نوشته شده توسط : shaapaarak

جراحی بینی گوشتی و استخوانی معمولا برای زیبایی یا رفع مشکلاتی مانند پولیپ، انحراف، قوز، بزرگی بیش از حد و... انجام می شود. اما قبل از انجام جراحی بینی گوشتی یا استخوانی لازم است نکات مهمی را بدانید تا با رعایت آنها، به موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل بینی نزدیک نر شوید. بینی نقش اساسی در زیبایی و تناسب چهره دارد. محل قرارگیری بینی در مرکز صورت است و بیشتر از سایر اجزای صورت دیده می شود. به همین دلیل با وجود مشکلات کوچک یا بزرگ می تواند روی زیبایی سایر بخش ها نیز تاثیرگذار باشد.

ما در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که در انتخاب مدل، برای جراحی بینی گوشتی و استخوانی باید بدانید را بیان کنیم. شما با دانستن این نکات می توانید انتخاب درستی داشته باشید و قدم مهمی در جهت زیبایی چهره خود بردارید. پس با ما همراه باشید.

انواع مدل های عمل بینی

جراحی بینی دارای مدل های سیاری است که افراد با توجه به نوع بینی خود، مدل مدنظر خود را انتخاب و جراحی می کنند. اما برای انتخاب هر یک از این مدل ها لازم است مواردی را درنطر بگیرید تا در ادامه دچار مشکلاتی مانند برگشتن بینی به حالت اولیه نشوید.

جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

مناسب ترین مدل جراحی بینی برای بینی های نوع گوشتی، مدل بینی طبیعی است که اگر توسط جراح متخصص و باتجربه ای انجام شود، احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

اما بینی های استخوانی از آنجا که دارای غضروفی سفت و پوستی نازک هستند گزینه های انتخاب بیشتری برای انجام جراحی بینی دارند. از جمله مدل های مناسب برای جراحی بینی استخوانی، مدل عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. 

مدل های جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی را به دلیل دارا بودن غضروف نرم، پوست ضخیم، تعداد بالای غدد چربی روی پوست و... نمی توان بیش از یک حد استانداردی کوچک کرد. به همین دلیل افرادی که بینی آنها از نوع گوشتی می باشد، مجاز به انتخاب مدل هایی مثل مدل عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... نیستند زیرا در این مدل ها بینی تا حد زیادی کوچک می شوند. در صورتی که این نوع بینی ها در جراحی بینی گوشتی بیش از حد کوچک شوند به احتمال زیاد پس از مدتی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت که در این مواقع مجبورید جراحی بینی ترمیمی انجام دهید که هزینه آن به مراتب بالاتر است.

برای داشتن یک عمل بینی بی نقص و موفقیت آمیز باید موارد بسیاری ا درنظر بگیرید که انتخاب مدل مناسب یکی از آنهاست. از دیگر نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی
  • انتخاب جراح و کلینیک خوب
  • مشاهده و بررسی نمونه کارهای پزشک
  • تحقیق درباره میزان رضایت مشتریان قبلی
  • و...

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی پیشنهاد می کنم به کلینیک دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید که یکی از بهترین و باسابقه ترین مجموعه های فعال در تهران به شمار می رود.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

کاسه نمد در واقع ابزار و وسیله ای برای جدا کردن دو قطعه متحرک یا ثابت از یکدیگر است. به این وسیله در اصطلاح آب بند نیز گفته می شود. از وظایف کاسه نمد می توان به جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و نشت روغن اشاره نمود.

جنس کاسه نمد ها از ترکیب موادی هم چون پلاستیک و فلزات می باشد.

در هنگام خرید کاسه نمد باید به چند مورد توجه کنید:

عوامل اصلی در انتخاب صحیح یک کاسه نمد دما، فشار، میزان آب بندی و سرعت گردش شفت است. علاوه بر این چند عامل، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

میزان قدرت تحمل و سختی شفت، هم تازی محور شافت و حفره، روان کننده یا سیال مورد استفاده، جنس و نوع کاسه نمد از این دسته موارد می باشد.

انواع کاسه نمد:

به طور کلی فهرست کردن انواع کاسه نمد ها با توجه به گستردگی جنس، طرح و اندازه آن ها کار بسیار دشواری می باشد. اما می توان کاسه نمد ها را به طور کلی در دو گروه قرار می گیرد.

گروه اول به جنس و متریال آن اشاره دارد که خود دارای نقسیم بندی های زیادی می باشد. برخی از این متریال ها عبارتند از:

نیتریل یکی از متداول ترین متریال های موجود برای ساخت کاسه نمد است. کاسه نمد هایی که در ساختار خود دارای این متریال می باشد، در دما های منفی 40درجه فارنهایت تا  275 درجه فارنهایت کارایی بسیار خوبی دارند.

متریال دیگر از جنس وایتون است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. گستره دمایی زیادی دارند و مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن های نفتی، روغن های معدنی، اسید های قوی و رقیق و باز های ضعیف نشان می دهد. این ویژگی ها کاسه نمد وایتون را بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار داده است.

اتیلن پروپلین دی ان مونومر، لاستیک طبیعی و سیلیکون از دیگر متریال ها هستند که خود دارای ویژگی های بسیار زیادی اند.

کاسه نمد ها از لحاظ کاربرد دسته بندی های بسیاری دارند.

 

عوامل موثر بر قیمت کاسه نمد چیست؟

این عوامل را به صورت موردی برای شما بازگو می کنیم:

نوع و کاربرد کاسه نمد مورد استفاده ما

برند و شرکت سازنده کاسه نمد

فشار و بار شعاعی وارد شده بر کاسه نمد

میزان مقاومت و سختی شفت

قطر هوزینگ

گارانتی و خدمات پس از فروش کاسه نمد خریداری شده

فروش کاسه نمد:

خوش بختانه این روزها طیف گسترده و بسیاری از کاسه نمدها از لحاظ طرح و انداز و متریال به بازار عرضه می شود که خرید و فروش این قطعات توسط تامین کنندگان و نمایندگی ها صورت می گیرد. سه کشور عرضه کننده و نماینده فروش و صدور کاسه نمد در جهان ایالات متحده آمریکا، چین و هند می باشند که کاسه نمد های آنان از کیفیت بسیار زیادی بر خوردار و قابل استفاده می باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش کاسه نمد هستید و می خواهید از بروز ترین قیمت های آن آگاه شوید، می توانید به سایت عظیم صنعت مراجعه فرمایید و از مقالات تخصصی آن در این زمینه بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: فروش کاسه نمد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

شاید موتورهای جستجو هنوز قفل سامسونگ را به عنوان قفل صفحه ی گوشی شناسایی کنند و منجر به ناامیدی شما شوند اما این محصول نزدیک به 10 سال است که فعالیت مستقل و حرفه ای خود را تحت لیبل برند سامسونگ الکترونیک آغاز کرده و همچنان مسیر صعودی را در بازار و همچنین از نظر پیشرفته تر شدن می پیماید. تکنولوژی در این سالها مسیری را پیموده که خیلی از مشاغل از بین رفته اند و مشاغل فنی و تعمیراتی به جای آن ها رشد کرده اند. در این مطلب سعی داریم توضیح دهیم که قفل سامسونگ چه طور به عرصه امنیت ورود کرده چه مشاغلی ایجاد کرده و چه افرادی را از کار بیکار کرده یا می تواند بیکار کند. 

قفل سامسونگ

تنوع دسترسی در قفل سامسونگ

وقتی شما تصمیم می گیرید که از یک قفل دیجیتال سامسونگ استفاده کنید، ممکن است برای خود دلایل مختلفی داشته باشید؛ این دلایل شما را ترغیب می کند که مثلا یک قفل کارتی یا اثر انگشتی سامسونگ تهیه کنید. روش های دسترسی در این تولیدات کره ای متفاوت است. مثلا شما می توانید با استفاده از مدل های رمزی قفل سامسونگ فقط از یک رمز عبور 4 رقمی استفاده کنید و دیگر کارتی را برای باز کردن درب منزل همراه خود نبرید. قفل سامسونگ بلوتوثی هم طراحی شده که می تواند با استفاده از اتصال این امواج و از طریق گوشی موبایل درب را باز کند. ترکیب دوتایی و سه تایی این موارد قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

قفل سامسونگ کارتی

تاثیرات شغلی قفل سامسونگ چیست؟

وقتی شما به سمت خرید قفل دیجیتال سامسونگ می روید، اولین کسی که تحت تاثیر قرار می گیرد، شخص کلید ساز است و به جای آن یک فرصت شغلی برای نصب این قفل سامسونگ ایجاد می شود. اگر بر اثر سانحه ای قفل سامسونگ آسیب ببیند فرصت تعمیر هم به وجود می آید. کار همین جا تمام نمی شود؛ همانطور که میدانید قفل سامسونگ می تواند نقش یک نگهبان را برای منزل یا ساختمان شرکت شما ایفا کند. آتش سوزی و افزایش ناگهانی دما توسط قفل سامسونگ اطلاع رسانی می شود. این یعنی نیاز به استخدام یک نگهبان هم از بین رفته و شما نهایتا به یک دوربین مدار بسته در کنار قفل سامسونگ نیاز خواهید داشت. در این مورد آخر شغلی هم اضافه نشده که در مورد بسیاری از اختراعات بشری همین گونه است، یعنی با ساخت یک محصول تولید کننده و فروشنده می توانند سود ببرند ولی برخی افراد دیگر در سطح جامعه ممکن است، کار خود را از دست بدهند. 

قفل سامسونگ

شما می توانید برای خرید و دریافت خدمات قفل سامسونگ از وب سایت، قفل دیجیتال آریا دیدن کنید.

 



:: برچسب‌ها: قفل سامسونگ , قفل دیجیتال سامسونگ , قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

مشاوره مدیریت به خدماتی از جنس کمک و راهنمایی گفته می شود. این خدمت به مدیران و اداره کنندگان سازمان های مختلف کمک می کند تا مسائل و فرصت های موجود را شناسایی کنند. سپس با اطلاع از راهکار ها در جهت پیشرفت مجموعه قدم بردارند. در حال حاضر سه شرکت بزرگ مشاوره مدیریت به صورت کاملا تخصصی در جهان با نام‌های مک‌کنزی، بی سی جی و بین می باشد که خدمات خود در بیش از ۲۰۰ کشور جهان ارائه می دهند و طبق بررسی های انجام شده بیش از ۲۰ میلیارد دلار در سال کسب درآمد دارند. این مسئله نشان دهنده اهمیت مشاوره مدیریت در سراسر دنیا است.

مشاوره مدیریت

تعریف مشاوره مدیریت

به افرادی که در زمینه مشاوره مدیریت به صورت تخصصی کار می کنند، مشاور مدیریت گفته می شود. مشاوره ها اغلب در قالب بهبود و یا انتقال از یک وضعیت به وضعیت دیگر به وسیله شناسایی و تشریح تجربه های موفق شرکت ها، تکنیک های تحلیلی، بهبود مهارت ها، مدیریت تغییر، پیاده سازی تکنولوژی و تدوین استراتژی انجام می شود.

امروزه دیگر تمامی شرکت ها و کسب و کار های بزرگ می دانند که اهمیت یک مشاور مدیریت چقدر است. خدمات مشاوره مدیریت برای شرکت های تازه کار و نوپا نیز بسیار مفید و کارآمد است زیرا از ابتدای راه، مسیر را به درستی و با برنامه ریزی های دقیق ادامه خواهند داد. با گسترش فضای مجازی فضای رقابتی بسیار شدیدی در مجموعه های مختلف ایجاد شده است. آنهایی که مایل هستند از این رقابت جان سالم به در برده و پیشرفت کنند، بدون شک استفاده از مشاوره مدیریت تاثیر زیادی دارد. هنگامی که در سازمانی مشکلات در حوزه های مختلف پیش بیاید و افراد نتوانند با همفکری راه حلی پیدا کنند، وجود یک مشاور مدیریت متخصص به خوبی می تواند تاثیرگذار باشد. 

وظایف مشاوره مدیریت

  • ارائه نکات و راهنمایی های لازم برای تحلیل و افزایش سودآوری و همچنین استراتژی های کسب و کار
  •  سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار 
  • جمع آوری اطلاعات لازم و بررسی آنها برای حل مشکلات احتمالی
  • تحلیل اطلاعات مالی مانند درآمد، سود، بدهی و امثال این موارد
  • بیان روش های بسیار کاربردی و موثر در روند بهبود کسب و کار 
  • ارائه مشاوره ها و راهنمایی های کاربردی به مدیران ارشد
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه مدیریت

شرکت مشاوره

 ویژگی های یک مشاور مدیریت حرفه ای

  • در عین مشتری مداری بتوانند شرکت و مجموعه خود را به بهترین شکل به مشتریان نشان دهند.
  •  مشاور مدیریت در مسائلی مانند اجرای برنامه های تدوین شده نقشی نداشته و فقط نظارت کننده است تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.
  •  حفظ رابطه خود با سایر اعضا مجموعه
  • به دور از تعصبات نسبت به مسائل پیش آمده شرایط را بسنجند و ابراز نظر کنند.

مشاور مدیریت باید به طیف گسترده‌ای از مهارت های لازم و ضروری تسلط داشته و همواره در دسترس باشد. شرکت های مشاوره ای هستند که دارای افراد متخصصی در حوزه مشاوره مدیریت می باشند. شما با مراجعه به این شرکت ها می توانید از خدمات آن ها استفاده کنید. شاپرک یکی از معتبرترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سابقه و کارنامه درخشانی دارد. اگر قصد دارید برای مدیریت مجموعه خود به مشورت و دریافت مشاوره از یک متخصص مطمئن و معتبر بپردازید، می توانید به سایت شاپرک مراجعه کنید.

منابع:

wikipedia
shaparak
theguardian

 



:: برچسب‌ها: مشاوره مدیریت , مشاور مدیریت , شرکت مشاوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در این مقاله از وب سایت شاپرک تصمیم داریم تا در رابطه با مفهوم شرکت مشاوره، وظایف یک شرکت مشاوره و خدماتی که ارائه می دهد از جمله مشاوره مدیریت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت مشاوره به تمام کسب و کارها در حوزه توسعه فناوری و سیستم های اطلاعاتی کمک می کند. در نتیجه برای رونق کسب و کار خود، پیشرفت زندگی و کار خود از خدمات شرکت مشاوره استفاده کرده و فعالیت خود را با برنامه ریزی و به صورت یک پروژه ادامه دهید.

شرکت مشاوره متشکل از تعداد زیادی مشاور متخصص و با تجربه در حوزه های متنوع می باشد. این متخصصان معمولا در امور مختلف فعالیت کرده و به تمام امور روز دنیا تخصص دارند. مدیران کسب و کارها به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت نمی توانند اطلاعات خود را در حوزه کاری خود به روزرسانی کنند. از این رو می توانند از شرکت مشاوره درخواست مشاوره کنند تا این شرکت ها مشاور متخصص در حوزه کاری مربوطه برایشان در نظر گرفته و مدیران بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند و از رقبای خود عقب نمانند.

شرکت مشاوره در چه حوزه هایی فعالیت می کنند؟

  • مشاوره منابع انسانی

  • مشاوره امنیت اطلاعات

  • مشاوره مدیریت

  • مشاوره دانش پزشکی

  • مشاوره مهندسی

  • مشاوره حسابداری

  • مشاوره امور قانونی

  • مشاوره روابط عمومی

  • مشاوره امور مالی

 

شرکت مشاوره برای یاری رسانی به تمام کسب و کارها فعالیت کرده و تمامی مدیران می توانند برای دریافت مشاوره به این شرکت ها مراجعه و از خدماتشان استفاده کنند.

امروزه با رشد فناوری و مدرن شدن امور، تمامی کسب و کارهای نیازمند به روز بودن در اطلاعات حوزه کاری خود می باشند. دلیل تشکیل شرکت مشاوره کمک به تمامی مدیران کسب و کارهای برای رونق کسب و کار می باشد.

 

مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت به زبان ساده یعنی دریافت مشاوره از متخصص هرگاه که بخواهید وضعیتی را تغییر داده یا آن را بهبود بخشید. در واقع شما زمانی که کنترل مستقیم بر روی اجرای کارها ندارید، از مشاوره مدیریت استفاده می‌کنید.

اهمیت مشاوره مدیریت

مشاورهای مدیریتی در قالب بهبود یا بازنگری، از راه شناسایی و تشریح تجربه های موفق سایر شرکت ها می تواند اقدامات موثری انجام دهد. علاوه بر آن در انجام مطالعات ویژه، طراحی، برنامه ریزی و همچنین همکاری حرفه ای برای پیاده سازی تصمیم های مورد تایید، کمک می کند.

در مجموع مشاوره مدیریت، به شرکت ها برای ارتقای عملکرد، از راه تجزیه و تحلیل وضعیت و بررسی مشکلات موجود مدد می رساند. همچنین توانمندی های ویژه ای است که نیازمند دانش، مهارت و تخصص در حوزه های مختلف می باشد.

معمولا یافتن افرادی در مجموعه که در تمامی زمینه ها متخصص باشند، بسیار دشوار می باشد. مشاوره مدیریت این مشکل را برطرف کرده است و صاحبان مشاغل می توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند، از خدمات مشاوره مدیریت استفاده نمایند.

مشاوره مدیریت برای برآورده ساختن نیازهای مختلف کسب و کار ها و جذب مشتریان از بخش های جدید اقتصادی و اجتماعی، استراتژی های مختلفی را ایجاد کرده اند. متخصصان در این زمینه خدمات ویژه ای را ارائه می دهند؛ برای مثال آموزش های جامع و وسیعی را از خدمات مشاوره خود به صورت پکیج تهییه کرده و به مشتریان ارائه می دهند.

مشاورهای مدیریتی، تجاربی را برای عملکرد بهتر شرکت ها و سازمان ها به عمل می آورد که می تواند بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

اگر قصد دریافت مشاوره های تخصصی در زمینه های مدیریتی را دارید و همچنین به دنبال یک منبع موثق می گردید، بهتر است به وب سایت شاپرک مراجعه کنید. این وب سایت به شما کمک می کند تا بتواند هر گونه نیاز خود را در زمینه مشاوره های مدیریتی برای هر نوع کسب و کاری تامین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

می توان گفت که به صورت کلی مشاوره مدیریت اغلب مسیر های بهتر شدن کارایی شرکت یا سازمان را مورد بررسی قرار می دهد و این مسیر ها را به مدیران درجه بالاتر ارائه می دهد. مشاوره مدیریت به مدیران در زمینه های مختلفی مانند: نحوه بیشتر سودآور شدن شرکت یا سازمان آن ها از طریق کمتر شدن هزینه ها و بیشتر شدن درآمد، تدوین کردن استراتژی توسعه یافتن محصول های جدید یا روش های جذب، آموزش و ارتقا نیرو های انسانی مشاوره می دهد.

البته بعضی از مشاوره های مدیریت در شرکت هایی که مشاوره می دهند به شکل رسمی مشغول به کار هستند، البته بیشتر آنها به طور قرار دادی و همزمان با چند سازمان یا شرکت مشغول فعالیت هستند.  به طور معمول مشاوره مدیریت از تحصیلات علمی بالایی مثلا در حد دکتری برخوردار هستند و در زمینه کاریه خود دانش و علم بالایی دارند.

البته بعضی از پروژه ها به تعدادی از مشاوران به صورت گروهی نیاز دارند که به صورت معمول هر کدام در زمینه ای خاص تخصص دارند. برای مثال می توان گفت که برای انجام یک پروژه ساخت پل در یک شهر بزرگ مدیریت پروژه از مشاور هایی در زمینه فرهنگی، حمل و نقل، عمرانی و برنامه ریزی شهری به طور همزمان و در مرحله های مختلف انجام پروژه از آنها  استفاده می کند تا در هنگام انجام پروژه تمامی عواملی که بر روی پروژه تاثیر می گذارد برنامه ریزی لازم انجام شود.

در بعضی دیگر از پروژه ها مشاور ها به صورت مستقل و جدا با مدیر های  شرکت های مشتری کار می کنند. برخی دیگر از مشاور های مدیریت اغلب در حوضه های خاصی مثل سازماندهی دوباره ساختار های سازمان برای حذف شغل های غیر ضروری یا مدیریت موجودی، تخصص دارند.  گاهی اوقات سازمان ها مشاور هایی را به منظور توسعه استراتژی برای ورود و ماندن در عرصه رقابت در داخل و یا بازار های بین المللی مورد استفاده قرار می دهند.

اکثرا شرکت ها دنبال مشاور های دارای تخصص برای کار خود می باشند. به همین دلیل مشاور ها و یا شرکت هایی که کار مشاوره ای consultant انجام می دهند باید در ارائه دادن پیشنهادی  با مشخص کردن مقدار ضرب الاجل و توضیح دادن درباره نحوه انجام آن کار به وسیله آن ها و اینکه چه شخصی آن کار را  انجام میدهد و این که به چه دلیل آن ها بهترین گزینه برای انجام این پروژه هستند برای به دست آوردن رضایت مشتری و به دست آوردن آن کار انجام دهند.

 

نمونه ای از وظایف و مسئولیت های  مشاوره مدیریت

  • سازماندهی و جمع آوری کردن اطلاعات مورد نیاز  برای از بین بردن مشکل های مطرح شده از طرف کارفرمایان به منظور پیدا کردن راه حل مناسب برای از بین بردن آن مشکل

  • ارائه دادن شیوه ها و راه حل های جایگزین به مدیر ها و کارفرمایان بر طبق نیازی که آن ها مطرح می کنند.

اگر با مطالعه این همچنان سوالاتی مربوط به مشاوره مدیریت دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت شاپرک مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با موضوع بسیار مهمی یعنی مشاوره کسب و کار صحبت کنیم تا بیش از پیش با مفهوم کلی این حرفه و ضرورت بهره مندی از آن آشنا شوید. در اکثر شرکت ها و کسب کارها به دلیل گسترش سریع علم و نیاز به تخصص در آن اینگونه کسب و کارها نیازمند بهره گیری از مشاوره و استفاده از مشاوران در حوزه ی مورد نظر خود هستند تا مدیران که در بیشتر موارد در حوزه های محدودی تخصص دارند، با شناخت کافی و علم و دقت بیشتری برای امور مختلف تصمیم گیری کنند.

همان طور که میدانید مشاوران به دلیل دانشی که در این زمینه دارند می توانند مسیر را به درستی ببینند و مسیر پیشرفت را برای شما هموار کنند. رونق تجارت و موفقیت در فضای کنونی کسب و کار میتواند شما را با چالش های جدی و غیر قابل حل مواجه کند. اگر می خواهید در مسیر تجارت به موفقیت برسید، باید از مشاوران حاذق و متخصص کمک بگیرید.

مشاوره کسب و کار در چه زمینه هایی میتواند راهکار ارائه دهد؟

  • مشاوره کسب و کار به شما راهکار ارائه می دهد که چگونه و با استفاده از چه راهکارهایی می توانید از رقبا پیشی بگیرید.

  • چه فعالیت ها و استراتژی هایی می تواند سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش دهد؟

  • ارائه راهکارهایی که می تواند به وفادار سازی مشتری بینجامد.

  • چگونه و با استفاده از چه فرآیندی اعتبار برند خود را رونق و افزایش دهید.

  • بهترین و مناسب ترین راهکارها در زمینه بازاریابی را به شما ارائه می دهد.

  • دریافت راهنمایی و راهکار هایی که به افزایش درآمد می انجامد.

  • دریافت راهنمایی و مشاوره درباره ی مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال digital marketing

  • گسترش خدمات به مشتریان، در صورتی که نیاز به افزایش نیرو و درآمد نباشد.

و سایر موارد مختلف دیگر که قطعا برای کسب و کار شما سودمند خواهد بود.

مشاوره کسب و کار یکی از مهمترین و کلیدی ترین موارد در کسب و کار است و این موضوع نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا صدق می کند و شامل تمامی کسب و کارها است. هدف اصلی مشاوره کسب و کار ارائه بهترین راهکارها برای رونق و پیشبرد بهتر کسب و کارها است.

همان طور که گفته شد یکی از دلایل که اثبات می کند کسب و کار ها به مشاوره نیاز دارند، این است که همه افراد دانش و توانایی انجام همه ی کار ها را ندارند. در نتیجه برای بهبود روند رونق کسب و کار خود لازم است از خدمات مشاوره کسب و کار استفاده کنید. یکی دیگر از موارد استفاده از خدمات مشاوره  کسب و کار، یافتن و شناسایی مشکلات است. مشاورین کسب و کار با داشتن مهارت و تجربه کافی به سهولت مشکلات به وجود آمده در کسب و کار را شناسایی کرده و ریشه آن را پیدا می کنند. این ریشه یابی درست موانع، باعث می شود مشکلات به درستی حل و فصل شوند.

گروه تخصصی شاپرک ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه ها و حوزه های مختلف می باشد. شما عزیزان برای استفاده از دانش این گروه عالم تنها با مراجعه به سایت شاپرک می توانید خدمات مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت و بازدهی دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: مشاوره_کسب_و_کار ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

در حال حاضر چون اکثر کسب و کار ها به مشاوره در زمینه کاری خود احتیاج دارند، موسسات و دفاتر زیادی تاسیس شده اند که به انجام مشاوره در زمینه های مختلف مثل مشاوره مدیریت می پردازند. همچنین این دفاتر وب سایت هایی راه اندازی کرده‌اند که شما می توانید با مراجعه به آن ها هم اطلاعاتی درباره با مشاوره مدیریت به دست آورید، هم درباره آن موسسه و سوابقش اطلاعات کسب کنید و همچنین در برخی مواقع می توانید مشاوره های آنلاین نیز دریافت کنید.

حال سوال اصلی اینجاست که اصلا مشاوره مدیریت چیست و در مشاوره مدیریت دقیقا به بررسی چه مسائلی می پردازند؟

مشاوره مدیریت چیست؟

در این نوع مشاوره، فرد متخصص به مدیر کسب و کار، تمام مسایل مدیریتی و فرصت ها را نشان می دهد و سپس به تحلیل آن ها می پردازد. همانطور که از تعریف آن مشخص می باشد، با توجه به نیاز مشتری و نوع مجموعه ی شخص مراجعه کننده، مشاوره مدیریت برای هر شخص متفاوت می باشد. 

پس تمامی افرادی که به مشاوران جهت دریافت مشاوره مدیریت مراجعه می کنند، قصد دارند که مدیر بهتری برای مجموعه خود باشند و بتوانند مسائل را به خوبی مدیریت نمایند.

حال سوال مهم تر این است که خب یک مشاور خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت شخصی که تمام منابع را شناسایی کرده و سپس با استفاده از تجربه های خود، راهکار های موفقیت آمیز زیادی را برای شرکت به ارمغان آورد، یک مشاور کار درست می باشد.

مسائلی که در مشاوره مدیریت به آنها پرداخته می شود:

  • بیان روش های بسیار کاربردی که در روند بهبود کسب و کار موثر هستند.

  • ارائه نکات و راهنمایی های لازم برای تحلیل و افزایش سودآوری و همچنین استراتژی های کسب و کار

  • ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مدیریت و همچنین سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار 

  • و ...

اگر بخواهیم مشاوره مدیریت را در قالب یک مثال برایتان بیان کنیم، باید گفت که هنگامی که از شخصی آدرسی پرسیده می شود و آن شخص آدرس را به شما اعلام می کند، در واقع یک مشاوره برای شما ارئه شده است که به کمک آن می توانید به راحتی به انتهای مسیر و هدف خود برسید؛ پس مطمئن باشید مشاوره مدیریت نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

ثبت یک شرکت مشاوره 

یکی از رشته هایی که با تکیه بر علم و فنون افراد شکل می گیرد و از میان شاخه های فعال در زمینه مهندسی می باشد، شرکت مشاوره است. فعالیت در این زمینه بدین نحو می باشد که افرادی با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه خود در یکی از رشته های مهندسی به متقاضیان مشاوره لازم را ارائه می کنند. در اصطلاح به این افراد مهندسین مشاور می گویند.
مهندسین مشاور باید در یک شرکت مشاوره معتبر استخدام شده و کار کنند. شرایط استخدام نیز دارای مواردی بوده که در صورت علاقه می توانند درباره آن مطالعه کنند. اما همانگونه که اشاره شد یک مهندس مشاوره افراد را با توجه به مهارت و تخصص شان در راه احداث و بهره برداری حداکثر یک پروژه راهنمایی می نمایند.
این رشته یکی از پرمخاطب ترین و پردرآمدترین رشته های مهندسی می باشد که بنا بر همین اهمیت افراد زیادی جهت شروع فعالیت مایل به ثبت شرکت در این زمینه هستند. در این حد بدانید که شرکت مشاوره را می توان همانند سایر شرکت ها در قالب های سهامی خاص، با مسئولیت محدود و یا تضامنی ثبت نمود. مراحل ثبت شرکت مشاوره نیز همانند ثبت سایر شرکت ها می باشد.

اگر قصد دارید برای مدیریت مجموعه خود به مشورت و دریافت مشاوره از یک متخصص مطمئن و معتبر بپردازید، می توانید به سایت شاپرک مراجعه کرده و از مشاوره های این سایت معتبر استفاده نمایید.






:: برچسب‌ها: مشاوره_مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

مشاوره کسب و کار

شاید بارها برای شما این سوال پیش آمده باشد که مشاوره مدیریت و مشاوره کسب و کار به چه معناست؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هر دو مفهوم بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید تا در قدم اول به بررسی مفهوم مشاوره کسب و کار بپردازیم.

از گذشته ‌های دور تا دنیای مدرن امروز، مشورت گرفتن در تمام زمینه‌ها یک گزینه مفید، پسندیده و توصیه شده بوده است. زبده ‎ترین‎ های حوزه‎های مختلف هم به مشاوره گرفتن نیاز دارند. مشاوره کسب و کار یکی از عواملی است که در زمینه‌ های اقتصادی می ‌تواند تفاوت‎های عظیمی بیافریند.

مشاوران کسب و کار تقریبا هرگز از واژه‌ «مشکل» استفاده نمی‌ کنند، در عوض درباره فرصت‌هایی صحبت می‎کنند که می ‌تواند برای کسب و کارها ارزش آفرینی کند. اگر از یک مشاور کسب و کار بپرسید چه کاری انجام می ‌دهد؟ احتمالا این جواب را دریافت می‌کنید <کار من در حیطه راهکارهای کسب و کار است.>

 

با وجود انتقاداتی که در زمینه مشاوره کسب و کار وجود دارد آنها واقعا این قابلیت را دارند که به شرکت متوسط ارزش بخشیده و موجب رونق کسب و کارها شوند. اما باید بدانید چرا و چه زمانی باید از مشاوره کسب و کار استفاده کرد. دامنه وسیعی از مشکلات کسب و کاری وجود دارد، که مشاوران کسب و کار می‎توانند برای آن راهکار ارائه دهند. انواع مختلف مشاوره کسب و کار در مواجهه با مشکلات، ایده‎های متفاوتی را عرضه می‎کنند.

 

مشاوران مختلفی وجود دارند که به انواع کسب وکار خدمات ارائه می‌کنند. اکثر کسب و کارها با شرکت‎های چهارگانه حسابرسی که به آن بیگ فور (Big Four) گفته می‌شود آشنایی دارند. شرکت چهارگانه بیگ فور شامل PricewaterhouseCoopers، Deloitte، Ernst & Young و kpmg هستند. این شرکت‎های پرآوازه به احتمال فراوان خارج از دامنه قیمت کسب و کارهای بازار متوسط قرار دارند، این باعث می‌شود شرکت‌های متوسط با واحدهای شرکتی کوچک‎تر کار کرده یا حتی شخصی را برای مشاوره استخدام کنند.

مشاوره مدیریت در ایران:

در حال حاضر در دنیا روز به روز به مشاورانی که به صورت مستقل در حال ارائه خدمات خود هستند افزوده می‌شود و 20 درصد فعالان این صنعت به صورت فریلنسر در حال ارائه خدمات خود به شرکت‌ها هستند. 

در کشور ما نیز تعداد بسیاری از افراد متخصص ترجیح می‌دهند تا خدمات خود را بدون تعلق به شرکت خاصی به مشتریان خود ارائه بدهند. در حوزه مشاوره مدیریت نیز بسیاری از افراد با توجه به تجارب حرفه‌ای خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره مدیریت به صورت آزادکاری می‌نمایند.

در حال حاضر اکثر شرکت‌های مشاوره مدیریت در ایران در سه حوزه در حال فعالیت هستند:

  • استراتژی و فرایند

  • منابع انسانی

  • بازاریابی 

در ادامه قصد داریم به طور مختصر به بررسی این موارد بپردازیم.

بازاریابی:

برخی از مهمترین مسائلی که در مشاوره مدیریت و در حیطه بازاریابی به آن توجه می شود عبارتند از:

  • شناسایی و ارزیابی عوامل محیط بازاریابی

  • شناسایی و تجزیه‌ و تحلیل فرصت‌های بازار

  • بخش‌بندی بازار segmentation

  • انتخاب بازار هدف segment selection

  • جایگاه‌یابی در بازار Positioning

  • طراحی و توسعه آمیخته بازار Marketing Mix

  • تهیه اجرا و کنترل برنامه‌های بازاریابی

  • مشاوره برندینگ و آموزش مدیریت برند (افزایش آگاهی از برند)

از این رو اگر به دنبال یک مدیریت عالی برای کسب و کار خود هستید حتما از مشاورین و متخصصین در زمینه مدیریت کمک بگیرید. پیشنهاد ما برای شما در این حوزه مراجعه به سایت شاپرک می باشد.





:: برچسب‌ها: مشاوره_مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shaapaarak

این روز ها مشاوره مدیریت یکی از مهم ترین مشاغل است که برای مدیران شرکت های متفاوت بسیار ضروری است. برای بهره مندی از خدمات مشاوره مدیریت می توانید به شرکت های مشاوره ای مراجعه کنید. نوعی خدمات از جانب متخصصان در زمینه مدیریت می باشد که در این نوع خدمات، به سازمان‌ها و ارگان ها در هر حیطه ای که باشند به افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف کمک می کند و در نتیجه می توانند سودآوری بیشتری را تجربه کنند.

در کشور ما نیز تعداد بسیاری از افراد متخصص ترجیح می‌دهند تا خدمات خود را بدون تعلق به شرکت خاصی به مشتریان خود ارائه بدهند. در حوزه مشاوره مدیریت نیز بسیاری از افراد با توجه به تجارب حرفه‌ای خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره مدیریت به صورت آزادکاری می‌نمایند.

مشاوره مدیریت در ایران:

در حال حاضر در دنیا روز به روز به مشاورانی که به صورت مستقل در حال ارائه خدمات خود هستند افزوده می‌شود و 20 درصد فعالان این صنعت به صورت فریلنسر در حال ارائه خدمات خود به شرکت‌ها هستند. 

 

در مشاوره مدیریت، حتما به این نکته توجه می شود که هر چه در سازمان رخ می دهد با مدیریت منابع انسانی مطابقت دارد. برخی از ویژگی های مدیریت منابع انسانی عبارتند از:

  • اهمیت جلب تعهد کارکنان نسبت به سازمان، مأموریت و ارزش‌های آن 

  • تاکید بر هماهنگی استراتژیک بین منابع انسانی و دیگر واحدهای مختلف سازمان 

  • هماهنگی میان استراتژی‌های کلان شرکت و استراتژی‌های منابع انسانی

  • فعالیتی است که توسط مدیران ارشد هدایت می‌شود.

  • واگذاری مسئولیت اجرا و دستاوردهای آن به مدیران صف

  • کمک به حفظ و همچنین خلق مزیت رقابتی شرکت به روش های مختلف 

  • تاکید بر افزایش ارزش به‌ویژه برای سهامداران 

  • و ...

استراتژی و فرایند:

هدف از مشاوره مدیریت در حوزه ی استراتژی کمک تخصیص مناسب منابع و همسوسازی تمامی مولفه های سازمانی برای دستیابی به اهداف و ایجاد تمایز رقابتی برای سازمان ها و ارگان های متفاوت می باشد.

در هر شرکت، مدیریت روابط بین کارکنان یکی از کارکردهای مهم دپارتمان مشاور منابع انسانی می باشد. این کار می تواند توسط یک متخصص سرمایه انسانی یا یک زیر مجموعه از دپارتمان منابع انسانی یا حتی با کمک یک مشاور سرمایه انسانی، مدیریت شود.

C:\Users\Maedeh\Desktop\O4dP5.jpg

روابط بین کارکنان، یک فرایند از مدیریت منابع انسانی است که به تقویت روابط کارفرما و کارمند از طریق اندازه گیری رضایت شغلی، مشارکت کارکنان و مدیریت تعارض ها و حل منازعات در محیط کار می‌پردازد. یک مشاور منابع انسانی و یا دپارتمان سرمایه انسانی سازمان می‌تواند در مورد نرخ پوشش بیمه با بیمه گذاران مذاکره کرده و فعالیت ها را با مدیر صندوق پس انداز بازنشستگی هماهنگ کند.

استراتژی های منابع انسانی، آنچه که سازمان تمایل دارد تا در حیطه مدیریت مشاور منابع انسانی، سیاست ها و فرآیندها انجام دهد و اینکه چگونه این سیاست ها و فرآیندها باید با استراتژی های کسب و کار هم راستا باشند را تعیین می کند.

انجام امور قانونی کار و کارمندان

عدم تبعیت از قوانین می‌تواند به شکایات از محل کار بر اساس شیوه‌های اشتغال ناعادلانه، شرایط نامساعد کاری و نارضایتی عمومی از شرایط کاری منجر شود که می‌تواند بر بهره وری و در نهایت سودآوری تأثیر بگذارد. کارکنان منابع انسانی بایستی از قوانین اشتغال مانند "قانون حقوق مدنی"، "قانون استانداردهای کار منصفانه"، "قانون ملی روابط کاری" و بسیاری دیگر از قوانین و مقررات مطلع باشند.

از این رو اگر به دنبال یک مدیریت عالی برای کسب و کار خود هستید حتما از مشاورین و متخصصین در زمینه مدیریت کمک بگیرید. پیشنهاد ما برای شما در این حوزه مراجعه به سایت شاپرک می باشد.



:: برچسب‌ها: مشاوره_مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()