کانسیلر چه تاثیراتی روی آرایش میگذارد؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که این روز ها بسیار محبوب و پر کاربرد شده است. دلیل آن هم کاربرد خیلی فوق العاده است که در آرایش دارد. شما برای کاور کردن نقص های صورتتان از کرم پودر استفاده میکنید اما وقت هایی هم است که کرم پودر به تنهایی پاسخگو نیست در این زمان هاست که کانسیلر به کمک شما میآید.

 کانسیلر کاور خیلی عالی و بسیار خوبی دارد. شما میتوانید به وسیله کانسیلر سیاهی زیر چشم و جای جوش و لک های نقطه ای را کاور کنید همچنین کار کردن با کانسیلر خیلی راحت تر از کرم پودر است و بسیار سبک تر است و روی پوست احساس سنگینی نمیکنید.

کانسیلر رنگ ها و مدل های مختلفی دارد که شما برای اینکه نتیجه مطلوب را از آن بگیرید باید یک کانسیلر متناسب با پوست صورتتان انتخاب کنید.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما اطلاعات کاملی درباره کانسیلر و نحوه استفاده آن در آرایش را بدهیم.

کانسیلر

انواع کانسیلر

کانسیلرهای موجود دارای مدل های کانسیلر جامد استیکی و مدادی، مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. هر نوع پوستی باید یکی از این محصولات را انتخاب و استفاده کند.

مثلا خانم هایی که پوست های خشک نوع کرمی و مایع کانسیلر می تواند پاسخ مناسبی باشد و پوشش کاملی هم میدهد.

برای پوست چرب دارند بهتر است از لوازم آرایشی استفاده کنند که چربی کمتری داشته باشد و به این وسیله چربی پوست را کنترل کند و صورت را از شر جوش و آکنه های زیاد نجات دهد. در نتیجه کانسیلر جامد و پودری می تواند گزینه های خوبی باشد.

در بین کانسیلر های موجود کانسیلر های رنگی وجود دارد که قدرت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی دارد.

مثلا اگر بخواهید با کمک کانسیلر به صورتتان شادابی و نشاط ببخشید بهتر است از کانسیلر صورتی استفاده کنید. 

این کانسیلر را زیر چشم هایتان به صورت مثلثی بکشید و با کمک پد آرایشی ان را روی صورتتان پخش کنید و تا روی گونه هایتان هم بکشید.

بهترین گزینه برای کاور کردن کبودی و سیاهی زیر چشم استفاده از کانسیلر مایع زرد رنگ است. استفاده از این نوع کانسیلر همانند رنگ صورتی است. آن را زیر چشم هایتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید.

سپس پد آغشته به کانسیلر را روی پشت پلک و نواحی اطراف چشم هایتان هم بکشید تا آرایش یکدستی داشته باشید.

کانسیلر با کیفیت

همیشه گفته می شود رنگ کانسیلر یک درجه نهایت دو درجه از کرم پودر تیره تر باشد. اما اگر بخواهید با کمک این ابزار آرایشی پف روی چشم تان را کاور کنید اصلا از کانسیلر رنگ روشن استفاده نکنید. در این حالت رنگ کانسیلر باید حتی تیره تر هم باشد.

استفاده از کانسیلری که رنگ بسایر روشن تری نسبت به کرم پودر دارد می تواند نتیجه برعکس روی آرایش تان داشته باشد و به جای اینکه لکه ها را بپوشاند آن ها را نمایان تر کند.

کاربرد کانسیلر در آرایش

کانسیلر می تواند لکه های تیره روی پوست، نواحی تیره مانند کبودی زیر چشم را بپوشاند. قدرت بالایی در کاور کردن چین و چروک های صورت دارد. اگر از این ابزار آرایشی به درستی استفاده شود میتوانید به چهره خسته و رنگ پریده خود شادابی و نشاط ببخشید.

از کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش هم استفاده می شود.

کاربرد های کانسیلر

کانسیلر را اصل بخرید تا علاوه بر زیبایی سلامت پوستتان هم حفظ شود. کانسیلرهای تقلبی که کیفیت مواد اولیه آن هم پایین است نه تنها به خوبی کاور نمی کند بلکه می تواند خودش عامل بروز لک شود.

کانسیلر یک وسیله آرایشی است که به طور مستقیم با پوست صورت در تماس است به همین دلیل استفاده از یک کانسیلر مرغوب و باکیفیت به شدت توصیه میشود. شاید ندانید اما بسیاری از لکه هایی که روی پوست وجود دارند به دلیل استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و نامرغوب است.

پس در هنگام خرید، کیفیت را به قیمت ارزان نفروشید حتما لوازم آرایشی خود را از فروشگاه های معروف آرایشی مانند روبی سان که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن هستید خریداری کنید. 









:: برچسب‌ها: کانسیلر , کانسیلر باکیفیت , کانسیلر روبی سان , خرید کانسیلر روبی سان , روبی سان , خرید کانسیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: