خرید عمده لباس کار
نوشته شده توسط : shaapaarak

معمولا در مشاغلی مانند کارهای کارگاهی، ساختمانی، صنعتی و از این دست مشاغل کارفرمایان برای یکدست بودن لباس کار کارکنانشان اقدام به خرید عمده لباس کار می کنند. اما دلیل خرید لباس کار فقط یک دست بودن لباس کارمندان آن شغل نیست بلکه دلایل دیگری نیز در این مسئله دخیل است.

لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می کنند.

اما در خرید عمده لباس کار باید با توجه به شغل فرد و محیطی که در آن مشغول به کار است نکاتی را رعایت کرد تا لباس کار کاملا متناسب با محیط و شغلی باشد که فرد در آن مشغول به کار است. همانطور که می دانید لباس کار به عنوان وسیله استحفاظی افرادی که در صنعت و مشاغلی کارگاهی و ساختمانی مشغول به کار هستند هم به حساب می آید.

با یونکس در این مقاله همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک لباس کار مناسب و با کیفیت آشنا کنیم تا در هنگام خرید عمده لباس کار بتوانید بهترین و مناسبترین لباس برای کارکنان خود را انتخاب کنید.

خرید عمده لباس کار

لباس کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در هنگام خرید عمده لباس کار ویژگی هایی وجود دارد که یک کارفرما حتما باید به آنها توجه کند در ادامه برخی از آنها برای شما مثال میزنیم:

  1. لباس کار باید کاملا متناسب و اندازه با بدن فرد باشد نه تنگ و نه گشاد و باید آزادی حرکت برای فرد ایجاد کند.

  2. جنس پارچه بکار رفته در تولید لباس کار باید کاملا متناسب با شغل فرد باشد برای مثال آتش نشان ها لباس های ضد حریق و عایق گرما به تن می کنند.

  3. لباس کار باید به گونه ای تولید شده باشد که در شرایط کاری مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز امکان دیده شدن فرد را فراهم کند.

  4. برای کارهایی مانند جوشکاری لباس کار فرد باید حتما دارای پیش بند از جنس چرم و یا هر جنسی متناسب با شغل فرد داشته باشد.

  5. پارچه لباس کار باید مرغوب و باکیفیت باشد و با گذشت زمان دچار آب رفتگی یا از این دست مشکلات نشود.

به چه لباسی، لباس کار می گویند؟

لباس کار معمولا لباسی یکسره است که با پوشش سراسری که دارد تنه، دست ها و پاها را در مقابل شرایط محیطی مربوط به آن شغل محافظت می کند. لباس کار هم می تواند به عنوان دو تکه بلوز و شلوار باشد و هم از نوع یکسره.

هرچه الیاف به کار رفته در پارچه مورد استفاده در لباس کار طبیعی تر باشد آن لباس تبادل حرارتی آسانتری را انجام خواهد داد. بستگی به شغل فرد لباس کار وی هم متفاوت است برای مثال لباس های ضد حریق، لباس های نسوز، لباس های عایق حرارت و سرما، لباس هایی که برای کار در مجاورت کوره ها ساخته شده اند. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

خرید عمده لباس کار یونکس

جمع بندی

همانطور که متوجه شده اید انتخاب یک لباس کار خوب و باکیفیت نکته بسیار مهمی است به دلیل اینکه مسئله حفاظت جان فرد در میان است. به همین دلیل کارفرمایان باید در هنگام خرید عمده لباس کار به فروشگاهای معتبری مانند یونکس مراجعه کنند.

یونکس فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصولاتش اقدام به خرید لباس کار متناسب با شغل خود را با بهترین کیفیت کنید.





:: برچسب‌ها: خرید عمده لباس کار , خرید عمده لباس کار با کیفیت , خرید عمده لباس کار از یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: