قیمت تتر
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به دنبال گزینه های مختلف سرمایه گذاری در سال 2020 - 2021 می باشید، یکی از گزینه هایی که مدام پیش می آید ارز دیجیتال است. ارزهای دیجیتال از بهترین دارایی هایی هستند که به سال 2019 بازمی گردند. این ارزهای رمزنگاری شده مزایای متعددی دارند و این باعث می شود که آنها در مقایسه با پول های فیزیکی، فرصت های سرمایه گذاری مناسبی داشته باشند. در میان این موارد رمزنگاری  USDTیا همان تتر، هیاهو زیادی در این صنعت به پا کرده است.

چرا تتر می تواند بهتر از بقیه ارزهای دیجیتال عمل کند؟

برای بیشتر مبتدیان در موضوع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، یک نگرانی وجود دارد و آن هم بی ثباتی قیمت این ارزها می باشد. بیت کوین به عنوان بهترین مثال برای نشان دادن چگونگی نوسانات شدید ارزهای دیجیتال استفاده می شود. به عنوان مثال، در ابتدای سال 2017، ارزش بیت کوین 1000 دلار بود ولی در آغاز سال 2018 قیمت آن به 20000 هزار دلار رسید و بعد در اواسط سال 2018 به 5000 هزار دلار کاهش یافت. چنین بی ثباتی بسیاری از سرمایه گذاران جدی را از بازار ارزهای رمزنگاری شده منصرف کرده است.

تتر یا USDT بسیار محبوب شده است زیرا به دنبال حل این نگرانی بزرگ با ادغام ارز رمزنگاری شده به اضافه ی فناوری بلاکچین و ارزهای فیات می باشد. ارز دیجیتال تتر در گروهی به عنوان پول های ثابت یا استیبل کوین (Stable Cion) شناخته می شوند. ارزش و قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا می باشد.

تتر تحولی جدید در صنعت سرمایه گذاری دیجیتال

هنگام خرید ارزهای دیجیتال دیگر، آسان است که در عرض چند ثانیه پول خود را از دست بدهید. این به این دلیل است که نوسانات قیمت سریع است و بازار ارز دیجیتال بی ثبات است. هدف از بوجود آوردن استیبل کوین هایی مانند تتر این است که بتواند نوسانات بازار سرمایه را کنترل کند و نتیجه  آن یک ارز رمزنگاری شده است که بهترین سرمایه را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

وقتی می خواهید تتر خریداری کنید، پولی را به شرکت Tether پرداخت می کنید. سپس شرکت وجوه شما را به ذخایر خود اضافه کرده و تتر جدیدی را برای شما ایجاد می کند. این بدان معناست که ارزش سکه های دیجیتال شما در 1 دلار آمریکا باقی مانده است.

وقتی مشتری می خواهد پول نقد خود را از تتر بازخرید کند، می تواند سکه ها تتر را در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال بفروشد. خرید این سکه رمزنگاری با استفاده از هر ارز شرکت فیات و هر ارز دیجیتال دیگر آسان است.

کلام آخر

برای خرید تتر می توانید از صرافی های دیجیتال واقع در ایران استفاده کنید که یک از آن سایت ها، سایت تترلند می باشد که امکان خرید و فروش تتر را فراهم کرده است. اگر در بازار سرمایه گذاری دیجیتال مبتدی هستید، خیلی می تواند برایتان مفید باشد که تمامی اطلاعات مربوط به ارزی که می خواهید بخرید را، بدانید. برای مثال اگر مایل به خرید تتر می باشید، باید بدانید که ریشه این ارز دیجیتال کجاست، میزان ماندگاری و ثبات، عملکرد این ارز تا کنون به چه شکلی بوده است.





:: برچسب‌ها: قیمت تتر , بهترین قیمت تتر , قیمت تتر ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: