قفل کارتی محصول خارق العاده ی نسل 21؟ درباره مزایای قفل کارتی بدانید؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

امروزه به دلایل متفاوتی ؛همچون پیشرفت تکنولوژی،زیاد شدن سرقت ها و دزدی ها ،مدرن و هوشمند شدن آپارتمان ها و هوشمند شدن انواع قفل ها ، اکثر افراد سعی میکنند برای امنیت بیشتر آپارتمان های خود از این قفل های هوشمند استفاده کنند

 

قفل کارتی درب یک محصولی استاندارد است کـه روی انواع درب‌های ورودی ساختمان ها به منظور دسترسی سریع و آسان به قفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب میشود . این قفل ها از یک قطعه مغزی الکترونیکی و یک صفحه ی برد تشکیل شده که باعث می شود تنها به افرادی که دارای کارت مغناطیسی هستند و رمز آن را می دانند مجوز استفاده از آن را دارند.

 

دیگر دغدغه ای گم شدن یا جا گذاشتن دسته  کلیدها یتان را نداشته باشید چون قفل های منزل شما به راحتی با قفل کارت الکترونیکی با می شوند. در طراحی این مدل قفل ها از کلید استفاده نشده است  و به همین دلیل مشکلات مربوط به کلید، مانند گم شدن آن و شکستن و نیاز به کلید سازی و… را نخواهید داشت. 

 

سیستم‌های امنیتی متنوع  تهویه شده در این قفل های هوشمند، آرامش و امنیت و زیبایی و راحتی خیال را برای کاربران این سیستم هوشمند به ارمغان می‌آورد. از انواع قفل کارتی برای هتل‌ها و مکان‌های تجاری و مسکونی و ادارات دولتی مورد استفاده می گردد. 

 

بیشتر این قفل های کارتی دیجیتال درب با شناسایی کارت RFID باز می‌شود. با استفاده از قفل کارتی به آسانی می‌توان ورود و خروج افراد را حتی از راه دور با استفاده از آپشن بلوتوث و یا اینترنت به صورت آنلاین  از طریق موبایل تان کنترل کرده و از ورود و خروج افراد غیر مجاز و مشکوک به محل کار و یا منزل خودتان جلوگیری نمایید. قفل کارتی هوشمند یکی از آسان ترین و ساده ترین روش‌های کنترل ورود و خروج است.

با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی و ساخت و سازها ،روند ساخت  انواع قفل ها از گذشته تا کنون بطور کلی پیشرفت شگفت انگیزی داشته است ،انواع قفل های دیجیتال و هوشمند که اختراع و ساخته شده اند خیلی متنوع اند ،به عنوان مثال :قفل هوشمند اثر انگشتی، قفل هوشمند شیشه بازشو،قفل هوشمند چشمی ،دستگیره ی هوشمند و یکی از جدیدترین و ایمن ترین مدل قفل های دیجیتال ، قفل کارتی می باشد.

 

برای باز کردن قفل‌های هوشمند کارتی از انواع کارت‌های key tag، smart card ،rfid می‌توانید استفاده کنید. با خرید هر قفل کارتی دو عدد کارت  key tag به صورت پیش فرض روی قفل‌ها به شما تعلق می‌گیرد. از جمله مزایای قفل هوشمند کارتی می‌توان به سیستم رمز دوبل، سیستم حریم خصوصی و آلارم های هشدار اعلان حریق و سرقت و … اشاره کرد.

 

 

برترین مزایای قفل کارتی در مقایسه با دیگر قفل های هوشمند دیجیتال

 1- به راحتی و در عرض  چنـد  ثانیه می‌توانید کلید (کارت) گم شده را از کار بیندازید.

 

۲- درب را به صورت خودکار قفل میکند .

 

۳- کلیدهای لمسی و کارت‌های این قفل‌های الکترونیکی بسیار سبک و کوچک هستند و حمل آن‌ها مانند دسته کلیدهای حجیم و سنگین، با ناراحتی کاربر همراه نیست.

 

۴- علاوه بر 2 تا کارت الکترونیکی برای باز کردن درب ها میتوانید از اثر انگشت خود نیز استفاده کنید.

 

و مزایای بسیار دیگری که شما را به خرید قفل کارتی تشویق می‌نماید.

 

سخن آخر

 با ما همراه باشید با  فروشگاه معتبر کارن ،با واردات انواع قفل های هوشمند،دستگیره های دیجیتال، چشمی دیجیتال و… امنیت و آرامش و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده است.تا دیگر نگران گم شدن کلید هایتان و حرکت مشکوک افراد در پشت درب خود نباشید و همچنین از زیبایی و هوشمند بودن درب های خود لذت ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: