مزایای پوشیدن کفش کار
نوشته شده توسط : shaapaarak

همانطور که می دانید پا یکی از مهم ترین اعضای بدن است و باید از آن مراقبت کنیم. به همین دلیل پوشیدن کفش کار یکی از مواردی است که همیشه در محیط های کاری توصیه می شود. اما یک کفش کار مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آیا می شود برای هر کاری از یک کفش استفاده کرد یا محیط های کاری مختلف نیازمند کفش های کار مختلف نیز هستند. زمانی که برای خرید کفش کار به مراکز فروش عمده کفش کار مراجعه می کنیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این سوالات ممکن است ذهن برخی از افراد را به خود مشغول کرده باشد. به همین دلیل یونکس در این مقاله قصد دارد شما را با مزایای پوشیدن کفش کار در محل کارتان آشنا کند. تا بدانید در هنگام مراجعه به فروشگاه های فروش عمده کفش کار باید چه کفشی را انتخاب کنید.

کفش کار

5 فایده استفاده از کفش کار

در ادامه به بررسی 5 فایده استفاده از کفش مناسب در محیط های کاری پرداخته ایم.

جلوگیری از لغزش و سقوط

لغزش های غیرقابل پیش بینی ، افتادن یا سقوط از حوادث غیرمترقبه ای است که می تواند در هر محل کار اتفاق بیفتد و سالانه تعداد زیادی تصادف داشته باشد. بسیاری از مشاغل می توانند اقداماتی مانند تدوین تدابیر دقیق خانه داری و نصب نوارهای کف ضد لغزش را برای کاهش شدید خطرات ناشی از این ناملایمات انجام دهند. با این حال ، هیچ جایگزینی برای کفش ایمنی مناسب وجود ندارد که محافظت بیشتری در برابر مسافرت ، زمین خوردن و لغزش ایجاد کند. کفش هایی که دارای کشش خوبی هستند می توانند اصطکاک را کاهش دهند و به جلوگیری از افتادن در محیط های لغزنده کمک کنند.

محافظت در برابر سوختگی

سوختگی های خطرناک ناشی از آتش سوزی های صنعتی تقریباً در هر محل کار ممکن است اتفاق بیفتد ، بنابراین سوختگی های ناشی از مواد شیمیایی و موادی مانند سیمان و غیره نیز ممکن است باشد. پوست روی پاها / دستها یا هر قسمت دیگر از بدن.

گرم نگه داشتن پا در هوای شدید

در بعضی از مناطق ، هوای سرد و خنک می تواند راه را برای آسیب هایی مانند گزش یخ زدگی و هیپوترمی باز کند و نباید این خطرات را نادیده گرفت. کارکنانی که در زمستان های سخت زمستانی خارج از خانه کار می کنند ، به همراه کارکنانی که در یک محیط یخچال کار می کنند در معرض خطر هستند. گرم و راحت نگه داشتن پاها همراه با اقدامات دیگری بسیار مناسب در محل کار است.

فروش عمده کفش کار

در برابر خستگی مقاومت کنید

خستگی می تواند یک مشکل بزرگ آزار دهنده برای کارگرانی باشد که تمام روز را می ایستند ، به ویژه روی سطوح سخت مانند بتن. عضلات پا ، پاها ، کمر و سایر قسمتهای مهم بدن می توانند خسته شوند ، به خصوص هنگامی که کارمندان از کفش مناسب استفاده نکنند. کفش های ایمنی انعکاسی یک بالشتک راحت برای مچ پا و یک پشتیبانی قوسی متعادل ایجاد می کنند که می تواند مردم را راحت تر کاهش دهد و هر گونه فشار غیر ضروری بر روی عضلات را کاهش دهد و در نتیجه کارگران خسته شوند. این جنبه به آنها کمک می کند تا نسبت به کار خود هوشیارتر باشند و به آنها امکان می دهد کارهای خود را با خیال راحت و کارآمد انجام دهند.

منجی در برابر خطرات الکتریکی

همانطور که همه ما می دانیم ، برق در محیط کار خطرات زیادی را به همراه دارد. کارگران مستعد شوک های الکتریکی احتمالی در اتصال کوتاه و غیره هستند. برای کاهش احتمال تصادف الکتریکی ، می توان از کفش های ساخته شده از چرم ، لاستیک یا سایر مواد که رساناهای بد برق هستند استفاده کرد. این اقدامات احتیاطی تهدید ناشی از سیم های برهنه ، سیم پیچ ها ، رساناهای خوب برق و غیره را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده متوجه شدید که ضرورت استفاده از کفش ایمنی مخصوص در محیط کارتان برای چیست. برای خرید کفش مناسب هم می توانید به فروشگاه یونکس که فروشگاهی معتبر در زمینه فروش عمده کفش کار است مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: