بایدهاو نبایدها در مشاوره سئو
نوشته شده توسط : shaapaarak

با بروز بحران کرونا، اهمیت و نقش تعیین کننده‌ی دیجیتال مارکتینگ در تجارت بیش از پیش خود را هویدا ساخت و همگان متوجه شدند که در بازار مدرن بهره‌گیری از امکانات مبتنی بر اینترنت اجتناب ناپذیر است. از مهمترین ابزارهایی که ارباب کسب و کار در بازاریابی برخط نیازمند آن هستند باید از به کارگیری متدها و مشاوره سئو نام برد. وقتی صحبت از مشاوره سئو می‌کنیم، باید به یاد داشته باشید که صرفاً اطلاع داشتن از نحوه‌ی کارکرد سیستم و یا الگوریتم‌ها نخواهد توانست افراد غیر متخصص را قادر به ارائه‌ی مشاوره سئو سایت‌های مختلف سازد. بهینه‌سازی موتور جستجو یک فرآیند پیوسته، و هماهنگ با حجم بزرگی از عملیات‌های موازی است که در تمامی پروژه‌های موفق، توسط تیمی متشکل از کارشناسان آموزش دیده انجام می‌گیرد.

مشاوره سئو

اگر وبسایت شما مدت‌هاست در صفحه‌ی اول نتایج گوگل حضور ندارد، اگر با وجود ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل شما همچنان پایین مانده و یا حتی نمی‌توانید بانس‌ریت خود را کاهش دهید؛ این‌ها همگی نشانه‌هایی هستند که شما را به سمت اخذ مشاوره سئو از متخصصین هدایت می‌کنند. 

اگر تصمیم به کمک گرفتن از یک حرفه‌ای و کسب مشاوره سئو از او را دارید را دارید، بهتر است پیش از آن به چند نکته عنایت داشته باشید.

اولین مورد، رزومه‌ای است که فرد از خود ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که مطرح‎ترین بهینه‌سازان موتورهای جستجو در سطح بین‌المللی همیشه عنوان می‌کنند که سئو یک صنعت میشه در حال دگرگونی است و حتی آن‌ها نیز دائماً در حال یادگیری بیشتر هستند. به همین علت اتخاذ مشاوره سئو از سوی یک تازه‌کار به نظر بسیار کار پر ریسکی به نظر می‌رسد.

دومین مورد، دادن قول‌ها و تضمین‌های غیر عقلانی از سوی پیمان‌کاران بهینه‌سازی موتور جستجو است که باید برای شما به مانند یک نشان خطر به چشم بیایند. همان طور که بالاتر گفتیم، سئو مانند بقیه‌ی بخش‌های دنیای اینترنت همواره در حال تغییر و تحول است. از سوی دیگر تنها کسی که از خدمات مشاوره سئو استفاده می‌کنید شما نیستید و دیگر رقبای شما در اینترنت نیز همواره در حال به چالش کشیدن وبسایت شما هستند. تمام این مسائل در کنار یک دیگر موجب می‌شوند تا قول کسب رتبه‌ی یک و حتی گاهی، صفحه‎ی اول به صورت تضمینی به صورت نوعی رندی در مذاکره به نظر آید.

مشاوره سئو

مورد سومین قابل اشاره، اعتمادی است که شما به طرف مقابل خود در صورت عقد قرارداد مشاوره سئو و اجرای آن دارید. همان طور که می‌دانید، قسمت مهمی از بهینه‌سازی‎های موتور جستجو مربوط به بخش آن-پیج وبسایت است. به همین علت کارشناسان سئو به بهینه‌سازی محتوایی و تکنیکال سایت نیز دست خواهند زد. اشتباهاتی که ممکن است در این بخش مرتکب شوند موجب ایجاد خسارات جدی به وبسایت و جایگاهی خواهد شد که گوگل برای شما در نظر می‌گیرد.

 





:: برچسب‌ها: مشاوره سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: