما آگاه شود و قصد صحنه سازی داشته باشد. بهت است که از ابتدا از طریق مراجع قضایی اقدام کنید تا فرد نتواند کاری انجام دهد.

در تنظیم اظهارنامه همیشه ادب، نزاکت و اخلاق را رعایت کنید به دلیل اینکه اظهارنامه شما یک وسیله قضایی است و از طرف دادگاه برای مخاطب شما ارسال خواهد شد. پس اگر خلاف این باشد دادگاه می تواند اظهارنامه شما را ارسال نکند.

اپلیکیشن قوانین و مقررات

جمع بندی

با توجه به تمام موارد ذکر شده شما می توانید برای نگارش اظهارنامه خود به بهترین شکل ممکن و احقاق حقوق خود از طریق اپلیکیشن قوانین و مقررات شهرداد اقدام کنید. از این طریق شما می توانید تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم برای نوشتن اظهارنامه خود را به دست آورید.





:: برچسب‌ها: نگارش اظهارنامه , نگارش اظهارنامه اپلیکیشن قوانین و مقررات , اپلیکیشن قوانین و مقررات , اپلیکیشن قوانین و مقررات شهرداد , شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

چگونه امنیت منزل خود را بالا ببرید!

 امروزه متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تحریم ها و شرایط کرونا ، اقتصاد جامعه ضعیف تر شده است و میزان سرقت و دزدی  نیز با توجه به شرایط افزایش یافته است، در این شرایط افراد بیشتری به دنبال تامین امنیت و آرامش برای آپارتمان ها محل کارهای خود هستند که ما به شما برای امنیت و زیبایی محل مورد نظرتان، دستگیره هوشمند و دیجیتال را معرفی میکنیم.

دستگیره دیجیتالی و هوشمند، امن و بادوام ،درن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل درب ورودی منزل می باشد، شما میتوانید  در مدت زمان بسیار کوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت عبوری و یا اثر انگشت خود و اعضای خانواده خود،درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید. بیشتر دستگیره های هوشمند بدون کلید بوده ،بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود. 

البته لازم به ذکر است که این دستگیره های هوشمند دارای کلید اضطراری برای ورود در مواقع ضروری مثل: فراموش کردن رمز، گم نمودن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل توصیه میکنیم که کلیدهای اضطراری حتما در محلی امن ،و خارج از منزل نگهداری کنید تا اگریکی از این اتفاقات برای شما افتاد دچار سردرگمی نشوید.

دستگیره هوشمند؛ مدرن و زیبا و مطمئن

با نصب یک دستگیره هوشمند روی درب منزل یا شرکت خود، می توانید به هر فردی که می خواهید، مجوز عبور بدهید. اکثر این دستگاه‌های دیجیتالی تا 100 کاربر را پشتیبانی می کنند. قفل هوشمند درب، زیبایی خاصی به ورودی محل کار یا منزل شما می دهد. این ورودی اولین جایی ست که مهمانان شما مشاهده می کنند. از این گذشته، با خرید یک دستگیره درب اثر انگشتی، دیگر نیازی به همراه داشتن کلید ندارید و با اثر انگشت خود درب را باز می کنید.

آپشن های دستگیره دیجیتالی و هوشمند

دستگیره  دیجیتالی و هوشمند در طرح ها ومدل ها و کاربردها و همچنین قیمت های مختلفی تولید  و وارد بازار شده اند، که تعدادی از با کیفیت ترین انواع آن‌ها را در این صفحه مشاهده می‌کنید. این دستگیره ها بر اساس نیاز شما می توانند درب های آپارتمان شما را را با رمز عبور، کارت، اثر انگشت، تشخیص چهره و حتی کلید الکترونیکی بازکنند.

 از این موضوع که بگذریم، برخی از این قفل های ورود و خروج تمام اعضای خانواده و افراد مشکوک را شناسایی می کند و به شما اطلاع می دهد. چنانچه کارت یکی از افراد گم شود و یا بخواهید مجوز ورود یک شخص را باطل کنید، می توانید به راحتی این کار را از طریق برنامه مخصوص این قفل ها انجام دهید.

برندهای معروف دستگیره های هوشمند

این دستگیره‌ها انواع مختلفی مانند: دستگیره هوشمند کاداس، دستگیره دیجیتالی کاداس و دستگیره هوشمند اثر انگشتی، دستگیره هوشمند کارتی، دستگیره دیجیتالی یوکا،دستگیره های هوشمند سامسونگ، اولون، یولا، و غیره دارند.

 

شما کاربران و مشتریان گرامی و علاقه مند به دستگیره های دیجیتالی می توانید برای مشاهده و آشنایی با برند های معروف و محبوب  دستگیره های هوشمند به سایت تجاری معتبر و بین المللی کارن مراجعه نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را نیز با کارشناسان ما درمیان بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید یا در امور مالیاتی شما مشکل به وجود آمده باشد شاید ابهاماتی در مورد مالیات و کارکرد وکیل مالیاتی داشته باشی در این مقاله به طور کامل به بررسی وظیفه یک وکیل مالیاتی و لزوم وجود یا عدم وجود او در تشکیلات پرداخته شده است.

 

وکیل مالیاتی

 

مالیات چیست؟

 

مبلغی که دولت از طریق سازمان امور مالیاتی کشور از اشخاص، شرکت ها و موسسات دریافت می کند را مالیات می گویند که یکی از اصلی ترین ابزار کسب درآمد برای دولت هم محسوب می شود.

 

مالیات می تواند یک ابزار سیاست گذاری اقتصادی برای دولت باشد که دارای دو نوع مستقیم مانند: مالیات بر ارث و مالیات بر دارایی و…و غیر مستقیم مانند: حقوق و عوارض گمرک، مالیات بر معاملات و مالیات بر ارزش افزوده و…است که هر کدام دارای شرایط و قوانین مربوط به خود می باشند.

 

وکیل مالیاتی کیست؟

 

وکیل مالیاتی کیست؟

 

وکیل یا مشاور مالیاتی به شخصی گفته می شود که در حوزه های مالی و حسابداری، متخصص باشد و همچنین به حقوق و قوانین مالیاتی مسلط بوده و دارای تجربه کافی در این زمینه نیز باشد.

 

وکیل مالیاتی، سعی می‌کند با رصد مصارف مالی و هزینه‌ها و تعریف میزان هزینه‌های مختلف در یک شرکت، میزان سود آن را به حداکثر رسانده و هزینه ها را به پایین ترین سطح ممکن کاهش دهد. از نظر حقوقی هم، یک وکیل مالیاتی باید به روشی عمل کند که سود شرکت، در مدت کوتاهی به حداکثر رسیده و ثروت سهامداران نیز در دراز مدت، به بیشینه حالت خود، ارتقاء یابد. البته از نظر حقوقی، انتخاب این شخص بسیار با اهمیت بوده و انتخاب او، به سادگی استخدام یک حسابدار نیست.

 

وظایف وکیل مالیاتی شامل چه مواردی است؟

 

یک مشاور مالیاتی خوب، با تسلط بر قوانین و آیین نامه ها می تواند یک شرکت را در امور مالیاتی، یاری دهد. از جمله روش هایی که وکیل مالیاتی از آنها استفاده می کند می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

 

پشتیبانی مالیاتی: انجام مشاوره مالی برای شرکت مورد نظر، ایجاد صورت های مالی دقیق و شفاف، نظارت بر عقد قراردادها، بررسی پرداختی ها و دریافتی های شرکت و…

 

دادرسی مالیاتی: در دست گرفتن پرونده مالیاتی و اظهارنامه های مالیاتی و حل آنها.

 

ویژگی وکیل مالیاتی

 

چه کسانی به وکیل مالیاتی نیاز دارند؟

 

در هنگام ایجاد مشکل در امور مالیاتی

 

پیش بینی دارایی های مشمول مالیات در زمان فوت

 

شروع یک تجارت

 

ایجاد تجارت بین المللی و استخدام افراد

 

درخواست در برابر خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS) و برنامه ریزی در این خصوص

 

وجود یک وکیل مالیاتی بسیار سودمند خواهد بود

 

چگونه می توان یک وکیل مالیاتی استخدام کرد؟

 

این بستگی به سلیقه شخص دارد برخی یک مجموعه از وکلای مالیاتی را استخدام می کنند و در مقابل برخی فقط یک نفر را استخدام می‌کنند. که هر کدام از اینها مشکلات و مزایای خاص خودشان را دارند.

 

فرق حسابدار و وکیل مالیاتی در چیست؟

 

از دید حقوقی، یک حسابدار تنها نگهبان صورت های مالی بوده و فعالیت های روتینی انجام می‌دهد. او میزان درآمدها، هزینه‌ها و مصارف یک شرکت را ثبت کرده و به مسائلی از جمله مالیات و حقوق کارکنان می پردازد؛ اما مسئول اصلاح هزینه‌‌ها و انحراف روند مصرف درآمدها نیست. اما وظیفه یک وکیل به طور کلی متفاوت است. گرچه این فعالیت‌های مالی را یک حسابدار نیز انجام می‌دهد، اما وکیل مالی مسئولیت دارد سلامت مالی شرکت را نیز تضمین کند. او باید در زمان مناسب تصمیمات درست بگیرد و به مدیریت شرکت عرضه دهد. به همین خاطر از نظر حقوقی، یک وکیل مالی وظایف سنگین تری نسبت به یک حسابدار صرف دارد.

شما مستوانید برای پاسخ به دیگر سوالات خود به سایت شهرداد مراجعه کنید






:: برچسب‌ها: وکیل مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

رابطه نامشروع دقیقا به چه رابطه ای میگویند؟

برقراری هرگونه ارتباط فیزیکی یا غیر فیزیکی مابین زن و مرد نامحرم که منافی عفت باشد و به زنا (همبستر شدن با نامحرم) نرسیده باشد را رابطه نامشروع گویند.

 جالب است بدانید ارتباط تلفنی مابین زن و مرد از مصادیق رابطه نامشروع می باشد! لازم به ذکر است ارتباط تلفنی مابین دو همکار چنین برداشتی را درپی ندارد و این موضوع تنها مختص ارتباطاتی است که منافی عفت باشد.

همچنین  صرف تنها بودن زن و مرد در یک مکان مثل ماشین یا محل کار به معنای برقراری رابطه‌ی نامشروع نمی باشد.

رابطه نامشروع

تفاوت رابطه نامشروع و زنا در چیست؟

 

 زنا یک جرم حدی است در صورتی که رابطه نامشروع یک جرم تعزیری است.دامنه جرم روابط نامشروع بسیار گسترده تر از دامنه جرم زنا است. به این معنا که روابط نامشروع به هرگونه رابطه منافی عفت از قبیل گرفتن دست یکدیگر توسط زن و مرد نامحرم، بوسیدن، در آغوش گرفتن، رفتن به کافی شاپ، ارتباطات تلفنی و... گفته می شود ولی زنا به رابطه جنسی (دخول) دو نامحرم گفته می شود.همچنین شرایط اثبات جرم زنا بسیار دشوارتر از اثبات رابطه نامشروع است.

شرایط تحقق این دو جرم با هم بسیار متفاوت است برای تحقق جرم زنا شرایط خاصی وجود دارد ولی رابطه نامشروع در خیابان، ماشین، فضای مجازی و.. نیز امکان پذیر است.

آیا میتوان به استناد رابطه نامشروع از همسر خود شکایت کرد؟

 

از آنجایی که رابطه نامشروع یک “جرم” می باشد، رسیدگی به آن جزء دعاوی کیفری است و طبق تقسیم بندی آیین دادرسی کیفری این شکایت در شهرستان ها باید در دادسرای عمومی و در تهران در دادسرای ارشاد مطرح گردد.در شهرستان ها این شکایت از طریق دادسرا پیگیری میشود.

شکایت و اثبات روابط نامشروع نیازمند ادله اثبات قانونی هستند. براساس ماده 241 قانون مجازات اسلامی “در صورت نبودن ادله اثبات قانونی بر وقوع جرائم منافی عفت هرگونه تحقیق و بازجویی جهت کشف امور پنهان و مستور از انظار ممنوع است. موارد احتمال ارتکاب با عنف، اکراه، آزار، ربایش، اغفال یا مواردی که به موجب این قانون در حکم ارتکاب به عنف است از شمول این قانون مستثنی است”

همسران هنگام بروز اختلاف‌های خانوادگی برای رسیدگی به شکایت‌هایشان یا به دادگاه خانواده مراجعه و دادخواست حقوقی ارائه می‌دهند یا در مواردی خاص سراغ دادسرا و طرح شکایت کیفری می‌روند. برای شکایت رابطه نامشروع نیز شیوه‌هایی همچون اقرار، شهادت، دلایل و مدارک، علم قاضی و اماره برای اثبات جرم وجود دارد.

رابطه نامشروع چیست

شیوه‌هایی برای اثبات جرم

 

در چنین پرونده‌هایی علم قاضی بسیار مهم و موثر است. پذیرفتن این مساله بستگی به نظر قاضی دارد و او شرایط و اوضاع و احوال را در نظر می‌گیرد. ممکن است قاضی چنین مساله‌ای را به عنوان یک اماره بپذیرد و ممکن است قبول نکند. برای شنود تلفن متشاکی یا متهم علاوه بر اجازه قاضی پرونده، نیاز به اجازه قاضی ویژه‌ای نیز هست.

فیلم و عکس نیز از دیگر مواردی است که از نظر برخی افراد ممکن است بتوان با آن رابطه نامشروع را ثابت کرد، در مورد چنین پرونده‌هایی اغلب شهادت شهود و اقرار به عنوان دلیل ارتکاب جرم مورد پذیرش قرار می‌گیرد و فیلم و عکس ادله اثبات جرم تلقی نمی‌شوند و فقط ممکن است برای قاضی به عنوان اماره و نشانه تقلی شود، زیرا مواردی وجود داشته که فیلم یا عکس ساختگی بوده و مونتاژ شده است تا آبروی فردی ریخته شود. چنین مسائلی نیز با توجه به پیشرفت فناوری به راحتی قابل انجام است و به همین سبب قضات به چنین مسائلی توجهی جدی ندارند.

شما برای جواب به سوال های بیشتر میتوانید به سایت شهرداد مراجعه کنید



:: برچسب‌ها: رابطه نامشروع ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

قبل از اینکه به موضوع استرداد جهیزیه بپردازیم ابتدا باید جهیزیه را تعریف کنیم.

جهیزیه طبق سنت های ایرانی به یک سری لوازم منزل که دخترها هنگام ازدواج و شروع زندگی مشترک با خود به خانه همسرشان می آورند گفته می شود. جهیزیه حتی می تواند به شکل پول یا ملک هم باشد اما شکل مرسوم آن همان اسباب و اثاثیه ای است که گفته شد.

استرداد جهیزیه چیست

البته این نکته حائز اهمیت است که تهیه جهیزیه بر اساس آنچه در قانون بیان شده است بر عهده مرد است.

زنان چه زمانی می توانند نسبت به استرداد جهیزیه اقدام کنند ؟

بر اساس قانون زنان می توانند هر زمانی که بخواهند جهیزیه خود را پس بگیرند و آن را به دیگری انتقال دهد و یا به خانه پدرش منتقل کند، حتی هنگامی که با همسرشان خوب و خوش در حال زندگی هستند.

البته به ندرت پیش می آید که خانمی این کار را انجام دهد و معمولا در زمان جدایی و طلاق بحث استرداد جهیزیه پیش کشیده می شود.

تهیه لیست سیاهه برای استرداد جهیزیه به چه معناست و به چه دردی می خورد ؟

خانم هنگام ازدواج و تهیه جهیزیه باید لیستی از تمام وسایلی که به خانه شوهر می برد تهیه کند. در برگه آخر عقدنامه صفحه ای برای یادداشت اقلام جهیزیه وجود دارد. اما در مواردی هم مشاهده شده که در برگه ای جدا از عقد نامه نوشته شده است.

این لیست باید به امضای داماد چند شاهد برسد و حتی می تواند برای اعتبار بیشتر آن را در دفتر اسناد رسمی تنظیم کنند.

این لیست در زمان استرداد جهیزیه می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و دعواها جلوگیری کند. پس توصیه می شود حتما آن را تهیه کنید.

البته مرسوم است در بعضی از خانواده های ایرانی فیلم و عکسی از جهیزیه عروس تهیه می شود این فیلم و عکس نیز می تواند در صورت بروز مشکل مورد استفاده قرار گیرد.

فاکتور های خرید وسایل نیز اگر به خوبی حفظ شود و چند سال بعد نیز قابل خواندن باشد نیز برای مراجع قضایی می تواند معتبر باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

اقدامات قانونی که زن باید برای استرداد جهیزیه انجام دهد چیست ؟

اگر بین زن و مرد اختلافاتی رخ داد و مرد حاضر به پس دادن جهیزیه نشد زن می تواند از طریق قانونی اقدام کند. ابتدا خانم باید اظهارنامه ای تهیه کند و در آن به مرد اعلام کند که می خواهد جهیزیه اش را پس بگیرد.

این اظهار نامه معمولا مهلت دو هفته ای دارد و مرد باید در این زمان نسبت به پس دادن جهیزیه اقدام کند.

اگر مرد به این اظهارنامه بی اعتنا بود زن می تواند از مراجع قضایی و با تنظیم دادخواست برای پس گرفتن جهیزیه اش اقدام کند.

کلام آخر

در صورتی که در این زمینه دچار مشکلی شدید می توانید با مراجعه به یک وکیل متخصص برای حل مشکل خود را اقدام کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به اپلیکیشن شهرداد و استفاده از راهنمایی های مشاوران آن دغدغه های ذهنی خود را در این زمینه برطرف کنید.



:: برچسب‌ها: استرداد جهیزیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

 

دادخواست طلاق یکی از راه حل هایی می باشد که می تواند به خاتمه یافتن زندگی زناشویی میسر شود. تنظیم دادخواست طلاق یا از طرف مرد انجام می گیرد و یا از طرف زن. در ادامه به تفاوت ها و مراحل دادخواست طلاق از سوی طرفیت پرداخته می شود.

دادخواست طلاق از سوی مرد

بر طبق ماده 1132 قانون مدنی، مرد می تواند با رعایت کردن شرایط و قوانین در جامعه، در دادگاه اقدام به تنظیم دادخواست طلاق نماید و همسرش را طلاق دهد. در قبل از سال 72 هرگاه مرد مایل به نوشتن درخواست طلاق بود، می توانست با مراجعه کردن به به دفترهای ثبت طلاق  و با ارائه کردن دو شاهد عادل (مرد) و همچنین پرداخت کلیه حق و حقوق زن، وی را طلاق دهد.

دادخواست طلاق

بیشتر این طلاق ها به دلیل عصبانیت مرد صورت می گرفت و بعد از گذشت مدتی مرد به سوی همسرش باز می گشت. اینکار باعث بوجود آمدن بی نظمی در دفاتر ثبت می شد. بنابراین قانون گذاران تصمیم گرفتند، با توجه به این شرایط، مرد را نیز ملزم به تنظیم دادخواست طلاق از طریق دادگاه کنند. 

با توجه به در نوبت قرار گرفتن دادخواست طلاق، در صورتی که مرد در شرایطی احساسی تصمیم به طلاق گرفته باشد، در مدتی که فرایند نوبت دهی پرونده طی می شود، می تواند درخواست خود را باطل کند. اما در صورتی که مرد برای طلاق مصمم می باشد، پس از صادر شدن حکم طلاق، وی موظف می باشد تمامی حق و حقوق زن را پرداخت نماید.

دادخواست طلاق از سوی زن

در شرایطی کلی زن نمی تواند برای طلاق اقدام نماید. اما در مواردی مانند اثبات عیوب مرد نظیر جنون و امثال آن ها، می تواند نسبت به تنظیم فسخ نکاح اقدام نماید نه دادخواست طلاق. در صورتی که ادامه زندگی مشترک باعث عسر و حج زوجه باشد، زن می تواند با مراجعه کردن به حاکم شرع نسبت به تنطیم دادخواست طلاق اقدام نماید. 

مصادیق دادخواست طلاق

مصادیق عسر و حج

عسر و حج در واقع بوجود آمدن شرایطی می باشد که ادامه زندگی برای زوجه سخت می شود. و تحمل کردن آن بسیار مشکل می باشد.

  • ترک زندگی توسط مرد در طی مدت 6 ماه متوالی و یا در مدت 1 سال متناوب بدون هیچ دلیلی. در این صورت زن می تواند نسبت به تنظیم درخواست طلاق اقدام نماید.

  • اعتیاد مرد به مشروبات الکی و یا مواد مخدر که در پایه و اساس زندگی اختلال ایجاد کرده باشد.

  • در شرایطی که مرد به بیش از 5 سال حبس محکوم می باشد.

  • رفتار خشن با زوجه که تحمل آن را دیگر نداشته باشد.

  • مبتلا شدن روج به بیماری های روانی و یا هر نوع دیگری که در زندگی مشکلات ایجاد کند.

تمامی موارد بالا که جزئی از مصادیق عسر و حج می باشد، می تواند برای طلاق مورد استفاده قرار گیرد.

جمع بندی

با توجه به نکات گفته شده درباره دادخواست طلاق و تفاوت های آن برای مرد و زن، مشخص می شود این مورد دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشد. موسسه حقوقی شهرداد با در دست داشتن تیم  وکلا متخصص می تواند در انواع زمینه های حقوقی و کیفری به متقاضیان کمک کند.



:: برچسب‌ها: دادخواست طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

ارائه‌ی دادخواست طلاق و به جریان افتادن پرونده‌ی آن به طور کلی ممکن است از چند طریق شروع شود. که عبارت است از طلاق توافقی و طلاق از طرف مرد یا زن.

بر اساس شرع و فقه، شوهر برای طلاق زن نیازی به ارائه‌ی ادله ندارد و امکان انجام این کار به شرط پرداخت حقوق مالی همسر، دادخواست طلاق را به محضر دادگاه تقدیم کند. به این ترتیب روال حقوقی-قضایی طلاق امکان آغاز شدن دارد. 

دادخواست طلاق

البته در عمل، و به دلیل اراده‌ی موجود در سیستم قضایی برای به حداقل رساندن طلاق‌ها و جلوگیری از اقدامات هیجانی زوجات، این پروسه تا حد ممکن طولانی شده

 در نظام قضایی کشور، نحوه‌ی ارائه و قبول دادخواست طلاق از طرف زن متفاوت بوده و نیاز به به اثبات رسیدن شرایط خاصی دارد که در قانون تعیین شده است. البته در سال‌های اخیر، با رواج یافتن شروط ضمن عقد، زن می‌تواند به وکالت از شوهر خود اقدام به تقدیم دادخواست طلاق نماید.



از مهم‌ترین شرایط معین که طی آن زن قادر به درخواست طلاق از دادگاه است، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شروطی که در عقدنامه ازدواج درج شده است.

دلایل قانونی مانند عسر و حرج، خودداری از پرداخت نفقه، کراهت زن و عیوب مرد

تشخیص قاضی به دلایلی مانند متارکه‌ی طولانی مدت، اصرار زن به طلاق و مصلحت زوجین و غیره

دادخواست طلاق

مراحل شکل‌گیری و انجام رویه‌ی قضایی برای دادخواست طلاق به این صورت است که ابتدا پیش از هر چیز بهتر است زن، به یک وکیل متخصص در دعاوی خانوادگی مراجعه کرده و ادامه‌ی مسیر پیش رو را به او بسپارد تا تضییع حقوق خود یا ایجاد مشکلات آتی دوری کند.

سپس وکیل با مراجعه به دفتر خدمات قضایی و تقدیم دادخواست طلاق و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز، از جمله مدارک شناسایی، عقدنامه و گواهی پزشکی قانونی مبتنی بر عدم بارداری، به صورت رسمی پروسه‌ی امر را شروع می‌کند.

در این مرحله دادگاه زوجین را به شورای حل اختلاف  ارجاع می‌ددهد تا در صورت امکان طرفین با توافق با یکدیگر از ادامه‌ی مسیر منصرف شوند. وکیل شما در همین حین می‌تواند پیگیر ارسال پرونده به دادگاه خانواده باشد.

در مرحله‌ی بعد دادگاه جلسه تشکیل داده و صحبت‌ها و ادله‌ی طرفین از طرف قاضی شنیده می‌شود. دادگاه در این مرحله نیز مجدداً زوج را به داوری و مشاوره ارجاع می‌دهد. هر چند گفته می‌شود که در حال حاضر و در این مرحله، ممکن است نظر داوران برای دادگاه چندان مهم نباشد، با این وجود بهتر است که از وکیل خود بخواهید پیگیر صدور حکم دادگاه خانواده و در ادامه‌ی آن قطعیت حکم باشد. زیرا حتی بعد از صدور حکم اعتراض طرفین به آن متصور است و ممکن است این موضوع مجدداً رویه را طولانی‌تر کند. زیرا درخواست طلاق از طرف زن به صورت عادی هم سه دادگاه بدوی، تجدید نظر استان، و دیوان عالی کشور را باید طی کند. در فرض اینکه پرونده با اعتراض، هر سه دادگاه را پشت سر بگذارد حداقل یکسال طول خواهد کشید. مگر اینکه یکی از طرفین اعتراض نکند.

اگر یکی از طرف‌ها قصد اعتراض داشته باشد، باید نسبت به آن در مهلت ۲۰ روزه، تجدید نظر خواهی کند. واضح است که پرونده پس از تبادل لوایح به دادگاه تجدید نظر استانی فرستاده شده و در ادامه، پس از صدور رای توسط شعبه دادگاه تجدید نظر (بدون حضور زوجین و تشکیل جلسه) در مهلت ۲۰ روزه هر کدام از طرفین که رای به ضرر او باشد می تواند بازهم فرجام‌خواهی کند. در این صورت پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌گردد..

باز هم این همه کار نیست زیرا امکان دارد دیوان از رای دادگاه تجدید نظر نقص بگیرد و یا نقض کند و مجددا پرونده به دادگاه تجدید نظر بازگردانده شود که در این صورت پس از صدور حکم مجدد از سوی شعبه دادگاه تجدید نظر باز هم امکان فرجام خواهی مجدد مهیا است.

مسائل مربوط به دادخواست طلاق توافقی را در یادداشت مجزایی خواهیم آورد. 







:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر قصد شکایت از کارفرما خود را در اداره کار و امور اجتماعی دارید، آگاهی از قوانین کار کمک بسیار بزرگی به شما می‌کند تا با آخرین تغییرات قانون کار و شکایت از کارفرما بابت حقوق اشنا شوید و در راه خود موفق شوید

شکایت از کارفرما.

 حال قدم به قدم با هم در راه پیش میرویم

1-ابتدا شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی خود را پیدا کنید. (مرکز بیمه تامین اجتماعی شما ارتباط مستقیمی‌ با اداره کار و امور اجتماعی دارد) سپس از همین طریق شعبه اداره کار و امور اجتماعی را پیدا خواهید کرد.

2-به اداره کار مربوطه بروید و از واحد ارجاع آن یک نامه برای شعبه بیمه گذاران بگیرید. (دریافت نامه بسیار مهم است)

3-نامه را دریافت کرده و به کارگزاری بیمه تامین اجتماعی که شما از آنجا ثبت نام بیمه را انجام دادید بروید و مرحله به مرحله سوابق بیمه خود را جمع اوری کنید. (جمعا یه ۲-۳ ساعتی زمان خواهد برد چون مراجعه کننده ممکن است زیاد باشد)

4-سوابق را به اداره کار ببرید، واحد ارجاع بروید، فرم‌های دادخواست را دریافت کنید این فرم حاوی پرسش اطلاعات شخصی شما، محل کار و دلایل تنظیم دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را نمایش می‌دهد که شما در پایین آن علت دادخواست یا شرح دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را می‌نویسید.

5-اداره کار نامه ای را با توجه به دادخواست شما به عنوان نامه سازش می‌دهد و از شما می‌خواهد که آن را به کارفرما بدهید تا در جلسه سازش که معمولاً ۲ هفته زمان می‌برد تا برگزار شود، بدهید تا آنها در جریان کار قرار بگیرند.

6-جلسه سازش در همان اداره کار انجام می‌شود و دو طرف دلایل و مدارک خود را با توجه به دادخواست کارگر ابراز می‌کنند و اگر به نتیجه برسند، دامنه شکایت از کارفرما بابت حقوق به پایان می‌رسد و اما اگر به هر دلیلی مثلاً کارفرما به جلسه سازش نیامد یا اینکه سازشی حاصل نشد کار به جلسه تشخیص و شکایت از کارفرما بابت حقوق می‌رسد

شکایت از کارفرما.

نکات مهم در خصوص شکایت از کارفرما

  • معمولاً سعی کنید با یک مدرک یا سند دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را مطرح کنید مثلاً حقوق و پاداش– سنواتی که دریافت نکردید را حتماً با علت ذکر کنید

  • بخش اطلاعات در اداره کار شما را در صورت نیاز به راهنمایی کمک خواهد کرد، همچنین در کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی بخش مشاوره برای ارباب رجوعان تعیین شده است.

  • اگر با دلایل و اسناد معتبر دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را تنظیم کنید حتما در محکمه پیروز خواهید بود و کارفرما چاره ای جز قبول رای صادره اداره کار ندارد.

  • در صورت سرباز زدن کارفرما هنگام اجرای حکم، شما می‌توانید نامه اجراییه را از واحد بایگانی اداره کار بگیرید و به شعبه قضایی که انها راهنمایی می‌کنند مراجعه و آنها برای شما یک مامور را برای گرفتن حقتان در اختیارتان قرار می‌دهند که البته در ۱ درصد مواقع کارفرمایی انقدر مقاومت از خود نشان می‌دهد که بخواهد کار به مامور قضایی برسد.

  • نگران نباشید همیشه حق به حق دار می‌رسد. کمی‌ باید صبور باشید اما مسلما کارفرما نمی‌تواند حق شما را ضایع کند قانون از شما حمایت خواهد کرد.






:: برچسب‌ها: شکایت از کارفرما , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

معمولا در مشاغلی مانند کارهای کارگاهی، ساختمانی، صنعتی و از این دست مشاغل کارفرمایان برای یکدست بودن لباس کار کارکنانشان اقدام به خرید عمده لباس کار می کنند. اما دلیل خرید لباس کار فقط یک دست بودن لباس کارمندان آن شغل نیست بلکه دلایل دیگری نیز در این مسئله دخیل است.

لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می کنند.

اما در خرید عمده لباس کار باید با توجه به شغل فرد و محیطی که در آن مشغول به کار است نکاتی را رعایت کرد تا لباس کار کاملا متناسب با محیط و شغلی باشد که فرد در آن مشغول به کار است. همانطور که می دانید لباس کار به عنوان وسیله استحفاظی افرادی که در صنعت و مشاغلی کارگاهی و ساختمانی مشغول به کار هستند هم به حساب می آید.

با یونکس در این مقاله همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک لباس کار مناسب و با کیفیت آشنا کنیم تا در هنگام خرید عمده لباس کار بتوانید بهترین و مناسبترین لباس برای کارکنان خود را انتخاب کنید.

خرید عمده لباس کار

لباس کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در هنگام خرید عمده لباس کار ویژگی هایی وجود دارد که یک کارفرما حتما باید به آنها توجه کند در ادامه برخی از آنها برای شما مثال میزنیم:

  1. لباس کار باید کاملا متناسب و اندازه با بدن فرد باشد نه تنگ و نه گشاد و باید آزادی حرکت برای فرد ایجاد کند.

  2. جنس پارچه بکار رفته در تولید لباس کار باید کاملا متناسب با شغل فرد باشد برای مثال آتش نشان ها لباس های ضد حریق و عایق گرما به تن می کنند.

  3. لباس کار باید به گونه ای تولید شده باشد که در شرایط کاری مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز امکان دیده شدن فرد را فراهم کند.

  4. برای کارهایی مانند جوشکاری لباس کار فرد باید حتما دارای پیش بند از جنس چرم و یا هر جنسی متناسب با شغل فرد داشته باشد.

  5. پارچه لباس کار باید مرغوب و باکیفیت باشد و با گذشت زمان دچار آب رفتگی یا از این دست مشکلات نشود.

به چه لباسی، لباس کار می گویند؟

لباس کار معمولا لباسی یکسره است که با پوشش سراسری که دارد تنه، دست ها و پاها را در مقابل شرایط محیطی مربوط به آن شغل محافظت می کند. لباس کار هم می تواند به عنوان دو تکه بلوز و شلوار باشد و هم از نوع یکسره.

هرچه الیاف به کار رفته در پارچه مورد استفاده در لباس کار طبیعی تر باشد آن لباس تبادل حرارتی آسانتری را انجام خواهد داد. بستگی به شغل فرد لباس کار وی هم متفاوت است برای مثال لباس های ضد حریق، لباس های نسوز، لباس های عایق حرارت و سرما، لباس هایی که برای کار در مجاورت کوره ها ساخته شده اند. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

خرید عمده لباس کار یونکس

جمع بندی

همانطور که متوجه شده اید انتخاب یک لباس کار خوب و باکیفیت نکته بسیار مهمی است به دلیل اینکه مسئله حفاظت جان فرد در میان است. به همین دلیل کارفرمایان باید در هنگام خرید عمده لباس کار به فروشگاهای معتبری مانند یونکس مراجعه کنند.

یونکس فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصولاتش اقدام به خرید لباس کار متناسب با شغل خود را با بهترین کیفیت کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لباس کار , خرید عمده لباس کار با کیفیت , خرید عمده لباس کار از یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

تتر یکی از محبوب ترین رمز ارزهای دیجیتال است که تحت عنوان استیبل کوین هم از آن یاد می شود. قیمت تتر ثابت است و همین مسئله باعث محبوبیت آن شده است. این روزها مردم خیلی بیشتر از گذشته از تتر و انواع دیگر ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.

اما چرا قیمت تتر ثابت است و برای چیست که این ثابت بودن قیمت باعث محبوب شدن آن بین مردم شده است. این ثبات قیمت تتر چه فوایدی داردی؟ اما تتر چیست و چگونه می توان در بازار ایران اقدام به خرید و فروش آن کرد و چرا قیمت تتر ثابت است. با تترلند در این مقاله همراه باشید تا تمام سوالات شما در این زمینه را پاسخگو باشیم.

 

قیمت تتر

تتر را بهتر بشناسید

تتر نوعی از ارز دیجیتال است که در بازارهای رمز ارزهای دیجیتال با نماد USDT مورد معامله قرار می گیرد. قیمت هر تتر معادل با یک دلار آمریکایی است. به همین دلیل است که می گوییم قیمت تتر ثابت است.

تتر به دلیل اینکه دارای قیمت ثابتی است گاها تحت عنوان سکه پایدار یا همان استیبل کوین هم شناسایی خواهد شد. این ارز دیجیتال یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان از آن برای مبادله سایر ارز های دیجیتال استفاده کرد.

شما می توانید زمانی که بازار دیگر ارز های دیجیتال دچار نوسانات می شود. ارزهای خود را به تتر تبدیل کنید و با این کار دارایی خود را در این زمان شدید نوسانات حفظ کنید و دچار ضرر و زیان نشوید. این مسئله هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت تتر بین مردم است.

 

فروش تتر چگونه است؟

برای فروش تتر در هم شما باید از طریق صرافی دیجیتال خود اقدام کنید. مقدار و قیمت مورد نظر خود برای فروش تتر خود را وارد کرده و سپس میزان کارمزد و خالص دریافتی شما، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در این مرحله شما با نهایی کردن تصمیم خود می توانید اقدام به فروش میزان تتر مورد نظر خود کنید.

خرید تتر چگونه است؟

شما برای خرید تتر باید ابتدا در یک صرافی دیجیتال حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس با افزایش موجودی حساب کاربري خود در سایت آن صرافی دیجیتال در بازار تتر به ریال اقدام به خرید این رمز ارز کنید.

همچنین با بررسی دقیق روند بازار در زمینه قیمت تتر و کسب اطلاعات در این زمینه سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید برای سودآوری بیشتر در این زمینه با توجه به توان مالی خود اقدام به خرید دیگر ارز های دیجیتال کنید. تا در صورت نیاز با تبادل آن ها به تتر سرمایه خود را حفظ کنید و حتی آن را افزایش دهید.

خرید و فروش تتر

جمع بندی

تترلند یکی از صرافی های معتبر دیجیتال است که شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در آن با خیال راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید. دلیل استفاده کردن از صرافی های معتبر کلاهبرداری هایی است که ممکن است در فضای آنلاین و دیجیتال به وقوع بپیوندد.

با توجه به اینکه تمام معاملات مربوط به خرید و فروش تتر در فضای آنلاین صورت می گیرد. شما باید برای این کار به یک صرافی معتبر مراجعه کرده تا از کلاهبرداری های احتمالی که این روزها در فضای مجازی بسیار زیاد شده است جلوگیری کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت تتر , تترلند , تتر , بهترین قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

تتر یک ارز دیجیتال بسیار معروف و شناخته شده در بین ارزهای دیجیتال است. تتر به تنهایی توانسته است محبوبیت زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به دست بیاورد و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت تتر ثابت بودن نرخ تتر است.

نرخ تتر تقریبا معادل با یک دلار آمریکا است. این رمز ارز با علامت اختصاری USDT بین مردم شناخته شده است و فعالیت آن در محور بلاک چین می باشد. هدف اصلی تتر انجام دادن انتقالات و معاملات مالی از نقطه ای به نقطه دیگر است. با تترلند در این مقاله همراه باشید تا شما را با نرخ تتر و ویژگی های آن آشنا کنیم.

نرخ تتر

تاریخچه ساخت تتر

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

چرا تتر اینقدر نقش مهم و تاثیرگذاری دارد؟

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

البته برخی از مواقع نرخ تتر به دلیل درخواست های زیاد مردم برای خرید آن به مقدار 0/95 تا 1/05 دلار آمریکا دچار نوسان می شود اما باید توجه داشت که این نوسان قیمت تتر در برابر نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای دیجیتال خیلی کم و ناچیز است و اصلا به چشم نمی آید.

به همین دلیل تریدرها هنگامی که قیمت دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین افت می کند با همان مقدار تتر موجود در حساب مجازی خود اقدام به خرید و تبدیل دیگر ارزهای خود به تتر می کنند و این باعث شده است که نقش تتر در بازار رمز ارزها مهم و تاثیرگذار شود.

قیمت تتر

جمع بندی

همانطور که می دانید خرید و فروش تتر و دیگر رمز ارزهای دیجیتال همه در فضای آنلاین و از طریق صرافی های دیجیتال صورت می گیرد به همین دلیل امکان کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی شما بسیار زیاد است.

به همین علت و برای جلوگیری کردن از این احتمالات کلاهبرداری در فضای مجازی باید به سراغ یک صرافی دیجیتال معتبر برای خرید و فروش تتر بروید. صرافی های دیجیتالی مانند تترلند به شما این امکان را می دهند تا با خیالی راحت و در امنیت کامل اقدام به خرید و فروش تتر با نرخ تتر موجود در بازار کنید.






:: برچسب‌ها: نرخ تتر , تترلند , تتر , قیمت تتر , نرخ تتر در تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از مهم ترین وسایل برای افرادی که در محیط های کارگاهی کار می کنند کفش کار می باشد. معمولا کارگاه ها برای کارگران خود به فروشگاه های فروش عمده کفش کار مراجعه کرده و اقدام به خرید کفش کار برای کارگران خود می کنند.

افرادی که در کارگاه های تولید یا ساختمان ها در حال کار هستند با خطرات زیادی مواجه هستند به همین دلیل انتخاب یک کفش کار مناسب برای آن ها نکته بسیار مهمی است. اما شاید هر کارفرمایی نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید کفش کار از فروشگاه های معتبر فروش عمده کفش کار را نداند.

پس با یونکس در این مقاله همراه باشید تا شما را با نکاتی که در هنگام خرید یک کفش کار با کیفیت باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم.

فروش عمده کفش کار

ویژگی های یک کفش کار خوب

افرادی که در تمام روز در یک محیط صنعتی مشغول به کار هستند نیازمند یک کفش کار خوب و با کیفیت می باشند. به دلیل اینکه این افراد در تمام روز در کارگاه مشغول به حرکت و فعالیت هستند. همه شما می دانید که گام برداشتن در محیط های کارگاهی تفاوت بسیاری با محیط های عادی دارد.

با توجه به همین نکته کفش های کار بسیار متفاوت تر از کفش های عادی پیاده روی است. پس هنگام انتخاب یک کفش کار معیار هایی وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت. اما متاسفانه کفش های کار کمی هستند که متناسب با شغل فرد و محیط کاری وی طراحی و ساخته شده باشند.

کارفرما در هنگام خرید کفش کار از فروشگاه های فروش عمده کفش کار الزامات شغل خود و محیطی که کارگرانش در آن مشغول به کار هستند را در نظر بگیرد و سپس اقدام به خرید کفش کار برای آن ها کند.

از دیگر ویژگی هایی که کارفرما در هنگام خرید کفش کار باید به آن وجه کند:

  • اندازه کفش

  • رویه کفش

  • پنجه و پاشنه کفش

  • پشتی و کفی کفش

  • زیره کفش

  • راحتی کفش

  • جنس و سبک بودن کفش

کفش کار متناسب با شغل

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم برای خرید کفش کار باید به نوع شغل و محیطی که در آن مشغول به کار است توجه ویژه ای کرد. ایمنی و امنیت کفش کار بسیار مهم است یک کفش کار ایمن باید بتواند یک فولاد 20 کیلوگرمی را از فاصله 1 متری روی آن می افتد را تحمل کند و همچنین بتواند 200 ژول انرژی جنبشی را تحمل کند.

علاوه بر امن بودن کفش ایمنی باید راحت باشد چون کارگران مدت زمان زیادی در طول روز کفش به پا دارند و کفش باید بتواند پای فرد را در برابر آب و دما محافظت کند. همچنین باید از پاشه آن انعطاف پذیر باشد و جذب ضربه پاشنه پا در آن ضروری باشد.

کفش کار باکیفیت

جمع بندی

با توجه به نکات ذکر شده متوجه شدیم که کفش کار بسیار مهم است. به همین دلیل برای خرید کفش کار باید به فروشگاه های معتبری مانند یونکس که در فروش عمده کفش کار با کیفیت معتبر هستند مراجعه کنید و با خیال راحت اقدام به خرید کفش کار مورد نظر خود کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده کفش کار , یونکس , فروش عمده کفش کار یونکس , فروش عمده کفش کار باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()