قیمت تتر در بازارهای جهانی و در ایران چند است؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

ارزهای دیجیتال متفاوتی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش می کنند. معروف ترین ارز دیجیتالی که همه افراد اقدام به خرید و فروش آن می کنند بیت کوین است. اما کسی از مزایا و قیمت تتر خبر دارد؟ می دانید که یکی از روش های سرمایه گذاری در ایران تتر است. پس با ما همراه باشید.

 

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و بالا پایین شدن های نوسانات ارز دیجیتال از سرمایه و پول شما محافظت می کند.

نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکا یا یک یورو است. البته که دلار تتر محبوب تر و فروش بیشتری دارد.

اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. اما قیمت دلار ثابت نیست در نتیجه قیمت تتر هم ثابت نخواهد بود. قبل از خرید تتر حتما از قیمت دلار مطمئن باشید که روی چه قیمتی قرار دارد.

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

قیمت تتر

مزیت تتر چیست

  • تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.
  • اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.
  • تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.
  • کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

با توجه به مطالبی که مطرح شد، خودتان هم می توانید تتر را بخرید و بفروشید اما به دلیل محدودیت های دسترسی و تحریم ها، شما مجبور هستید از وی پی ان استفاده کنید. اما بهتر از هر کس دیگری می دانید که اتصال از این طریق هیچ گاه سیف و ایمن نیست و پای سرمایه زیاد شما وسط است. برای انکه با خیال راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال مانند تتر کنید بهتر است به صرافی های ارز دیجیتال مانند تترلند مراجعه نمایید.








:: برچسب‌ها: قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: