نوشته شده توسط : shaapaarak

هرچقدر که ازدواج و شروع زندگی شیرین است، جدایی و طلاق می تواند غم انگیز باشد. جدایی معمولا دو حالت دارد:

زمانی که زن و مرد، هر دو قصد جدایی دارند که در این حالت می توانند طلاق توافقی بگیرند.

زمانی که یکی از بین زن و مرد مخالف جدایی و دیگری موافق طلاق و جدایی است که در این حالت باید دادخواست طلاق داده و سپس مراحل آن طی شود.

طلاق توافقی

در شرع و فقه حق طلاق به عهده مرد است و او حتی برخلاف میل همسرش می تواند زوجه را طلاق دهد مگر آنکه زوجه حق طلاق داشته باشد و این شرط در عقدنامه صراحتا ذکر شده باشد. دادخواست طلاق معمولا از طرف خانم ها انجام می شود و یکی از رایج ترین پرونده های قضایی است. 

طلاق توافقی چه مدت طول می کشد؟

بر اساس اصلاحیه قانون طلاق توافقی، زن یا شوهر باید وارد یک پروسه مشاوره ۴۵ روزه شوند. به این صورت که یکی از زوجین یا هر دو نفر آنها در سامانه نوبت دهی طلاق باید ثبت نام کند و پس از وارد کردن مشخصات کاربری، یکی از مراکز مشاوره زوج در شهر محل سکونتشان انتخاب کنند. جلسات مشاوره حدود ۱۰ جلسه است و اگر در پایان این جلسات، باز هم زوجین بخواهند از هم جدا شوند گواهی عدم سازش توسط این مراکز صادر می شود و آنها می توانند وارد فرآیند طلاق توافقی شوند. اما به طور کلی دادگاه ها از طلاق توافقی بیشتر از دادخواست طلاق استقبال می کنند چون دیگر مشکلات آن را ندارد و به همین دلیل معمولا کار طلاق توافقی را سریع تر راه می اندازند.

مواردی که زن و شوهر باید در طلاق توافقی بر سر آنها توافق کنند

در طلاق توافقی زوجین باید بر سر مهریه زن، حق حضانت فرزندان، نفقه فرزندان، هر چند وقت یکبار فرزندان را ببینند و غیره.

طلاق تواقی چیست

مراحل دادخواست طلاق توسط زن

  • تنظیم دادخواست طلاق و تحویل به دادگاه خانواده

  • آخرین مرحله زمانی اتفاق می افتد که باز هم زن یا شوهر از رای دادگاه تجدید نظر ناراضی هستند. در این شرایط مجددا ۲۰ روز فرصت فرجام خواهی داده خواهد شد و پرونده طلاق به دیوان عالی کشور فرستاده می شود.
  • در مرحله دوم پس از صدور حکم، چنانچه هر یک از زوجین از آن ناراضی و شاکی بودند به مدت ۲۰ روز به آنها فرصت تجدید نظر داده می شود. آنها می توانند در این مهلت ۲۰ روزه دادخواست دیگری تنظیم کنند. بدیهیست که دادخواست طلاق در دادگاه تجدید نظر بررسی خواهد شد و قاضی آن نیز نسبت به قاضی دادگاه اول با دقت تر است.

همان طور که متوجه شدید مراحل دادخواست طلاق بسیار طولانی و پیچیده است و ممکن است زن و شوهر ماه ها درگیر این پرونده باشند اما در طلاق توافقی مراحل بسیار ساده تر و سریع تر انجام می گیرد.

وکیل آنلاین طلاق

نقش وکیل در طلاق توافقی یا غیر توافقی

از آنجا که مراحل جدایی بسیار طولانی و پیچیده می باشد، مشورت با یک وکیل کاربلد می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. این روزها بیشتر مردم وکیل آنلاین را برای این اقدام انتخاب می کنند. وکیل آنلاین می تواند بدون مراجعه حضوری، مشاوره های لازم را بدهد و شما را راهنمایی نماید.

برای استفاده از خدمات وکیل آنلاین می توانید به وبسایت شهرداد مراجعه نمایید.







:: برچسب‌ها: طلاق توافقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از لذت هایی که موجب شادی و نشاط بین افراد مختلف در سراسر دنیا می شود خوردن غذاها و خوراکی های خوشمزه، سالم و باکیفیت است. زمانی که به سفر می رویم فرقی نمی کند مقصد کجاست، دوست داریم لذت سفر و طبیعت با خوردن غذاهای خوشمزه آن منطقه تکمیل شود. در سفر به کیش حتما به بهترین رستوران کیش سر بزندی.

کیش یکی از جزایر زیبا و یکی از مناطق گردشگری کشور ما می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست می باشد.

کیش علاوه بر منظره های دیدنی، دریای زیبای جنوی، ساحل زیبای مرجانی، مراکز خرید، رستوران های خوب و البته بین المللی دارد.

به دلیل وجود گردشگر از سراسر دنیا، بهترین رستوران کیش باید بتواند سلیقه غذایی افراد مختلفی را به درستی پاسخ دهد. در نتیجه بهترین رستوران کیش تبدیل به بزرگترین فودکورت منطقه خواهد شد.

بهترین رستوران کیش، فودلند کیش است. می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید.

 

بهترین رستوران کیش - فودلند کیش

دلایل اینکه فودلند کیش بهترین رستوران کیش است:

بهترین رستوران کیش باید بتواند روشهای دسترسی افراد مختلف به غذا را آسانتر نماید. یعنی شما از هر راهی که بخواهید غذای خود را سفارش دهید. این منطقی است که زمانی سفر هستید دوست نداشته باشید غذای خود را باز هم در محیط بسته نوش جان کنید. شاید دلتان بخواهد غذا را در کنار دریای جنوب میل کنید. یا به قدری خسته هستید که بخواهید غذا را روی تخت خود در هتل میل کنید.

بهترین رستوران کیش، فودلند، روش های مختلفی مانند سفارش آنلاین غذا، غذای بیرون بر و غذای حضوری را برای شما دوستان عزیز قرار داده تا هر جور که بخواهید بتوانید غذای خود را میل نمایید.

اکثرا افرادی که به کیش سفر می کنند با بهترین دوستانشان و یا خانواده خود سفر می کنند. مسلما سلیقه غذایی همه افراد شبیه به هم نیست و یک رستوران باید بتواند در یک لحظه تنوع غذایی بالایی را برای مهمان های خود ایجاد نماید و تمام سلیقه ها را به درستی پاسخ دهد.

فست فود تازه، ترد و خوشمزه، غذاهای ایرانی و محلی، غذای دریایی و بین الملل همگی جزئی از غذاهایی است که در فودلند کیش سرو میشود. در سفارش آنباین غذا محدودیتی ندارید می توانید هر غذایی که دوست دارید سفارش دهید و آن را داغ داغ در هر مکانی که سفارش داید تحویل بگیرید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که میگوییم چرا فودلند کیش بهترین رستوران کیش است این نکته می باشد که همه افراد چه در خانه چه در سفر دوست دارند غذایی که می خورند سالم و باکیفیت عالی طبخ شده باشد.

فودلند تمام مواد اولیه غذاهای خود را به صورت روزانه و تازه تهیه می کند و توسط سرآشپزان زبردست و ماهر آن ها را طبخ می کند. ادویه های به کار رفته در غذای فودلند می تواند تجربه دلنشینی از طعم جدید غذاها برای شما ایجاد نماید.

 

بهترین رستوران کیش - فودلند کیش

بهترین رستوران کیش در کجا واقع شده است؟

در مکیش رستوران های و فودکورت های زیادی را خواهید دید که می توانید یک به یک همه را تست کنید و به بهترین رستوران کیش برسید. این تست ها را در آخرین سفر به کیش انجام داده ای و به فودلند کیش رسیده ایم. بهترین رستوران کیش در ساحل مرجانی دریای جنوب کنار دانشگاه شیراز واقع شده که می تواند پذیرای مهمانان عزیز از سراس ایران و جهان باشد.

فودلند کیش در تلاش است سفر شما به کیش را به یاد ماندنی کن. امتحانش ضرر ندارد.

بهترین رستوران کیش- فودلند کیش

 



:: برچسب‌ها: فودلند کیش , فودلند , بهترین رستوران کیش , بهترین فست فود کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

زیبایی یک ویژگی است که بین انسان ها به شکل متفاوتی دیده می شود. هر کسی به شیوه ای زیبا است. علاوه بر ان عشق به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و همه از مناظر زیبا لذت می برند و خود نیز دوست دارند زیبا جلوه کنند. به همین خاطر همه انسان ها و به طور ویژه خانم ها تمام تلاششان را می کنند تا زیبا و جذاب به نظر برسند. یکی از عوامل موثر بر زیبایی چهره انسان ها، فرم بینی آنها است. بینی گوشتی فرمی از بینی است که خیلی از افراد این فرم بینی را دارند و از آن راضی نیستند و دوست دارند با عمل بینی ان را تغییر دهند. در این مقاله می خواهیم رایج ترین سوالات درباره عمل بینی گوشتی را پاسخ بدهیم. پس اگر شما نیز به فکر عمل بینی خود هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا جواب سوالتان را بگیرید.

عمل بینی گوشتی

سوالات متداول درباره عمل بینی گوشتی

سن ایده آل برای عمل بینی گوشتی چه سنی است؟

بهترین سن جراحی بینی گوشتی برای دختران بین ۱۵ تا ۱۷ و برای پسران هم بین ۱۶ تا ۱۸ سال است یعنی سنی که بینی به بلوغ رسیده و به اندازه کافی رشد کرده است.

آیا می توان بدون عمل جراحی، بینی گوشتی را اصلاح کرد؟

مدرن ترین روش جراحی بینی، استفاده از فیلر است؛ به این صورت که  جراح در روز عمل، مقداری فیلر را آماده تزریق کرده و با استفاده از سوزن های مخصوص این ماده را به بینی تزریق می کند تا قوز و قوس های آن از بین برود. اما این روش مناسب بینی های گوشتی نیست و تنها برای بینی استخوانی به کار می رود.

روش دیگری هم که نیازی به جراحی ندارد، روش پلاسما است. در این روش نوین و جدید پزشک به راحتی می تواند بینی گوشتی را به بهترین شکل فرم بدهد.

روش عمل بینی گوشتی

چقدر احتمال دارد نتیجه عمل بینی گوشتی برگردد؟

تقریبا صفر، البته اگر کار را به یک پزشک مجرب بسپارید. در کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی روال انجام جراحی بینی گوشتی بر روی محکم و تقویت کردن استخوان بینی استوار است. جدیدترین متدهای عمل بینی گوشتی نشان می دهند که باید تیغه وسط بینی را تراشید و در نوک آن قرار داد تا بینی بعد از عمل به حالت سابقش برنگردد. همچنین میزان چربی که باید از بینی خارج شود بسیار حساس و دقیق باید باشد، زیرا اگر این مقدار کم و زیاد شود به سلامت داوطلب جراحی صدمات زیادی وارد خواهد شد.

عوارض عمل بینی گوشتی چیست؟

ورم، درد و کبودی از عوارض انکار ناپذیر عمل بینی است، فرقی هم نمی کند جراحی بینی گوشتی باشد یا استخوانی یا زیبایی. از عوارض دیگر عمل بینی گوشتی می توان به سوراخ شدن تیغه بینی، کاهش حس بویایی، خونریزی، کرختی پوست، افزایش تنفس دهانی، بی حس شدن بینی اشاره کرد. تمام این موارد در جلسه مشاوره توسط پشکتان به شما گفته خواهد شد و مراقبت های لازم نیز به شما یاد آوری می شود.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل جراحی به عوامل زیادی از جمله میزان تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد اما متوسط هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ را می توان بین سه و نیم میلیون تومان تا ۹ میلیون تخمین زد. البته جراحی بینی گوشتی نسبت به عمل بینی های دیگر گران تر است چون بسیار حساس تر و پیچیده تر است. برای جراحی بینی گوشتی نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. سابقه و نمونه کارهای پزشک و حسن سابقه وی را در اولویت قرار دهید.

هزینه عمل بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد؟

خیر. نه تنها بینی گوشتی بلکه هیچ نوع از بینی را نمی توان با لیزر عمل کرد، این فقط یک ادعای تبلیغاتی برای افزایش ترافیک سایت و مشتری است. علم پزشکی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که با لیزر بینی را عمل کنند. لیزر تنها برای درمان عوارض پوستی کاربرد دارد و عملکرد آن در جراحی ثابت نشده است.

حرف آخر

جراحی بینی گوشتی جزو حساسترین کیس های جراحی بینی به شمار می رود. بنابراین تنها باید به کلینیکی مراجعه کرد که تجربه کافی را در زمینه عمل این فرم از بینی ها داشته باشد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از باتجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی گوشتی در اختیار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

ارزهای دیجیتال متفاوتی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش می کنند. معروف ترین ارز دیجیتالی که همه افراد اقدام به خرید و فروش آن می کنند بیت کوین است. اما کسی از مزایا و قیمت تتر خبر دارد؟ می دانید که یکی از روش های سرمایه گذاری در ایران تتر است. پس با ما همراه باشید.

 

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و بالا پایین شدن های نوسانات ارز دیجیتال از سرمایه و پول شما محافظت می کند.

نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکا یا یک یورو است. البته که دلار تتر محبوب تر و فروش بیشتری دارد.

اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. اما قیمت دلار ثابت نیست در نتیجه قیمت تتر هم ثابت نخواهد بود. قبل از خرید تتر حتما از قیمت دلار مطمئن باشید که روی چه قیمتی قرار دارد.

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

قیمت تتر

مزیت تتر چیست

  • تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.
  • اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.
  • تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.
  • کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

با توجه به مطالبی که مطرح شد، خودتان هم می توانید تتر را بخرید و بفروشید اما به دلیل محدودیت های دسترسی و تحریم ها، شما مجبور هستید از وی پی ان استفاده کنید. اما بهتر از هر کس دیگری می دانید که اتصال از این طریق هیچ گاه سیف و ایمن نیست و پای سرمایه زیاد شما وسط است. برای انکه با خیال راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال مانند تتر کنید بهتر است به صرافی های ارز دیجیتال مانند تترلند مراجعه نمایید.






:: برچسب‌ها: قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به نوع پوشش افراد در شغل های مختلف نگاهی بیندازیم خواهیم دید که هر شغل با دیگری، شرایط متفاوتی دارد. نوع لباس و کفش کار در محیط کار بسیار حائز اهمیت است که در صورت بی توجهی به این موضوع عواقب بسیار بدی می تواند داشته باشد. همانطور که می دانید پا قلب دوم انسان می باشد. علت این نام گذاری، اهمیت بالای این عضو است. حال تصور کنید اگر از کفش کار نامناسب در محیط که استفاده شود چه آسیب هایی خواهد داشت.

از آنجایی پاها در طول روز بیش از 10 ساعت ممکن است درون کفش باشند، پس نمی توان از اهمیت کفش کار غافل شد. از همین رو هنگام انتخاب و خرید کفش ایمنی لازم است به موارد مهمی توجه داشته باشید که در ادامه خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

خرید کفش کار

بخش های مهم کفش کار

.رویه کفش، زیر کفش، دوخت کفش، جنس آن، آستر، طراحی داخلی کفش

ویژگی های کفش کار استاندارد

  • حفاظت در برابر برق

کارگرانی که در اداره برق یا مکان هایی که با الکتریسیته سروکار دارند کار می کنند باید کفش کاری بپوشند که پنجه و کف پایشان را در برابر جریان برق حفاظت کند.کفش فولادی بهترین گزینه است چون از فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده و داغ به پنجه پا جلوگیری می کند. در مورد بالا اشاره کردیم که چرم دوام زیادی دارد اما این تنها مزیت کفش ایمنی چرمی نیست؛ کفش چرم می تواند جریان برق را تخریب کند و از صدمات شدید کارگران جلوگیری نماید.

کفش ایمنی کار

  • مقاومت در برابر سقوط اجسام سنگین

به جرات می توان گفت مهم ترین خصوصیت کفش کار این است که در برابر لغزش و سقوط اجسام سنگین از پا محافظت کند. کارگران همیشه در معرض خطر سقوط اجسام و وسایل از ارتفاع هستند. کفش کار استاندارد بر اساس میزان قدرت استاتیکی که می توانند تحمل کنند به سه دسته ۳۰، ۵۰ و ۷۰ تقسیم می شود. فش فولادی با بیشترین مقاومت در برابر سقوط اجسام سنگین و نوک تیز از نوع ۷۰ آن است قسمت پنجه پا یک کفش ایمنی استاندارد از جنس فولاد ساخته می شود. کفش های فولادی باید تحمل حداقل ۲۰۰ ژول انرژی را داشته باشند.

  • رعایت موارد بهداشتی

مواد ته کفش باید در برابر دمای هوا و آب کاملا مقاوم باشند. کسانی که در مناطق سردسیر کار می کنند باید کفشی بپوشند که پای آنها را در برابر سرما حفظ کند وگرنه ممکن است صاحب کفش دچار یخ زدگی بشود. کفش ایمنی باید قوس، انعطاف پذیری بالا، پشتیبانی پایه، پاشنه پا و جذب پاشنه پا را فراهم کند.

  • حفاظت در برابر سوختگی

آتش سوزی از اتفاقاتی است که در هر محل کاری ممکن است رخ بدهد. کفش ایمنی استاندارد آنقدر با دوام و با کیفیت است که از سوختگی های فلزات، مواد شیمیایی و سوختگی های تند می تواند در امان باشد.

کفش کار اصل

  • جنس چرمی

کفش کار استاندارد باید بسیار با کیفیت باشد تا طول عمر آن زیاد شود. بیشتر کفش های ایمنی از چرم و پوست بوفالو درست می شوند چون چرم مقاومت بالا و طول عمر زیادی دارد و دیرتر فرسوده می شوند.

  • راحتی

کارگران بیشتر زمان خود را در حال کار هستند و طبیعی است پای آنها باید در کفش احساس راحتی بکند. علاوه بر این کفش کار باید طوری طراحی شده باشد که به راحتی و سریع از پا در بیاید و به پا برود همچنین بندهای کفش های کتانی نباید مشکلی برای کارگر ایجاد کنند.

کلام آخر

همانطور که دیدید برای خرید کفش کار مناسب باید فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی یونکس با داشتن بیشترین تنوع محصولات ایمنی بهترین انتخاب برای شما در این روزهای کرونایی می باشد.

 



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

برای همه ما پیش آمده که در یک موقعیت دعاوی یا حقوقی قرار داشته باشیم و یا اینکه سوالی حقوقی داشته باشیم. در چنین موقعیتی باید به یک متخصص که از تمام قوانین،‌ماده ها، تبصره ها و پیچ و خم های قانون مطلع است مراجعه کرد. به چنین متخصصی وکیل می گویند. دیگر نیازی نیست که برای برطرف کردن مشکل یا سوالات خود به دفتر یک وکیل یا یک موسسه حقوقی مراجعه کنید، کافیست از وکیل آنلاین کمک بگیرید.

وکیل آنلاین

چرا وکیل آنلاین؟

دنیا، دنیای ارتباطات است. با وسایل ارتباط جمعی مانند ایمیل، واتس آپ، تلگرام و غیره انسان ها بیشتر، ساده تر و سریع تر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. فناوری این قابلیت را برای ما فراهم کرده تا با هزینه ای کم و خیلی سریع تر بتوانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم، پس چرا از این راه در گرفتن وکیل استفاده نکنیم؟ علاوه بر آن شما هر زمان که بخواهید و در هر کجا که باشید می توانید با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعضی از موسسات حقوقی مانند شهرداد وکلای بسیار ماهر و با تجربه دارند که در هر زمینه ای مانند حقوق کیفری، حقوق قضایی، حقوق خانواده، ارث و غیره دارای دانش و تجربه کافی هستند. به دلیل وسیع و گسترده بودن قانون مدنی بعضی از وکلای پایه یک دادگستری در یک حوضه خاص فعالیت می کنند. مشکل یا سوال شما در هر زمینه ای که باشد وکیل آنلاین همان حوزه به شما پاسخ کامل و جامعی می دهد.

وکیل آنلاین محاسن زیر را دارد:

  • هزینه کمتر

  • رفت و آمد کمتر

  • سرعت بالاتر در انجام کارها

  • ارائه مستندات

  • صحبت با وکیلی که در مورد مشکل ما تخصص کافی دارد

  • دسترسی ۲۴ ساعته و همه روزه

خدمات وکیل آنلاین

 

نحوه کار با وکیل آنلاین به چه صورت است؟

اول از همه شما باید یک موسسه حقوقی معتبر مانند شهرداد پیدا کنید. مهمترین خصوصیتی که یک وکیل آنلاین باید داشته باشد مورد اعتماد بودن و صداقت کاری اوست. بعد از تحقیق، بررسی و در نهایت انتخاب یک موسسه حقوقی خوب می توانید از طریق تلفن، ایمیل، واتس آپ، تلگرام و ابزارهای دیگری که آنها در اختیار شما قرار می دهند با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعد از این که مسئله حقوقی یا دعاوی خود را به او توضیح دادید اگر نیاز به مدارک و مستندات بیشتر بود، وکیل انلاین از شما مدارک بیشتری می خواهد و شما می توانید تصویر این مدارک را برای او ارسال کنید.  

بهترین وکیل آنلاین

همان طور که پیشتر اشاره کردیم علاوه بر داشتن دانش و تخصص کافی، وکیل آنلاین باید مورد اعتماد، صادق و امانت دار باشد. موسسه حقوقی شهرداد از وکلای بسیار ماهر و کارکشته تشکیل شده که از نظر سلامت اخلاقی هم هرگز به موکل خود خیانت نمی کنند. همچنین شهرداد یک نرم افزار حقوقی دارد که بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماده و قانون را به صورت کاملا دسته بندی شده و مرتب در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید به صورت کاملا رایگان این نرم افزار را دانلود کنید و از وکلای آنلاین شهرداد برای مشکلات خود کمک بگیرید.



:: برچسب‌ها: وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

خانم ها ممکن است به هر دلیلی مانند نداشتن زمان، آلودگی هوا، داشتن بچه کوچک و غیره نتوانند به آرایشگاه بروند. این روزها که بیماری کرونا در ایران و در تمام نقاط جهان منتشر شده است دیگر خانم ها مثل قبل به آرایشگاه ها نمی روند. پس چاره چیست؟ با خدمات آرایشی در منزل بانیکس دیگر هر خانمی میتواند آرایشگر خودش باشد. 

خداوند همه انسان ها را زیبا و جذاب آفریده و میل به زیبایی را در ذات تمام انسان ها نهاده است. ما به طور طبیعی عاشق زیبایی هستیم و دوست داریم همیشه و در هر زمانی زیبا و آراسته باشیم. جذابیت نه تنها اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد بلکه به تثبیت موقعیت اجتماعی او نیز کمک می کند. اما زیبا و جذاب بودن فقط در گرو رفتن به آرایشگاه است؟

 

آرایشگاه آنلاین

با خدمات آرایشی در منزل بانیکس آرایشگاه را به خانه تان می آورید. متخصصان آرایشی در مجموعه بانیکس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و می توانند خدمات آرایشی در منزل را به نحو احسن با قیمتی مناسب برای شما انجام دهند

 دیگر نیازی نیست برای ابرو برداشتن به آرایشگاه بروید. این شرکت آرایشی معتبر تمام خدمات زیبایی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پیج های عروس را برای شما عزیزان انجام می دهد.

.جهت ثبت سفارش خدمات آرایشی در منزل می توانید به سایت بانیکس مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آرایشگر آنلاین , خدمات آرایشی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

خداوند همه انسان ها را زیبا و جذاب آفریده و میل به زیبایی را در ذات تمام انسان ها نهاده است. ما به طور طبیعی عاشق زیبایی هستیم و دوست داریم همیشه و در هر زمانی زیبا و آراسته باشیم. جذابیت نه تنها اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد بلکه به تثبیت موقعیت اجتماعی او نیز کمک می کند. اما زیبا و جذاب بودن فقط در گرو رفتن به آرایشگاه است؟

 خانم ها ممکن است به هر دلیلی مانند نداشتن زمان، آلودگی هوا، داشتن بچه کوچک و غیره نتوانند به آرایشگاه بروند. این روزها که بیماری کرونا در ایران و در تمام نقاط جهان منتشر شده است دیگر خانم ها مثل قبل به آرایشگاه ها نمی روند. پس چاره چیست؟ با خدمات آرایشی در منزل بانیکس دیگر هر خانمی میتواند آرایشگر خودش باشد. 

خدمات آرایشی در منزل

خدمات آرایشی در منزل

با خدمات آرایشی در منزل بانیکس آرایشگاه را به خانه تان می آورید. دیگر نیازی نیست برای ابرو برداشتن به آرایشگاه بروید. این شرکت آرایشی معتبر تمام خدمات زیبایی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پیج های عروس را برای شما عزیزان انجام می دهد.

متخصصان آرایشی در مجموعه بانیکس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و می توانند خدمات آرایشی در منزل را به نحو احسن با قیمتی مناسب برای شما انجام دهند. جهت ثبت سفارش خدمات آرایشی در منزل می توانید به سایت مای بانیکس مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی در منزل , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

گاهی ما از فرم و شکل بعضی از اجزای بدنمان خوشمان نمی آید و مایل به تغییر آنها هستیم. بینی یکی از اعضای صورت است که به راحتی با جراحی بینی می توان شکل آن را تغییر داد. علت اینکه تعداد عمل بینی در جهان و به خصوص در ایران بسیار زیاد است این است که بینی در مرکز صورت قرار دارد و نقش کلیدی در زیبایی چهره دارد. ما قصد داریم در این مقاله درباره پایه و اساس جراحی بینی با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی

جراحی بینی با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک وجود دارد: تکنیک باز و بسته.

تفاوت این دو روش در نحوه انجام کار و آزادی عمل جراح است. در روش باز، پزشک پوست بینی را کنار میزند و غضروف و تیغه بینی را به شکلی که می خواهد تغییر میدهد اما در روش بسته پوست به مقدار بسیار کم کنار می رود و همین عامل دست و پای پزشک را می بندد. هر دو این روش ها مزایا و معایبی دارند اما معمولا پزشکان و بیماران جراحی بینی با تکنیک باز را انتخاب می کنند.

مزایا و معایب جراحی بینی

  • تنفس بهتر و رفع نواقص بینی

افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان تا حد زیادی برطرف خواهد شد؛ خصوصا اگر عمل بینی طبیعی را انجام دهید ظاهر بینی حفظ می شود و قوس های آن برطرف خواهد شد.

  • ایجاد اعتماد به نفس در فرد

  •  با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود.

مراحل جراحی بینی

معایب و خطرات آن

  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.

  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خونریزی می شویم متوجه نشوید.

  • ایجاد اختلال در تنفس

  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.

  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

  • باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن

  • ورم و درد و کبودی بعد از عمل

 

هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ چقدر است؟

هزینه عمل بینی فارغ از بحث تورم و گرانی همیشه نوسان زیادی داشته و شما احتمالا با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد. هزینه عمل بینی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • هزینه های  قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن متفاوت است. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

  • دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. بدیهی است هر چقدر سابقه کاری پزشک بیشتر باشد هزینه جراحی بینی نیز افزایش پیدا میکند.

  • هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین در صورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت شود.

عمل بینی

 

اهمیت انتخاب پزشک برای جراحی بینی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است و اگر از یک پزشک تازه کار یا متوسط کمک بگیرید، ممکن است مجبور شوید صدمات جسمی و روحی بعد از عمل را تحمل کنید. کلینیک دکتر بیوتی سالهاست در زمینه عمل بینی خدمت می کند و سوابق درخشانی دارد. می توانید برای دیدن نمونه کارها و مقاله های ما به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

سئو چیست

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید چرا موتورهای جستجو؟ مگر ما سایت خود را برای کاربران نمایش نمی دهیم؟ شاید تا به حال دقت کرده باشید که بیشتر ترافیک سایت ها از راه گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو دیگر هستند. یعنی افراد معمولا نیازهای خود را در گوگل جستجو می کنند و سپس از سایت های پیشنهادی که خود گوگل ارائه می کند برای برطرف کردن نیازهای خود استفاده می کنند. پس این خیلی مهم است که شما در مرحله اول محتوای خود را به موتورهای جستجو نمایش بدهید و به عبارتی خودتان را به آنها ثابت کنید. اگر محتوای سایت شما به اندازه ای جذاب، با کیفیت و کاربر پسند باشد ربات های موتورهای جستجو می فهمند و به سایت شما اعتبار و ارزش زیادی می دهند و در نتیجه می توانید وبسایت خود را در صدر نتایج ببینید.

سئو چیست

اهمیت سئو چیست؟

گر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

 مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

 کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است.

گاهی اوقات کسانی که با سئو آشنا نیستند، آن را به عنوان یک جانشین برای بازاریابی و تبلیغات در نظر میگیرند.

سئو چیست

تمام این نتایج عالی و جذاب با سئو سایت ممکن است. اگر از سئو استفاده نکنید هر چقدر هم که محتوای خیلی خوب و با کیفیتی نوشته باشید ممکن است هیچ وقت به جایگاهی که لیاقتش را دارید نرسید.  اکنون که دیگر می‌دانیدسئو چیست، پس بهتر است برای پیاده سازی آن روی سایت خود اقدام کنید.

شرکت سئو اینجا با مدیریتی مجرب و سابقه ای درخشان در زمینه سئو سایت، می تواند به کمک متخصصان جوان و پرانرژی خود به شما کمک کند تا کسب و کار آنلاین خود را قدرتمند تر پیش ببرید. برای ارتباط با شرکت سئو اینجا و دریافت خدماتی مانند مشاوره سئو می توانید به این آدرس www.seoinja.com مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()