نوشته شده توسط : shaapaarak

 یکی از مصالح ساختمانی ارزشمند و پرکاربرد پودر سنگ است. این ماده با کوبیدن و خرد کردن سنگ های معدنی مختلف به دست می آید. پودر سنگ نه تنها در ساخت و ساز نقش مهمی دارد بلکه در صنایع مختلف دیگری نیز به کار برده می شوند. کاربردهای فراوانی که پودر سنگ دارد برای همه افراد شناخته شده نیست و تنها عده معدودی از کاربردهای آن آگاه هستند. شاید اگر بشنوید پودر سنگ در صنایعی مانند کشاورزی، غذای دام و طیور، ذوب فلزات و ضدعفونی کردن آب کاربرد دارد تعجب کنید. استخراج و تولید پودر سنگ در کشور ما در نقاطی مانند قم، جوشقان اصفهان و الیگودرز انجام می شود. در ادامه قصد داریم درباره نحوه تولید پودر سنگ و کاربردهای آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تولید پودر سنگ

نحوه تولید پودر سنگ

تولید پودر سنگ با کوبیدن و خرد کردن انواع سنگ های استخراج شده از معادن انجام می شود. از ترکیب سنگ های مختلف می توان انواع مختلفی پودر سنگ تولید کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از ویژگی های پودر سنگ، رنگ آن است. به دلیل اینکه سنگ های پر مصرفی نظیر آهک و کربنات کلسیم معمولا سفید رنگ هستند، پودر سنگ تولید شده از این کانی های معدنی هم سفید رنگ خواهد بود. بعضی از انواع پودر سنگ‌ نظیر پودر سنگ‌ آهک، پودر سنگ‌ کربنات کلسیم و پودر سنگ‌ مرمریت سفیدرنگ هستند و بنابراین تشخیص آنها از سیمان سفید ممکن است کمی دشوار باشد. قم یکی از معروفترین پودر سنگ ها را دارد که بیشتر از کربنات کلسیم، آهک و مرمریت تشکیل شده است. 

یکی دیگر از راه های تولید پودر سنگ روش طبیعی آن است. در این روش انسان دخیل نیست و سایش لایه‌های مختلف زمین‌شناختی بر روی یکدیگر باعث به دست آمدن پودر سنگ می شود. هر دو‌ی این روش‌ها دارای مکانیزم‌های ساخت متفاوتی هستند که هدف‌شان تولید پودر سنگ از سنگ ها است. پودر سنگ قم از جمله انواع پودر سنگ است که با روش صنعتی و با خرد کردن سنگ ها به دست می آید.

انواع پودر سنگ های موجود در کشور

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمانها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

تولید پودر سنگ

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشور را می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود.

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خرد و سپس کوبیده می‌شوند.

قیمت انواع پودر سنگ

پودر سنگ‌ تولید شده از سنگ های مختلف معمولا به صورت فله ای و یا کیسه ای، در کیسه های ۲۵ تا 40 کیلوگرمی با قیمت متوسط بفروش میرسد. نکته ی قابل توجه این است که باید دانه بندی پودر سنگ‌ مطلوب کاملا یک دست، ریز و آرد مانند باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و محل ارسال عموما از مراکز مهم تولیدی آن همچون الیگودرز، قم، جوشقان اصفهان و … به سراسر کشور و یا خارج کشور صادر میشود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ 15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.



:: برچسب‌ها: تولید پودر سنگ , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در بعضی موارد افراد در اثر سانحه ای مثل تصادف و یا گروهی دیگر به دلیل جراحی ناموفقی که داشته اند در بینی خود دچار دفورمیتی هایی می شوند که برای رفع این نواقص اقدام به عمل بینی ترمیمی یا ثانویه می کنند.

عمل بینی ترمیمی

احتمالا استفاده از اصطلاح عمل بینی ترمیمی را برای گروه دوم که پس از یکبار جراحی از فرم بینی خود همچنان رضایت ندارند برای شما آَشنا تر است. در این شرایط افراد به دلایلی مثل مجرب نبودن جراح و یا احتیاط نکردن خود بیمار پس از عمل جراحی مجبور می شوند عمل بینی ترمیمی یا ثانویه انجام دهند.

در چه شرایطی اقدام به عمل ثانویه کنیم؟

  • در صورتی که به سیستم تنفسی بیمار آسیب وارد شده و هنگام تنفس اختلالاتی مثل خس خس کردن، صدا دادن بینی هنگام تنفس یا از دست دادن حس بویایی ایجاد شده است.

  •  بینی بعد از عمل اول بزرگ تر از قبل شده است. 

  •  غوز بینی بعد از عمل اول همچنان باقی مانده است.

  • در صورتی که بافت بینی بیش از حد برداشته شده و این مورد سبب شده است که دربینی فرو رفتگی ها و دفورمیتی هایی ایجاد شود.ترمیم این مورد معمولا با برداشتن غضروف از لاله گوش یا دنده بیمار انجام می شود.  

  • فرم بینی غیر طبیعی شده است.

  •  نوک بینی افتاده است.

  • سوراخ های بینی دچار عدم تقارن شده است.

  • بالا و پایین بودن پره های بینی بعد از عمل 

  •  بینی تان بیش از اندازه سربالا شد و اصطلاحا فرم خوکی گرفت.

  • در صورتی که تیغه بینی بیش از حد باریک شده است.

  •  در شرایطی که اسکار در داخل و خارج از بینی بروز پیدا کرده است. 

بعد از گذشت چه زمانی از عمل اول میتوان عمل بینی ترمیمی را انجام داد؟

عمل بینی ترمیمی

شما باید ابتدا صبر کنید و زمان دهید تا یک سال از عمل اول تان بگذرد، زیرا طی فرایند عمل پزشک جراح برای ایجاد تغییرات روی ساختار بینی پوست بینی را از اسکلت استخوانی و غضروفی جدا می کند و همین باعث می شود که یک سال طول بکشد که پوست بینی دوباره به اسکلت زیرین اتصال پیدا کند و فرایند ترمیم کامل شود.

بنابراین در این مدت بینی ورم دارد و نمی توان با قاطعیت راجع به فرم و شکل آن قضاوت کرد. پس بدون طی کردن مدت زمان یک سال هر گونه اقدامی برای انجام عمل بینی ترمیمی غیر علمی و اشتباه است و شما هم هرگز پزشک جراح خود را برای انجام عمل ثانویه تحت فشار قرار ندهید چون ممکن است مشکلات غیر قابل جبران دیگری به وجود بیاید.

پیشنهاد پزشکان برای کسانی که تصمیم به عمل ترمیمی بینی دارند چیست؟

شما باید این را در نظر داشته باشید که هر چه تعداد جراحی ها روی بینی بیمار بیشتر شود ریسک جراحی بالا تر می رود و پیچیدگی ها و عوارض جراحی برای جراح و بیمار بیشتر می شود. پس بهتر است منطقی و واقع بینانه تصمیم به عمل بگیرید و از کمال گرایی پرهیز کنید. مثلا هرگز برای اشکالات ظریفی که قابل چشم پوشی است جراح را مجبور به انجام عمل ترمیمی نکنید ولی اگر عیوب بینی تان غیر قابل چشم پوشی بود به دلیل اینکه عمل بینی ترمیمی ریسک دو چندانی دارد در انتخاب جراح خود دقت بالایی به خرج دهید برای این منظور می توانید به کلینک های معتبری مثل دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.      





 






:: برچسب‌ها: عمل , بینی , ترمیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که این روز ها بسیار محبوب و پر کاربرد شده است. دلیل آن هم کاربرد خیلی فوق العاده است که در آرایش دارد. شما برای کاور کردن نقص های صورتتان از کرم پودر استفاده میکنید اما وقت هایی هم است که کرم پودر به تنهایی پاسخگو نیست در این زمان هاست که کانسیلر به کمک شما میآید.

 کانسیلر کاور خیلی عالی و بسیار خوبی دارد. شما میتوانید به وسیله کانسیلر سیاهی زیر چشم و جای جوش و لک های نقطه ای را کاور کنید همچنین کار کردن با کانسیلر خیلی راحت تر از کرم پودر است و بسیار سبک تر است و روی پوست احساس سنگینی نمیکنید.

کانسیلر رنگ ها و مدل های مختلفی دارد که شما برای اینکه نتیجه مطلوب را از آن بگیرید باید یک کانسیلر متناسب با پوست صورتتان انتخاب کنید.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما اطلاعات کاملی درباره کانسیلر و نحوه استفاده آن در آرایش را بدهیم.

کانسیلر

انواع کانسیلر

کانسیلرهای موجود دارای مدل های کانسیلر جامد استیکی و مدادی، مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. هر نوع پوستی باید یکی از این محصولات را انتخاب و استفاده کند.

مثلا خانم هایی که پوست های خشک نوع کرمی و مایع کانسیلر می تواند پاسخ مناسبی باشد و پوشش کاملی هم میدهد.

برای پوست چرب دارند بهتر است از لوازم آرایشی استفاده کنند که چربی کمتری داشته باشد و به این وسیله چربی پوست را کنترل کند و صورت را از شر جوش و آکنه های زیاد نجات دهد. در نتیجه کانسیلر جامد و پودری می تواند گزینه های خوبی باشد.

در بین کانسیلر های موجود کانسیلر های رنگی وجود دارد که قدرت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی دارد.

مثلا اگر بخواهید با کمک کانسیلر به صورتتان شادابی و نشاط ببخشید بهتر است از کانسیلر صورتی استفاده کنید. 

این کانسیلر را زیر چشم هایتان به صورت مثلثی بکشید و با کمک پد آرایشی ان را روی صورتتان پخش کنید و تا روی گونه هایتان هم بکشید.

بهترین گزینه برای کاور کردن کبودی و سیاهی زیر چشم استفاده از کانسیلر مایع زرد رنگ است. استفاده از این نوع کانسیلر همانند رنگ صورتی است. آن را زیر چشم هایتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید.

سپس پد آغشته به کانسیلر را روی پشت پلک و نواحی اطراف چشم هایتان هم بکشید تا آرایش یکدستی داشته باشید.

کانسیلر با کیفیت

همیشه گفته می شود رنگ کانسیلر یک درجه نهایت دو درجه از کرم پودر تیره تر باشد. اما اگر بخواهید با کمک این ابزار آرایشی پف روی چشم تان را کاور کنید اصلا از کانسیلر رنگ روشن استفاده نکنید. در این حالت رنگ کانسیلر باید حتی تیره تر هم باشد.

استفاده از کانسیلری که رنگ بسایر روشن تری نسبت به کرم پودر دارد می تواند نتیجه برعکس روی آرایش تان داشته باشد و به جای اینکه لکه ها را بپوشاند آن ها را نمایان تر کند.

کاربرد کانسیلر در آرایش

کانسیلر می تواند لکه های تیره روی پوست، نواحی تیره مانند کبودی زیر چشم را بپوشاند. قدرت بالایی در کاور کردن چین و چروک های صورت دارد. اگر از این ابزار آرایشی به درستی استفاده شود میتوانید به چهره خسته و رنگ پریده خود شادابی و نشاط ببخشید.

از کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش هم استفاده می شود.

کاربرد های کانسیلر

کانسیلر را اصل بخرید تا علاوه بر زیبایی سلامت پوستتان هم حفظ شود. کانسیلرهای تقلبی که کیفیت مواد اولیه آن هم پایین است نه تنها به خوبی کاور نمی کند بلکه می تواند خودش عامل بروز لک شود.

کانسیلر یک وسیله آرایشی است که به طور مستقیم با پوست صورت در تماس است به همین دلیل استفاده از یک کانسیلر مرغوب و باکیفیت به شدت توصیه میشود. شاید ندانید اما بسیاری از لکه هایی که روی پوست وجود دارند به دلیل استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و نامرغوب است.

پس در هنگام خرید، کیفیت را به قیمت ارزان نفروشید حتما لوازم آرایشی خود را از فروشگاه های معروف آرایشی مانند روبی سان که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن هستید خریداری کنید. 







:: برچسب‌ها: کانسیلر , کانسیلر باکیفیت , کانسیلر روبی سان , خرید کانسیلر روبی سان , روبی سان , خرید کانسیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر به دنبال گزینه های مختلف سرمایه گذاری در سال 2020 - 2021 می باشید، یکی از گزینه هایی که مدام پیش می آید ارز دیجیتال است. ارزهای دیجیتال از بهترین دارایی هایی هستند که به سال 2019 بازمی گردند. این ارزهای رمزنگاری شده مزایای متعددی دارند و این باعث می شود که آنها در مقایسه با پول های فیزیکی، فرصت های سرمایه گذاری مناسبی داشته باشند. در میان این موارد رمزنگاری  USDTیا همان تتر، هیاهو زیادی در این صنعت به پا کرده است.

چرا تتر می تواند بهتر از بقیه ارزهای دیجیتال عمل کند؟

برای بیشتر مبتدیان در موضوع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، یک نگرانی وجود دارد و آن هم بی ثباتی قیمت این ارزها می باشد. بیت کوین به عنوان بهترین مثال برای نشان دادن چگونگی نوسانات شدید ارزهای دیجیتال استفاده می شود. به عنوان مثال، در ابتدای سال 2017، ارزش بیت کوین 1000 دلار بود ولی در آغاز سال 2018 قیمت آن به 20000 هزار دلار رسید و بعد در اواسط سال 2018 به 5000 هزار دلار کاهش یافت. چنین بی ثباتی بسیاری از سرمایه گذاران جدی را از بازار ارزهای رمزنگاری شده منصرف کرده است.

تتر یا USDT بسیار محبوب شده است زیرا به دنبال حل این نگرانی بزرگ با ادغام ارز رمزنگاری شده به اضافه ی فناوری بلاکچین و ارزهای فیات می باشد. ارز دیجیتال تتر در گروهی به عنوان پول های ثابت یا استیبل کوین (Stable Cion) شناخته می شوند. ارزش و قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا می باشد.

تتر تحولی جدید در صنعت سرمایه گذاری دیجیتال

هنگام خرید ارزهای دیجیتال دیگر، آسان است که در عرض چند ثانیه پول خود را از دست بدهید. این به این دلیل است که نوسانات قیمت سریع است و بازار ارز دیجیتال بی ثبات است. هدف از بوجود آوردن استیبل کوین هایی مانند تتر این است که بتواند نوسانات بازار سرمایه را کنترل کند و نتیجه  آن یک ارز رمزنگاری شده است که بهترین سرمایه را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

وقتی می خواهید تتر خریداری کنید، پولی را به شرکت Tether پرداخت می کنید. سپس شرکت وجوه شما را به ذخایر خود اضافه کرده و تتر جدیدی را برای شما ایجاد می کند. این بدان معناست که ارزش سکه های دیجیتال شما در 1 دلار آمریکا باقی مانده است.

وقتی مشتری می خواهد پول نقد خود را از تتر بازخرید کند، می تواند سکه ها تتر را در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال بفروشد. خرید این سکه رمزنگاری با استفاده از هر ارز شرکت فیات و هر ارز دیجیتال دیگر آسان است.

کلام آخر

برای خرید تتر می توانید از صرافی های دیجیتال واقع در ایران استفاده کنید که یک از آن سایت ها، سایت تترلند می باشد که امکان خرید و فروش تتر را فراهم کرده است. اگر در بازار سرمایه گذاری دیجیتال مبتدی هستید، خیلی می تواند برایتان مفید باشد که تمامی اطلاعات مربوط به ارزی که می خواهید بخرید را، بدانید. برای مثال اگر مایل به خرید تتر می باشید، باید بدانید که ریشه این ارز دیجیتال کجاست، میزان ماندگاری و ثبات، عملکرد این ارز تا کنون به چه شکلی بوده است.



:: برچسب‌ها: قیمت تتر , بهترین قیمت تتر , قیمت تتر ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

چشم ها از مهم ترین اعضاء صورت ما در هنگام برقراری ارتباط با افراد میباشد. به همین دلیل چشم های زیبا خیلی جلب توجه میکند. یکی از لوازم آرایشی که خانم ها برای زیبا تر کردن چشم های خود از آن استفاده میکنند ریمل میباشد که محبوب ترین آن ریمل حجم دهنده  است.

اما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید و استفاده از ریمل حجم دهنده با توجه به نوع چشم ها و مژه هایتان ریمل انتخاب کنید تا چشمان شما را زیبا تر و پر جذبه تر کند.

در این میان مژه های آسیب دیده به توجه بیشتری نیاز دارند. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه انتخاب ریمل حجم دهنده مناسب مژه هایتان و همچنین مژه های آسیب دیده را معرفی کنیم.

ریمل حجم دهنده

خانم هایی که دارای مژه های بی حالت و صاف  هستند، اگر کمی مژه هایشان حالت دار بود و فر داشت می توانست زیبایی آن ها را دو چندان کند. برای این کار همه خانم ها که این ویژگی را دارند باید از فرمژه استفاده کنند. در کنار استفاده از این ابزار می توانند از ابزار آرایشی با عنوان ریمل حالت دهنده هم استفاده نمایند تا حالت دهی را بیشتر کنند.

 ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا کمی مژه هایتان حالت دار شود، استفاده از ریمل حالت دهنده می تواند تاثیر حالت دهی را افزایش دهد و آن را فیکس کند. این نوع ریمل دارای رزین در مواد اولیه اش است که خاصیت فرشدن موقت به مژه ها می دهد.

خانم هایی که دارای مژه های نازک هستند و اگر در یک نمای کلی چشم هایشان را نگاه کنید متوجه کم حجم بودن مژه هایشان می شوید. این افراد باید از یک نوع ریملی استفاده کنند که کمی به مژه هایشان حجم دهد. هوشمندانه ترین انتخاب از بین مدل های مختلف، ریمل حجم دهنده است. این نوع ریمل دارای خرده مژه در مایعش است که می تواند به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم تر نشان دهد.

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند برای داشتن مژه های بلندتر علاوه بر اینکه باید از تقویت کننده های مژه استفاده نمایند تا در بلند مدت باعث بلندتر شدن مژه ها شود، می توانند از نوع ریمل خاصی استفاده نمایند که کمی به طول مژه های شان اضافه کند. در نتیجه بهترین پیشنهاد خرید ریمل به این افراد، ریمل بلند کننده است.

هر کدام از ریمل حجم دهنده، حالت دهنده و بلند کننده دارای مایع ریمل متفاوت با براش متفاوتی هستند که بتوانند تاثیرگذاری را بالا ببرند.

اما اگر خانم ها در انتخاب مدل ریمل مرتکب اشتباه شوند می توانند به مژه های خود آسیب وارد کنند.

دلیل کوتاه شدن مژه ها

استفاده از ریمل نامناسب باغ مژه ها، استفاده از مواد آرایشی که کیفیت لازم را ندارد و استاندارد نیست می تواند به مژه ها آسیب بزند. ضررهایی که یک ریمل نامناسب چشم میزند در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. به دلیلی اینکه ریمل حجم دهنده میزان بیشتری از مواد ریمل را روی چشم ها قرار می دهد و اگر استاندارد نباشد آسیب آن هم بیشتر خواهد شد.

ریمل حجم دهنده با کیفیت

ریمل حجم دهنده اگر خاصیت ضد آب هم داشته باشد میزان و شدت آسیب را بالا می برد. این آسیب در اثر استفاده بلند مدت از ریمل ایجاد می شود و شما در کوتاه مدت نتیجه آن را نمی بینید.

علاوه بر آسیب های ناحیه چشمی مانند سوزش و خارش چشم، قرمزی و التهاب چشم و حساسیت به نور از آسیب های ریمل حجم دهنده نامناسب به چشم است و ریزش مژه و کوتاهی هم آثار استفاده از ریمل حجم دهنده نامناسب است.

ریمل حجم دهنده ای وجود دارد که می تواند مژه های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند. این وسیله آرایشی دارای موم عسل است. وجود موم عسل در مواد اولیه موجب آبرسانی و تقویت مژه ها می شود. اگر بتوانید از این نوع ریمل حجم دهنده برای طولانی مدت استفاده کنید مطمئن باشید که تمام آسیبهایی که به مژه های شما وارد شده است برطرف می شود.

ریمل حجم دهنده مرغوب

در هنگام خرید ریمل مهم ترین نکته توجه به جنس و کیفیت ریمل است. استفاده از یک ریمل بی کیفیت میتواند باعث آسیب رساندن به مژه های شما شود. پس در هنگاه خرید حتما به کیفیت ریمل توجه کنید.

همچنین میتوانید به مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان یک ریمل اصل و باکیفیت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: ریمل حجم دهنده , ریمل حجم دهنده روبی سان , خرید ریمل حجم دهنده روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک یک وسیله آرایشی است که جنس آن پودری طور میباشد. بین خانم ها این سوال همیشه مطرح است که آیا خرید پنکک و استفاده از آن در آرایش واجب است یا خیر؟ پنکک همیشه در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار میگیرد و برای مات کردن یا فیکس کردن آرایش از آن استفاد میشود.

این روزا لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند.

اما پنکک از لوازم آرایشی است که از قدیم بوده است و مورد استفاده قرار میگرفته. 

پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

در این مقاله سعی کرده ایم مواردی را مطرح کنیم تا با کمک آن بتوانید در خرید پنکک مناسب خودتان موفق باشید و از محصولی که می خرید احساس رضایت کنید.

بهترین پنکک برای صورت شما میتواند با فرد دیگری متفاوت باشد. در نتیجه برای خرید پنکک موارد زیر را رعایت کنید تا مناسبترین پنکک برای پوست تان را خریداری کنید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

در خرید پنکک سعی کنید رنگ آن را در تنالیته پوستتان انتخاب کنید تا هم کاور بهتری داشته باشد و هم به شما آرایش نچرالی بدهد. برای اینکه با کمک این ابزار آرایشی کمی برنز شوید از یک درجه تیره تر از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید. و برای اینکه با پنکک کمی صورت روشن تری داشته باشید از پنککی استفاده کنید که یک درجه از نرمال شما روشن تر باشد.

خانم هایی که پوست خشک دارند یا پنکک نخرند یا قبل از زدن پنکک صورت شان را با کرم های مرطوب کننده و آبرسان خوب ماساژ دهند تا خشکی برطرف شود. در غیر این صورت خرید پنکک مصادف با صدمه دیدن پوستتان خواهد شد. خشک بودن پنکک باعث خشک تر شدن پوست و ایجاد چین و چروک های بیشتر می شود. اما خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند با خیال راحت خرید پنکک را انجام دهند و از این محصول آرایشی استفاده کنند. 

در خرید پنکک دقت کنید که درجه پوشانندگی بالایی داشته باشد تا بتواند لکها و جای جوشهای شما را از بین ببرد. در واقع پنککی که خریداری می کنید باید از مرحله تست پوشانندگی پنکک سربلند بیرون آید.

یکی از نکاتی که باید در زمان خرید پنکک دقت کنید نوع پوست شما است. پنکک را متناسب با چربی پوستتان خریداری کنید. در تولید و طراحی پنکک میزان چربی و رطوبت کنترل می شود. در نتیجه باید آن را متناسب با این ویژگی ها انتخاب کنید. 

در واقع پنکک ابزاری است که میتواند به سلامت پوست های چرب کمک کند. قرار گرفتن پنکک روی پوست چرب باعث می شود که چربی تولید شده توسط پوست کنترل شود و از بروز جوش و آکنه های بیشتر روی پوست جلوگیری شود.

اگر پنکک را از برندهای معتبر خریداری کنید روی پوست صورتتان بهتر می نشیند و آرایش شما را بهتر جلوه میدهد. 

استفاده از پنکک به خانمهایی که دارای پوست چرب هستند بیشتر توصیه میشود چرا که چربی پوست را متعادل میکند و در ماندگاری کرم پودر هم تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از مواردی که هنگام خرید پنکک باید مورد توجه قرار بگیرد پد آن است. پد مناسب میتواند با ایجاد لایه نازکی از پنکک روی صورت پوشانندگی کاملی به پوست تان دهد.

در خرید پنکک به جنس آن دقت کنید. پنکک اصل باید بسیار نرم، مخملی باشد و بتواند روی صورت یک لایه آرایش ابریشمی ایجاد نماید. اگر هنگام خرید پنکک با نمونه ای مواجه شدید که مواد درون پالت سفت، زمخت و سنگی است بدانید که این پنکک کیفیت لازم را ندارد و پوشش کاملی را نیز روی پوستتان ایجاد نخواهد کرد.

اگر در خرید پنکک کوتاهی کنید و دقت لازم را به کار نبرید می تواند روی پوست شما لکه و کک و مک اضافه ایجاد نماید.

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.





:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

ریمل وسیله ارایشی است که به چشم های شما زیبایی خاصی میدهد شما بدون آرایش کردن و فقط با زدن یک ریمل میتوانید زیبایی زیادی را به چشم های خود بیاورید. امام آیا هر ریملی برای هر چشم یا مژه ای مناسب میباشد؟

هر فردی چشم ها و مژه های مخصوص به خود را دارد. یکی مژه های بلند دارد یکی مژه های کم پشت دارد برای هر کدام از این افراد یک ریمل موجود است که باید از آن استفاده کند.

مثلا خانمی که مژه های نازک و کم حجم دارد باید از ریمل حجم دهنده استفاده کند. 

اما اگر خانمی مژه نازک و کم حجم و کوتاه داشته باشد باز هم می تواند از ریمل حجم دهنده استفاده کند؟

پس هر خانمی باید تاثیری که آن ریمل روی مژه هایش میگذارد را بشناسد اما نکته ای که پیش میآید این است که آیا کسی که احتیاج دارد روی مژه هایش دوکار انجام شود باید از یک ریمل دوکاره استفاده کند یا دو ریمل جداگانه با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

ریمل

در قدیم زمانی که محصول دوکاره وجود نداشت خانم ها برای این که بتوانند دو تاثیر را روی مژه های خود بر جای بگذارند از دو نوع ریمل مختلف استفاده می کردند. مثلا یک بار مژه های خود را با ریمل بلند کننده آرایش می کردند و کمی صبر می کردند تا آرایش بار اول خشک شود سپس مدل دیگر ریمل که حجم دهنده بود را روی آن می زدند.

این کار نیازمند این بود که شما هزینه بیشتری برای خرید دو ریمل متفاوت کنید و اینکه هنگام آرایش وقت زیادی را از شما می گرفت. چون بین زمانی که شما باید هر دو محصول را استفاده می کردید باید کمی صبر می کردید.

با وجود دلایل بالا ورود این گونه ابزارهای آرایشی که توانایی این را داشتند که دو تاثیر را روی مژه ها قرار دهد با استقبال گسترده و قابل توجهی روبرو شد.

همانطور که گفتیم این نوع ریمل های آرایشی  می توانند دو تاثیر را به صورت همزمان روی مژه های شما پیاده کنند. برای این کار باید در مایع خمیری ریمل و هم براش آن تغییراتی اعمال شود که این محصول آرایشی بتواند دو تاثیر را روی مژه قرار دهد.

ریملی که قرار است روی مژه ها تاثیر حالت دهی داشته باشد باید درون مایع آن کمی رزین داشته باشد تا بتواند خاصیت فر شدن موقت را به مژه  هایتان دهد و برس آن نیز کمی منحنی شکل باشد تا بتواند مژه هایتان را فر کند.

از طرفی ریملی که قرار است حجم دهنده باشد دارای برس درشت با موی چه های ریز فراوانی و خرده مژه های زیاد درون مایع خود است تا بتواند مایع زیادی روی مژه ها قرار دهد و این خورده مژه ها به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم نشان دهد.

بنابراین ریمل دوکاره ای که قرار است هر دو کار یعنی حجم دهد و حالت دهد را به صورت یک باره انجام دهد باید ویژگی های هر دو را در خود داشته باشد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مخصوص خانم هایی است که مژه های نازک و کوتاهی دارند.

بنابراین ریمل حجم دهنده و حالت دهنده مناسب بانوانی است که مژه های نازک و بدون حالت دارند و می توانند با کمک این محصول خواسته خود را برطرف کنند.

ریمل باکیفیت

محصول بلند کننده و حالت دهنده مخصوص خانمی است که مژه های کوتاه و صافی دارد.

اما اگر شما نیاز دارید که ریمل مژه های شما را بلند کند، حالت دهد و پرپشت کند نیاز به نوع دیگری از ریمل دارید که بتوانید تمام ویژگی ها را روی چشم شما پیاده کند. برای این کار نیاز به یک ریمل سه کاره خواهید داشت.

برای خرید ریمل حتما به سراغ فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان بروید چون سلامت مژه ها و چشم های شما خیلی مهم تر از زیبایی آن ها است. اگر کیفیت ریمل مورد استفاده شما خوب نباشد باعث میشود که چشم های شما صدمه جدی ببینند.

پس با خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی با خیال راحت اقدام به خرید ریمل مورد نیاز خود کنید.






:: برچسب‌ها: ریمل , ریمل روبی سان , خرید ریمل روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک هم یکی از لوازم های آرایشی است که استفاده از آن بسیار جذاب و رحت است و با خرید پنکک و استفاده از آن میتوانیم عمیق ترین نواقص و گودی های صورت را کاور کنیم.

پنکک ماهیتی پودری دارد و میتواند به راحتی جای جوش و آکنه روی صورت را که به صورت گودی است پر کنید و کاور رضایت بخشی داشته باشید و باعث میشود آرایش شما بهتر به صورتتان بشیند و شما را زیباتر نشان دهد.

علاوه بر این پنکک می تواند با مات کردن آرایش صورتتان طبیعی و نچرال جلوه دهد.

اما برای اینکه بتوانید بیشترین میزان تاثیرگذاری را از پنکک انتظار داشته باشید باید نکاتی را در خرید پنکک رعایت کنید.

در این مقاله روبی سان قصد دارد برای خرید پنکک مناسب برای پوشاندن گودی های صورتتان به شما کمک کند. پس با ما همراه باشید تا با این وسیله جادویی آشنا شوید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند حتی از کرم پودر هم استفاده نکنند و پنکک را روی صورتشان بزنند.

در خرید پنکک کمی دقت کنید تا نوع اصل و مرغوب را انتخاب کنید. اگر پنکک اصل باشد می تواند به چهره شما پوشش مخملی دهد. هنگام خرید پنکک اگر دیدید که پنکک سفت و سخت مانند سنگ باشد مطمئن باشید که پنککی که در دست دارید یک نمونه پنکک فیک و تقلبی است.

نوعی از پنکک وجود دارد که برای پوست های چرب بسیار مناسب است و بر پایه آب است. خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید پنکک به دنبال پنکک آکوا هستند تا بتوانند با کمک آن هم پوشش مناسبی را برای پوست ایجاد نمایند و میزان چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند.

پوست در طول روز چند بار چربی تولید میکند. این میزان در پوست های چرب بسیار بیشتر است. حالا اگر شما هم با این پوست چرب از مواد آرایشی نامناسب استفاده کنید چربی موجود در پوست موجب بروز جوش و آکنه می شود. بعد از چند بار استفاده خانم ها به این نتیجه میرسند کنه پوستشان به آن نوع پنکک حساسیت دارد.

پنکک ماهیت خشکی دارد و برای پوست های چرب گزینه خوبی است اما خانم هایی که پوست خشک دارند برای خرید پنکک کمی بیشتر دقت کنند.

خانم هایی که پوست خشک دارند باید قبل از استفاده از پنکک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. با کمک کرم مرطوب کننده می توانید خشکی پوست را برطرف کنید و آن را آماده جذب پنکک می کند.

پنکک مناسب

شما قطعا اولین معیاری که در هنگام خرید پنکک دارید کاور بالای آن میباشد. خب برای برآورده شدن این خواسته شما تنها یک راه وجود دارد و آن هم خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان است.

همچنین کیفیت پنکک مورد استفاده شما بسیار مهم و تاثیرگذار است به دلیل اینکه پنکک به طور مستقیم با پوست شما در تماس است و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد باعث بروز مشکلات پوستی برای شما میشو.

پس پیشنهاد من به شما در خرید پنکک این است که با مراجعه به فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان با خرید مطمئن داشته باشید.



:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

استفاده از کرم پودر برای کاور تیرگی ها و لک های پوست صورت این روز ها بسیار مرسوم شده است. وجود انواع مختلف کرم پودر ها در رنگ ها و مارک های مختلف و مناسب برای هر پوستی هم این موضوع را فراگیر تر کرده است.

با اینکه استفاده از کرم پودر بسیار مرسوم است اما افراد زیادی هستند که نحوه درست کرم پودر زدن را بلد نیستند یا کرم پودر مناسب با پوست صورتشان را انتخاب نمیکنند. این موضوع به جای اینکه زیبایی را به صورت فرد بیاورد باعث میشوذ که از زیبایی فرد بکاهد و حتی او را پیرتر نشان دهد. 

ما در این مقاله سعی داریم به شما نحوه صحیح انتخاب و زدن کرم پودر را آموزش دهیم.

کرم پودر

نوع پوست خود را در هنگام انتخاب کرم پودر در نظر بگیرید

نوع پوست یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب کرم پودر است. توجه داشته باشید که همه کرم پودر ها برای هر پوستی مناسب نمیباشد و هر کرم پودر مخصوص به پوست خاصی میباشد. در ادامه چند نمونه از پوست های مختلف و کرم پودر های مناسب برای آن ها را معرفی میکنیم.

اگر پوستی کدر دارید حتما از کرم پودر استفاده کنید اگر پوستی کدر و دارای جوش و همینطور لک‌های به جا مانده از جوش دارید، ابتدا ضد آفتاب فاقد چربی خود را بزنید، در مرحله بعد از یک كرم‌ پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کنید و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد مخصوص پنکک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، تا از براقی صورتتان بکاهید. پوستی که براق است آرایش شما را مصنوعی جلوه می دهد.

کسانی که پوست براق و شفافی دارند پوست چربی دارند و گاهی هم جوش‌های ریزی در آن دیده می‌شود توصیه می شود بعد از زدن کرم ضد آفتاب مخصوص پوست از کرم پودر استفاده نکنند و پنکک را جایگزین نمایند. پنکک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوش‌ها دارد و هم این مدل صورت ها را  جوان ‌تر نشان می دهد. یک نکته بسیار مهم این است که پنکک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را  باید کمی آن ها را مات کرد.

چگونه کرم پودر بزنیم

خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید كرم پودر حتما به نوشته روی محصول آن دقت کنید كه روی آن کلمه  free oil نوشته شده باشد.در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می کند.

آماده سازی پوست قبل از زدن کرم پودر

اول از همه باید با یک کرم یا لوسیون مرطوب‌ کننده کار را شروع کنید.  اگر پوست چرب یا حتی معمولیدارید حتما از مرطوب‌ کننده بدون چربی استفاده کنید. مرطوب‌ کننده باعث می‌شود کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد. این کار برای خانم هایی که پوست خشک دارند یک کار ضروری است.

هر منطقه‌ای از پوست که کمی تیره ‌است به خصوص زیر چشم‌ها باید با کانسیلر پوشانده‌ شود نه کرم پودر، با برس کوچک و ظریفی دقیقا زیر پلک پایین را با حرکت به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر باید یک درجه روشن‌تر از کرم‌پودر باشد. مگر آنکه بخواهید از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.

به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های بینی مقداری كرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر رنگ در مرکز صورت است به همین دلیل باید در این منطقه بیشترین پوشش را ایجاد کنید، تمرکز بیشتر را روی این قسمت بگذارید، با انگشت کرم را با کمی فشار روی پوست بمالید.

اگر دوست داشته‌باشید می‌توانید یک پودر برنزه انتخاب کنید، در اطراف استخوان‌های صورت یعنی خط فک، خط رویش موها و شقیقه‌ها بیشتر تمرکز کنید، چون این مناطق برجسته‌اند و آفتاب بیشتری می‌خورند باید نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌تر باشند.

آماده سازی پوست برا کرم پودر

وسط پیشانی و بینی به دلیل داشتن چربی بیشتر کمی براق‌تر هستند.  به همین دلیل برای گرفتن این براقی باید از یک پودر مات استفاده کنید، با یک برس بزرگ بینی، پیشانی و چانه را با پودر بپوشانید. برای اینک ار می توانید از کرم پودر، پودری یا پنکک استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید کرم پودری که استفاده میکنید باید با کیفیت و مرغوب باشد تا به سلامتی پوست شما آسیب نرساند. پس حتما از فروشگاه های معتبر کرم پودر خود را خریداری کنید. روبی سان یک فروشگاه آرایشی معتبر میباشد که کرم پودر های مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب را برای خریداری شما عزیزان قرار داده است.





:: برچسب‌ها: کرم پور , روبی سان , خرید کرم پودر , کرم پودر روبی سان , خرید کرم پودر از روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

همه ی ما قبل خرید هر کالایی به هزینه آن توجه می کنیماین قضیه درباره همه کالاها و خدماتی که در روز دریافت می کنیم صادق است. عمل زیبایی بینی نیز شامل این مورد می شود. هزینه عمل زیبایی بینی یکی از اولین معیارهایی است که هر داوطلب عمل زیبایی بینی ابتدای تصمیم گیری برای انجام این عمل به آن فکر می کند. البته این معیار هرگز نباید تنها معیار و مهم ترین آن ها باشد.

مقدار این هزینه بین جراحان مختلف و در جاهای متفاوت یکسان نیست. این مبلغ از شهری به شهر دیگر و در یک شهر از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. این ملاک جغرافیایی به دلیل اختلاف قیمت واحدهای تجاری در مناطق مختلف است. بین جراح های با تجربه و تخصص متفاوت نیز این هزینه مختلف است. هر مقدار یک جراح تجربه بیشتری داشته باشد هزینه بیشتری نیز برای کار خودش دریافت می کند.

جزییات هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه عمل زیبایی بینی شامل موارد متعددی است و فقط مختص هزینه جراحی و دستمزد جراح نیست.

1.     هزینه قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

هزینه عمل زیبایی بینی

2.     دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل زیبایی بینی متفاوت است. در ادامه به طور مفصل به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی می پردازیم.

3.     هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

چه عواملی در هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر دارند؟

1.     میزان سابقه، تجربه و تحصیلات پزشک

شما چقدر اطمینان میکنید که یک پزشک تازه کار بینی شما را عمل کند؟ قطعا شک و تردید زیادی دارید چون احتمال اینکه پزشک متخصص خطا بکند اصلا کم نیست. هرچقدر سابقه و تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه عمل بینی هم بیشتر خواهد شد چون این پزشکان، با دقت بینی را عمل میکنند و به واسطه سال ها تجربه میتوانند مشکلاتی که سر عمل پیش می آیند را پیش بینی و حل بکنند.

درباره تحصیلات هم که باید بگوییم پزشکان فوق تخصص معمولا بیشتر از پزشکان متخصص پول میگیرند.

2.     موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان

این موضوع فقط درباره مطب صدق نمیکند. مطب هایی که در قسمت های بالای شهر هستند ویزیت و هزینه عمل زیبایی بینی گران تری دارند. البته این را بگوییم که هزینه عمل زیبایی بینی در مطب و کلینیک با بیمارستان تفاوت زیادی دارد.

عمل زیبایی بینی

3.     نوع بینی، گوشتی، استخوانی یا ترمیمی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارند، بسیار سخت تر از عمل زیبایی بینی استخوانی است. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

آیا بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل می کند؟

بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل نمیکند اما بعضی از شرکت های بیمه در شرایطی که عیب و نقص های بینی باعث مشکلات تنفسی در بیمار بشوند هزینه جراحی بینی را پرداخت میکنند. مواردی نظیر شکستگی استخوان بینی، تنگ شدن دهلیز بینی و مخروط بینی که بزرگ شده باشد از دسته مواردی هستند که بیمه هزینه عمل آنها را پرداخت میکنند.

 

چه هزینه ای برای عمل بینی معقول است؟

بین جراحان مختلف، افرادی که تجربه بیشتر و تخصص بالاتری دارند هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند. با پرداخت هزینه بیشتر می توانید از خدمات جراحان حرفه ای تری بهره ببرید. البته لزوما هر کس هزینه بیشتری دریافت می کند تخصص بالاتری از جراحی که هزینه کمتر دریافت می کند ندارد اما این رابطه به طور معمول برقرار است. بازه ای که می توان برای هزینه عمل زیبایی بینی در سال 99 در نظر گرفت، چیزی بین 5 تا 35 میلیون تومان است. البته هزینه نباید مهمترین ملاک شما باشد و باید با توجه به بودجه ای که دارید، یک فرد مطمئن و دارای تخصص را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()