سنگ نمره جوشقان
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از مشهور ترین پودر سنگ های کشور سنگ جوشقان است که مصارف بسیاری دارد. 

سنگ جوشقان دارای کیفیت بسیار بالایی است به همین دلیل هم بسیار معروف است و مقدار بسیاری از آن برای صادرات از کشور خارج می شود. یکی از محصولاتی که از سنگ جوشقان به دست می آید سنگ نمره جوشقان است. سنگ نمره سنگ های دانه بندی شده ای هستند که در نمره های یک تا پنج دسته بندی شده و به فروش می رسند. 

قیمت سنگ نمره جوشقان

سنگ نمره چگونه تولید می شود؟

ابتدا سنگ ها در قطعات بسیار بزرگ از معادن استخراج شده و به کارخانه منتقل می شوند سپس با دستگاه های سنگ کوب سنگ ها خرد شده و به قطعات کوچک تر تقسیم می شوند. سپس این کار در چند مرحله انجام می شود تا سنگ ها همگی به اندازه مورد نظر برسند. با سرند کردن خرده سنگ ها به چند دانه بندی مختلف تقسیم شده و هر کدام با یک نمره شماره گذاری می شوند. به این ترتیب سنگ نمره یک تا نمره پنج به دست می آید. همچنین سنگ ها در سایز خشخاشی و شکری نیز به دست می آیند. آخرین مرحله نیز پودر سنگ است که بیشترین مقدار خرد شدن مربوط به پودر سنگ است.

کاربردهای سنگ نمره جوشقان چیست؟

سنگ نمره جوشقان بیشتر در مصارف زینتی و نمای ساختمان کاربرد دارد. البته کاربرد هر نمره سنگ متفاوت است. 

سنگ نمره پنج جوشقان

این اندازه از سنگ بزرگترین اندازه سنگ دانه بندی شده است. سنگ نمره پنج در محوطه سازی، تزیین آکواریوم و استخر، باغچه، باغ تالار و ویلا و هر گونه دکوراسیون می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. 

سنگ نمره چهار جوشقان

سنگ نمره چهار اندکی از نمره پنج دانه بندی کوچک تری دارد اما مصارف آن تقریبا همان نمره پنج است. 

سنگ نمره سه جوشقان

سنگ های دانه بندی کوچک تر در ساخت موزاییک واش بتن و نمای برجسته و نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ نمره ها در رنگ های مختلف ساخته شده و در داخل موزاییک و نما به کار می روند.

سنگ نمره دو جوشقان

سنگ نمره دو نیز مانند نمره سه در واش بتن و موزاییک و کف سازی به کار می رود.

سنگ نمره یک جوشقان

سنگ نمره یک برای تغذیه مرغ مادر و نمای چکشی استفاده می شود. 

مصارف سنگ نمره جوشقان

نتیجه گیری

سنگ نمره کاربرد بسیاری در نماسازی و تزیینات دارد. سنگ نمره جوشقان به خصوص به خاطر رنگ خاصی که دارد نمای زیبایی به ساختمان هایی که در آن استفاده می شود می دهد. نماهای مختلفی مانند واش بتن، نمای چکشی و نما شسته با استفاده از سنگ نمره ساخته می شود. سنگ نمره جوشقان به تنهایی به رنگ کرمی است ولی می توان رنگ بندی های مختلفی از آن به دست آورد. سنگ نمره به صورت فله ای در تناژهای مختلف یا به صورت کیسه ای و در کیسه های 40 و 50 کیلویی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ و سنگ نمره جوشقان به بهترین کیفیت می توانید به سایت پودرسازان مراجعه کنید. شرکت پودر سازان با سال ها تجربه و به دلیل قرار گیری در مرکز کشور از موقعیت خوبی برای ارسال به سراسر کشور برخوردار است.







:: برچسب‌ها: سنگ نمره جوشقان , پودرسازان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: