هرآنچه راجع به قیمت تتر لازم است که بدانید
نوشته شده توسط : shaapaarak

این روز ها بازار خرید تتر در ایران بسیار همه گیر شده است و همه به دنبال این هستند که بدانند تتر چیست و چگونه میتوان تتر خریداری کرد؟

ارزها دیجیتال زیادی هستند که در ایران خرید و فروش میشود مانند بیت کوین،تتریوم، کاردانو و... که هرکدام از این ها با قیمت های متفاوتی در بازارهای جهانی ارز خرید و فروش میشوند. اما دلیل محبوبیت و همه گیر شدن خرید تتر در بین این ارزها چه می باشد؟

 تتر یک ارز پایدار دیجیتال می باشد که قیمت آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

تتر یک ارز قانونی یا ابزار مالی نیست. مالکیت این رمزپایه مبنای هیچگونه حقوق قراردادی، ادعاهای حقوقی یا ضمانت خسارت نیست. تتر یک بانک نیست. Token USDT جریمه قانونی نیست و تحت پوشش بیمه سپرده نمی باشد، بنابراین تلاش برای دور زدن کنترل های سنتی دولتی و نظارتی بسیار مکرر است. تتر در کشورها و مکانهایی که رمزنگاری را تنظیم نمی کنند کار نمی کند. معاملات از نظر انطباق موسسه مالی بسیار نامنظم است.

 علاوه بر قیمت تتر به دلار، یه یورو و یوان هم محاسبه می شود که:

قیمت تتر به یورو: 0.8244

قیمت تتر به یوان: 6.5463

 

قیمت تتر

تتر چه ویژگی هایی دارد؟

تتر بیشتر از اینکه یک سکه رمزنگاری شده باشد، خدماتی است که به کاربران امکان می دهد از ارزهای فیات مانند ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

مزیت دیگر این است که ارز های تتر در بلاکچین بیت کوین وجود دارد که کمی توسعه یافته و آزمایش شده است، به جای اینکه سیستم عامل های جدید شانس خود را امتحان کنند.

این واقعیت که به ارزهای واقعی متصل است به معنای بی ثبات بودن یا محافظت در برابر نوسانات نیست. همچنین کاربران می توانند با استفاده از بلاکچین بیت کوین با بالاترین امنیت دلار معاملات دلاری انجام دهند و سرعت تراکنش ها سریع است.

 

به عنوان یک مزیت برای یک سرویس جوان در نوع خود، این پروژه در حال حاضر توسط Poloniex ،Ambisafe ، Space Shift و سایر شرکای بین المللی پشتیبانی می شود، که برای افرادی که به سرمایه گذاری و تجارت ارز های دیجیتال می پردازند کمی امیدوار کننده است. به قول گفتنی مقداری گوشت وجود دارد!

کیف پول رسمی را می توانید در وب سایت شرکت tether.to پیدا کنید. شما همچنین می توانید یک برنامه تلفن همراه برای ذخیره USDT بارگیری کنید که امکان انتقال وجه به حساب بانکی بیمه شده یا صرافی های دیگر را برای استفاده فراهم می کند.

همچنین می توانید از Holy Transaction استفاده کنید که به شما امکان می دهد ارزهای موجود در کیف پول را به روشی مشابه کیف پول Exodus مبادله کنید اما از طریق ShapeShift عبور نمی کنید. همچنین کیف پول Tether Android وجود دارد.

قیمت تتر در ایران

 

یکی از سایت هایی که امکان خرید و فروش تتر را فراهم کرده است تترلند می باشد. این سایت، یک اپلیکیشن جهت انجام معاملات تتر را نیز دارد تا شما بتوانید به راحتی تراکنش هایتان را انجام دهید. فقط کافی می باشد مراحل احراز هویت را در این سایت انجام دهید.

جمع بندی

با توجه به توضیحات بالا خرید تتر برای سرمایه گذاری بلند مدت در ایران با توجه به نوسانات قیمت دلار و ارز های دیجیتال دیگر و همچنین تحریم ها گزینه بسیار مناسبی میباشد. و تیم تترلند برای خریدی مطمئن از ابتدای تا انتهای راه همراه شما میباشد.

 




:: برچسب‌ها: قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , تترلند , قیمت تتر در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: