با قفل چشمی دیجیتال نگاهتان را به پشت درب گسترده تر کنید!
نوشته شده توسط : shaapaarak

با قفل چشمی دیجیتال نگاهتان را به پشت درب گسترده تر کنید!

 

   

 

چشمی دیجیتال، یک چشم و گوش اضافه مورد نیاز برای محافظت از منزل شماست. شما همیشه متوجه خواهید شد که چه کسی پشت درب منزل شما بوده است. (حتی زمانی که در خانه نیستید) وجود یک چشمی، الزامی برای یک خانه امن است.

 

اگر می خواهید برای منزل خود یک نگهبان ۲۴ ساعته داشته باشید بدون این که لازم باشد نگران چیزی باشید چشمی دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه است. همه ما نگرانی های گاه و بی گاه و بی دلیل و با دلیل را از جهت امنیت منزل مان تجربه کرده ایم. مخصوصا زمانی که برای مدت طولانی در منزل نیستیم و نمی توانیم به خانه سر بزنیم یا اگر ناچاریم فرزندان یا سالمندان خود را در خانه تنها بگذاریم و نگران امنیت آنها هستیم.

همه این دلایل باعث می شود که لازم داشته باشیم که دائما محل زندگی یا کار خود را زیر نظر داشته باشیم و از تردد های غیر عادی و مشکوک پشت درب هایمان  آگاه باشیم. پس چه چیز می تواند بهتر از این باشد که یک نگهبان دائمی تمام تردد ها را به اطلاع ما برساندو خیال ما را راحت کند.

چگونه با قفل چشمی دیجیتال امنیت منزلمان از راه دور کنترل کنیم ؟

با استفاده از چشمی دیجیتال میتوانید از طریق وای فای منزل خود با اپلیکیشنی که روی گوشی همراه شما نصب میشود، و هر لحظه از طریق ارتباط گوشی با چشمی دیجیتال از هر نقطه ای از کره زمین که دارای اینترنت باشید ،می توانید درب منزل خود را چک و کنترل کنید.

 

چشمی دیجیتال روی چه درب های قابلیت نصب شدن دارد؟

چشمی دیجیتال بیشتر روی درب های  هوشمند و ضد سرقت نصب میشود اما دلیل  نمیشود که شما  نمی توانید  با یک درب معمولی از منزل خود محافظت کنید چون چشمی دیجیتال قابلیت نصب روی همه نوع درب را دارا می باشد.

قفل های چشمی دیجیتال نیز دقیقا در همان قسمتی که چشمی های قدیمی روی درب نصب می شدند،نصب میشود در نتیجه شما به راحتی می توانید چشمی های قدیمی را بردارید ،به جای آن قفل چشمی دیجیتال رو نصب کنید.به همین راحتی و دیگر نیازی به سوراخ کردن مجدد درب منزل شما نیست.

 

چند نکته قابل توجه راجع به چشمی دیجیتال 

 

  1. چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد.

  2. پس از نصب چشمی دیجیتال، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت ،با چشمی دیجیتال فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت درب است  را در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند .

  3. سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند.

  4. می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید.

  5. امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است.

  6. حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال ، شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن با خبر می‌کند.

 

نکته ی آخر!

 

قابل توجه شما که به امنیت منزل و یا محل کار خود اهمیت میدهید و یا در هنگام مسافرت نگران امنیت منزل خودتان هستید ما به شما قفل های چشمی دیجیتال را پیشنهاد میکنیم ،شما به راحتی  می توانید با نصب چشمی دیجیتال بر روی درب مورد نظرتان از هر مکانی  که بخواهید می توانید با گوشی هوشمند همراهتان امنیت منزل و یا محل کارتان را بررسی کنید .

شرکت کارن انواع چشمی دیجیتال با دوربین های پیشرفته و دیجیتال را به شما عرضه می کند تا دیگر شما دغدغه ای نداشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: